Yoongi tényleg az ajtómban állt...
Először rám nézett mosolyogva, majd keresztbe tette kezeit.-Hol az ágyam? Itt hagytalak egy napra és kidobsz? Elmegyek, majd dolgozni és nem jövök haza este, mert nem fogok tudni, akkor is kidobsz? Milyen feleség leszel te? - kérdezte.
Köpni-nyelni nem tudtam.
Hogy mi?
-Én... Én... Te hogy kerülsz ide? - kérdeztem sokkos állapotban.
-Bejöttem az ajtón. - nevetett.
-Barom. - mosolyodtam el. - Na, de tényleg...
-Hát... Leléptem. - rázta meg a vállát.
-Leléptél? Yoongi ezt nem teheted...
-De megtettem. Időt kértem. A sorsom hamarosan kiderül. Viszont nem lesz baj érzem. Túl jó vagyok. Nem fognak kirúgni. - közölte.
-Persze. Mr. Tökéletest nem fogják. Túl tökéletes vagy ahhoz. - mosolyogtam.
Felkeltem az ágyról, majd lassan felé indultam. Amint egyre jobban közeledtem felé a szívem folyamatosan gyorsabban kezdett el verni.
-Hiányoztál. - közölte, majd szorosan átölelt.
-Te is nekem. Mi lesz így mikor végleg elmész? - kérdeztem, majd felsőjét megszorítottam.
-Végleg elmegyek? Azt szeretnéd? Nekem nem állt szándékomban. - távolodott el tőlem.
-Szeretném, hogy velem maradj. Viszont úgy gondolom, hogy ez önzőség lenne. Menj vissza. A karriered...
Yoongi nem várta meg, hogy befejezzem. Egyből ajkaim után kapott. Meglepődve, de viszonoztam a csókját, miközben egyre jobban szorított magához. Kezeimet nyaka köré kulcsoltam, míg ő a derekamnál fogott engem.
-Szerelmes gerléim. Jó lenne, ha kitalálnátok most már. - nyitott be anyu, mi pedig egyből elváltunk a másiktól.
-Anya... - néztem rá unottan, majd elkezdtem mosolyogni. - Hihetetlen... Együnk. Éhes vagyok. - közöltem, majd elindultam a földszintre vezető lépcső felé.
-Yoongi meghozta az étvágyadat is? - kérdezte anya nevetve.
-Ez már csak ilyen. - hallottam meg Yoongi hangját.
A konyhában kimertem egy tányérral az ebédből, majd leültem az asztalhoz.
-Ti most jártok? - kérdezte Yoongi-tól Bora, miközben bejöttek a konyhába.
-Hivatalosan nem... - felelte halkan a fiú. - Hé, Nay. Járunk? - kérdezte nevetve.
-Ennél romantikusabb nem is lehetnél. - forgattam a szemeimet.
-Ide jöttem. Miattad. Leléptem azt átérzed? Megszöktem. Vagyis... Ideszöktem. Mi ez, ha nem romantikus dolog? - kérdezte. - De... Megbeszélhetjük ezt... a szobádban is. - mosolyodott el perverzen.
Egyből megálltam az evésben. Ismét sikerült sokkos állapotba kerülnöm miatta.
-Most erre mit mondjak? - kérdeztem meg kínosan.
Felálltam az asztaltól, majd elpakoltam magam után. Végezetéül megálltam a fiú előtt, majd kíváncsi néztem rá. Yoongi megköszörülte a torkát, majd megvakarta tarkóját és elmosolyodott.
-Nos... izé...
-Szép bevezetés. - nevetett fel Bora.
-Én próbálkozok...
-Igen? Hallgatlak. - mosolyodtam el.
-Nayun...Megtisztelnél azzal, ha... a barátnőm lennél. - Yoongi hirtelen megfogta a konyhapulton díszelgő, pár virágszállal rendelkező vázát és mosolyogni kezdett. - Még virágot is kapsz.
-Igazán figyelmes vagy Min Yoongi. Le a kalappal előtted. - nevettem fel.
Kezéből kivettem a vázát, majd visszatettem a pultra.
-Ez egy igen? - kérdezte mosolyogva.
-Talán. - közöltem, majd csókot kezdeményeztem.
-Ez tuti egy igen. - mondta, amint elváltunk egymástól.
-Hát, ha te úgy gondolod.
-Kim Nayun velem te ne szórakozz! - közölte mosolyogva.
-Igen. Most jó? Igen, igen és igen. Örömmel leszek a barátnőd Yoongi.
-Helyes. - kezdett el bólogatni.
-Aztán viselkedj mert kidoblak.
-Mi? Alig bírtál ki nélkülem egy napot. Nem dobnál ki. - tette keresztbe kezeit.
-Kidoblak és visszahozlak. - nevettem.
-Na jó fejezzétek már be. - morgott Bora, majd mindannyian felnevettünk.
***
-Jó éjt. - köszöntünk el Yoongi-val, majd bementünk a szobámba.
-Melletted alszok igaz? - mosolygott.
-A földön is aludhatsz, ha nagyon szeretnél.
-Nem-nem. Nekem van egy csodaszép barátnőm, aki helyet ad maga mellett. - közölte, majd befeküdt az ágyamba.
-A mostani helyzetben...Inkább te adsz helyet nekem. - Lekapcsoltam a lámpát, majd befeküdtem mellé. -Tudod... Ez egy egyszemélyes ágy.
-De mi megoldjuk és elférünk. De, ha szeretnél aludhatsz rajtam is. - nevetett.
-Még egy ilyen megjegyzés és a földön landolsz. - közöltem.
-Jó na... Amúgy körülbelül mikor alszanak el anyudék?
Be is következett az, amit mondtam.
Yoongi-t meglöktem és a földön kötött ki.-Ne már... Nem azért kérdeztem... Nayun te már mindjárt rosszra gondolsz. - morgott, miközben felkelt a földről.
-B... Bocsi... Azt hittem, hogy... ez nem az én hibám amúgy is...kérdezhetted volna másképpen is. - érveltem. - Miért kérdezted amúgy?
-Hát... Igazából tervem van. Nem csak simán ide jöttem...
-Ezt hogy érted?
-Érted jöttem. - közölte.
-Értem? - döbbentem le.
-Igen. Tudod... Most, hogy bevallottam kamerák előtt, hogy szeretlek...Valószínűleg felkapott dolog lesz. Mi lenne, ha lelépnénk addig, amíg rendbe jön minden?
-Lelépnénk? - fagytam le teljesen.
-Aha... Pár napra. El innen is. Van egy ismerősöm pár várossal arrébb. Árulja a házát és megbeszéltem vele, hogy kimennénk oda pár napra. Ott nyugi van... Nem zavarna senki. Sem az ügynökség, se senki. Mit gondolsz?
-Yoongi... Ezt nem kéne... A szüleim...
-Biztosan megértik majd. Velem lennél. Tudják, hogy vigyáznék rád.
-Nem is tudom...
-Kérlek. Szökj el velem Nayun.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Agust D ˢᵘᵍᵃ [✓]
Fanfic-Mr. Tökéletes... - forgattam a szemeimet. -Valóban tökéletes vagyok. -És még egoista is... /Miért pont nálunk kell laknia? Miért kell egy levegőt szívnom azzal a személlyel, akit ki nem állhatok? - Nayun/ Egy találkozás Agust D-vel? Mindenki er...