-Szóval... - nézett rám gondolkozva Yoongi. - Nem tudom mit tegyek azért, hogy megkedvelj... Egy biztos: A stílusomon nem változtatok, azzal magamat tagadnám meg.
-Beszélgessetek csak. Addig én felmegyek. - kelt fel a kanapéról Bora.
-Maradj csak. - néztem felé.
-Nem. Beszéljetek csak. - mosolygott, majd kiment a nappaliból.
-Bora nagyon aranyos lány. - mosolygott Yoongi.
-Igen az. - értettem egyet.
-Hiába a húgod, de nagyon eltértek egymástól. - mondta.
-Féltestvérek vagyunk. - közöltem.
-Akkor már mindent értek. - mondta, majd felhúzott szemöldökkel néztem rá. - Akkor nem csoda, hogy csak az egyikőtök szeret. Bár ezen igen hamar változtatni fogunk. Napok kérdése Nayun. Ne titkold majd, ha megváltozik a véleményed. - mosolygott.
-Neked ez miért fontos? Miért kell, hogy mindenki szeressen? Nem szerethet mindenki...
-Persze hogy nem. De... Muszáj megkedvelned. - közölte.
-Miért lenne muszáj?
-Itt leszek hetekig. Nem húzhatod az agyam addig a nem szeretlek dumáddal. - közölte.
-Tök mindegy, hogy mit fogok érezni. Nem fogjuk tartani a kapcsolatot ezután. Tedd boldoggá Bora-t. Legyen neki ez a pár hét élete legszebb szakasza.
Yoongi egy nagyot sóhajtott, majd felkelt a kanapéról.
-Ez a minimum, ha már itt vagyok a terhetekre. Vagyis... A terhedre. - mondta, majd kiment a nappaliból.
Sóhajtva fogtam meg az asztalon heverő távirányítót, majd bekapcsoltam a tévét. Egyik csatornáról mentem a másikra, majd megálltam az egyik hírcsatornán. Ledöbbenve néztem a szalagcímet, amin Yoongi említésre került. Egy tűzesetről számoltak be. Yoongi lakása lakhatatlanná vált.
-A BigHit Entertainment vezetője elmondása szerint Agust D-nek a házban kellett volna már lennie a tűzeset órájában. Szerencsére nem így történt. - olvasta fel a lapra lejegyzett szöveget a bemondó. - Bang Sihyuk időt kért Agust D nevében is. Amint minden visszatér a régibe, csak utána folytatja a híres rapper a koncertjeit.
Egyből kikapcsoltam a TV-t, majd ledöbbenve ültem a kanapén.
Tehát ezért vagy itt....
Sajnáltam. Most az először.
Nagy erőt vettem magamon, majd megindultam az emeletre vezető lépcső felé. Lassan haladtam felfelé, majd bekopogtam Bora szobájába. Amint benyitottam elmosolyodtam a látványon. Bora és Yoongi az ágyon ülve kártyáztak.
-Jössz játszani? - kérdezte Bora.
-UNO! - jelentette ki büszkén Yoongi.
Lassan indultam meg feléjük, majd leültem én is az ágyra.
-Sajnálom, de nem tehetek róla. Túl jól játszok. - nevetett Yoongi. - Nyertem.
-Igen Yoongi. Te túl jó vagy mindenben. - nevetett Bora.
-Beszállok én is. - közöltem.
Yoongi megkeverte a paklit, majd kiosztotta a lapokat. Bora kezdte, majd én követtem. Eseménytelenül mentünk körbe, majd letettem mosolyogva az egyik lapom.
-Húzz fel 4-et. - néztem Yoongi-ra.
-Uh. Ez szívás. Bocsi Bora. - mondta, majd ütötte.
-8 lap? - mosolyodott el. - Akkor legyen 12. - nevetett, majd ő is letett egyet.
-Menjetek a fenébe. - morogtam, majd felhúztam a 12 darab kártyalapot.
-Nayun... Kell neked szemtelenkedned. - nevetett Yoongi.
Legalább három menetet játszottunk. Bora és Yoongi felváltva nyerték a meneteket.
-Ez a kártya nem az erősséged. - nézett rám Yoongi.
-Valakinek veszítenie is kell. - közöltem halkan.
-Most szomorú vagy? Ez csak egy játék...
Hogy szomorú voltam-e?
Nem.
Viszont egy súlyként cipeltem a fiúval történteket.
Nem a szívem csücske, de sajnáltam.
Borzalmas ami vele történt.-Nem. Csak... Beszélhetnénk? - kérdeztem.
Yoongi bólintott, majd ketten kimentünk a szobából. Átvittem a szobámba, majd becsuktam magunk mögött az ajtót.
-Mire készülsz Nayun? - nevetett.
-Semmire. - forgattam a szemeim. - Tudok a tűzről. - mondtam. - Akár bajod is eshetett volna...
-Most aggódsz értem? - lepődött meg.
-Nem. - jelentettem ki. - De nagyon sajnálom ami történt. Attól még, hogy túl nagyra tartod magad nem érdemled ezt.
-Nayun te aggódsz értem. - tette keresztbe kezeit.
-Nem. Csak nem akarom, hogy bajod essen.
Azt hiszem tényleg aggódom érte...
Yoongi hirtelen átölelt és szorosan tartott magánál.
-Tudok vigyázni magamra. Ne aggódj. - mondta.
***
Este közösen ült le mindenki vacsorázni. Anyuék mindenféle dologról beszélgettek míg Bora és Yoongi a telefonjukat bújták.
Amint végeztünk elpakoltunk, majd a szobámban ülve néztem fel az instagramra. Rengeteg oldal posztolta a hírekben hallottakat. Kíváncsiságból rákerestem Yoongi oldalára, majd rámentem az utolsó képének a kommentjeire. Rengetegen írtak neki. El volt árasztva az egész az aggódó rajongókkal.
Sokan szeretik őt.
Igazából nekem sincs bajom vele.
Csak néha sok a viselkedése...Egy hirtelen ötlet vezérelt, majd mosolyogva nyomtam az üzenet ablakra.
Még, ha nem is vagyok egy rajongód, attól még nekem is van szívem. Sajnálom, ami veled történt.
Próbáljuk meg kibírni ezt a pár hetet.
Az életed hamarosan újra a régi lesz.
Kitartást Agust D.Írtam le, majd küldtem el mosolyogva.
ESTÁS LEYENDO
Agust D ˢᵘᵍᵃ [✓]
Fanfic-Mr. Tökéletes... - forgattam a szemeimet. -Valóban tökéletes vagyok. -És még egoista is... /Miért pont nálunk kell laknia? Miért kell egy levegőt szívnom azzal a személlyel, akit ki nem állhatok? - Nayun/ Egy találkozás Agust D-vel? Mindenki er...