»20. rész«

3K 227 16
                                    


-Most csak viccel... - fagyott le teljesen.

-Ez halál komoly. Itt a szerződésed is. Csak alá kell írnod. - tolta előre a szerződést.

Teljesebb abban voltunk, hogy vége van.
Nem gondoltunk arra, hogy azért bontják a szerződést vele, mert bandába akarják tenni.

-Én...

-Tudom, hogy rosszul jött le minden. Talán tényleg a kapcsolat miatt történik ez. Agust D kicsit veszített a rajongókból, de nem sokat. Viszont, ha belépsz, akkor Te, mint egy ismertebb személy jól beindítaná a bandát.

-Velük? - kérdezte, miközben a srácok felé nézett.

-Igen.

-És, ha nem jövök ki velük jól? Mi van ha... - kezdte el, majd közbevágtam.

-Yoongi... Nem hiszem, hogy rossz lenne. Szerintem remekül ki jönnél velük.

-Gondolod? - kérdezte.

-Nagyon örülnénk neki, ha lennél a 7. tag a bandában. Tehetséges rapper vagy. Nem veszhetsz el. Sokra fogjuk vinni mi mindannyian, ha megtaláljuk a közös hangot és jól fogunk tudni együtt dolgozni. Biztosan nehéz lesz, mivel alkalmazkodni kell egymáshoz. Meg kell tanulnunk együtt dolgozni. Ki kell ismernünk egymást ahhoz, hogy jól szerepeljünk. - mondta az egyik fiú.

-Vagy talán nem érzed magad elég jónak hozzánk? - mosolyodott el egy másik.

-Jimin! Ez erős volt. - szólt rá az egyik fekete hajú fiú.

-Hogy nem érzem magam elég jónak? Adja a papírt. Elfogadom az ajánlatot. Engem nem minősíthet le senki. - közölte, majd aláírta a szerződést.

-Hm... Jimin... Ez még is jó volt. - nevetett a fekete hajú.

-Mondanám, hogy ismerkedjetek... De az most várhat. Yoongi induljatok a helyszínre. 5-re ki kell érnetek. Nayun maradjon hátul. Aztán bemutathatod a világnak. - mondta a férfi.

-Elnézést, de lehetne egy kérésem? - kérdeztem félve.

-Persze. Most mindenre igent mondok. Elvégre neked köszönhetjük az egészet. Ha nem történik ez, akkor gyakornokok maradnak a többiek még. Most esélyt adtál nekik, és a bandának is.

***

-Ez nem lehet igaz! - ámuldozott Bora a színpadon állva, miközben az üres nézőteret figyelte.

-Remélem örülsz. Elintéztem most neked egy elég komoly helyre szóló jegyet. Plusz itt is járkálhatsz. - nevettem fel.

-Köszönöm. - mosolyodott el.

-Nincs mit Bora. Látnod kell Yoongi-t a színpadon utoljára Agust D-ként.

-Na mi a helyzet csibéim? - lépett a színpadra Yoongi.

Bora-val egyszerre nevettünk fel, majd Yoongi hátulról átkarolt.

-Gyertek hátra. Lassan elkezdik beengedni az embereket.

A színpad mögötti kisebb helyiségbe mentünk, ahol Yoongi-n elvégezték a sminkesek az utolsó simításokat.

-Yoongi. - lépett Bora a fiú mellé, aki körül még mindig a sminkes lányok ólálkodtak.

-Hm?

-Most... Ide jönnek be még fanok nem?

-Nem. Erre most nem. - mondta.

-Értem. Akkor nem kell elbújnunk Nayun-nal. - nevetett fel.

-Amúgy se kéne. - mosolygott.

-Nayun igaz? - lépett mellém az egyik sminkes.

-I-igen. - mosolyodtam el bátortalanul.

-Gyere velem kérlek. - kezdett el húzni.

Bevitt egy kisebb öltözőbe, majd leültetett az egyik székbe.

-Yoongi bemutat téged. Mi lenne, ha meglepnénk? - kérdezte.

-Hogyan? - húztam fel a szemöldökömet.

-Úgy tudom, hogy Yoongi szereti a fehér színt. Ha adnánk hozzá egy kis feketét is.. - kezdett el kutatni. - Mit szólsz ehhez? - kérdezte, majd előkapott egy ruhát.

A ruha egy hosszúujjú fekete egyberészes volt, aminek szoknyáját fekete-fehér csíkok borították.

-A ruha szép. De nem rajtam. Én ebbe nem megyek bele...

***

15 perc múlva a ruhába bújva álltam a tükör előtt.

Hogy lehet valaki ennyire akaratos?

A hajam vége be lett hullámosítva és úgy omlott a vállamra. A lány adott egy fehér dzsekit a ruhához, amit sóhajtva vettem fel.

-Csini. - mosolygott.

-Amúgy... Tényleg nem rossz... De ez nem én vagyok. - mondtam.

-De ma ez te vagy. - közölte.

A következő lépése egy természetesebb smink elkészítése volt.

-Esküszöm, hogy úgy érzem magam, mintha valaki lennék most... Mintha én készülnék a koncertemre. - nevettem fel.

-Nyugodtan érezd magad különlegesnek. Elvégre Yoongi barátnője vagy. - mosolygott.

-Nayun? Bent vagy? - kopogott Yoongi az ajtón.

-Be ne gyere! - szólt rá a lány. - Majd mikor a színpadra hívod, akkor láthatod a hercegnődet. - nevetett a lány.

-Hercegnőmet? - nevetett kintről Yoongi. - Nayun, a herceged színpadra áll. Igaz, hogy nem lóval, hanem mikrofonnal, de... Majdnem ugyanaz.

-Ügyes legyél. - szóltam ki neki, majd elköszönt és elment.

Ez a búcsúkoncert... mindenféleképpen nagy durranás lesz most.

Agust D ˢᵘᵍᵃ [✓]Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora