»17. rész«

3.1K 233 6
                                    


Reggel a telefonom csörgésére riadtam fel. Felültem az ágyban, majd az éjjeliszekrényen pihenő készülékért nyúltam.

Anya...
Nem vehetem fel...
Akkor feleslegesen jöttünk ide, ha felveszem...

Lenémítottam, majd visszatettem a helyére és visszadőltem az ágyba.
Gondolataimba merülve feküdtem, majd Yoongi szavai visszahoztak a gondolataimból.

-Jó reggelt Nayun. - mondta felém fordulva.

-Jó reggelt. - mosolyogtam rá.

Ismét megcsörrent a telefonom. Bűntudattal, de Bora hÍvását is némítottam.

-Ki volt az? - kérdezte.

-Csak Bora...

Yoongi felült egy sóhajtás kíséretében, majd aggódó tekintettel nézett rám.

-Olyan idióta vagyok. Miért rángattalak bele? Neked ott a családod.

-Neked meg a fanok. - ráztam meg a vállam.

-De... Az más. - sóhajtott.

-Igaz. Értem aggódnak hárman. Érted meg milliók. - mosolyodtam el.

Yoongi unottan nézett rám, majd a fejét kezdte el rázni.

-Bolond vagy.

Yoongi hirtelen fölém kerekedett, majd egy apró mosolyt küldött felém.

-M-mit csinálsz? - kérdeztem, miközben arcom színe teljesen vörös lett.

Nem válaszolt. Helyette csak lassan ajkaim felé közeledett. Már majdnem összeértek ajkaink, mikor megcsörrent a telefonja.

-Francba már! - morogta, majd rögtön kipattant az ágyból.

Megkönnyebbülve fújtam ki a levegőt, majd felültem az ágyban.

Hiába szeretem, de aggaszt a tudat, hogy ketten vagyunk a házban.
Ez most nem az a perc és pillanat, hogy bármi is történjen közöttünk.
Nagyon nem...

-Mivan? - vette fel mogorván a telefont. - Nem. Nem megyek vissza. Mi? Ha azt hiszi Bang Sihyuk, hogy ezzel... - kezdte el, majd egy darabig csendben maradt. - Ez vicc igaz? Nem? Pár óra. - mondta, majd bontotta a hívást. - Rohadt életbe... - sápadt le teljesen.

-Mi az? - kérdeztem ijedten.

-Agust D... Nincs többé... - mondta alig hallhatóan. - Baszki.

-H-hogy mi? - kérdeztem vissza. - Mi lesz most? Mi lesz veled most? - kérdeztem bepánikolva.

-Nem tudom. Nem erre számítottam... Azt hittem fontos vagyok a cégnek. Talán messzire mentem? - gondolkozott el.

-Miattam van ez. Tönkretettelek. - mondtam a sírás küszöbén állva.

-Nem te. Nayun te nem. A BigHit. - sóhajtott. - Vissza kell mennünk. Ma este lesz a búcsúkoncert. Ezt is megszervezték.

-Ilyen hamar? Ez lehetetlen...

-Pedig ez a helyzet. Agust D már a múlt. Vége van. - mondta, majd kirontott a szobából.

Ezt nem hiszem el...

Egyből a telefonomért nyúltam, majd felcsatlakoztam a netre. Az egész világháló ezzel volt tele. A közösségi oldalak  szinte csak ebből álltak.

Bang Sihyuk... Túl messzire ment...

A rajongók szíve teljesen összetört. Rengeteg támogatást írtak, de mindenki kikészült. Nem csodálom... Ezt nem érdemli meg.

-Pakolj össze megyünk. - lépett be a szobába.

Némán tettem amit mondott. Mivel este érkeztünk nagyon nem volt lehetőségünk a kipakolásra, így szinte csak felkaptuk a táskáinkat.

-Yoongi... Nem tudnánk elérni, hogy visszavegyenek? - kérdeztem.

-Nem. A döntése megváltoztathatatlan. Nem akar panaszt hallani. - sóhajtott.

-Annyira sajnálom.

Yoongi felém kapta a fejét, majd elmosolyodott.

-Ha ez az ára, hogy veled lehessek...Nekem megéri.

-De... A karriered...

Yoongi egy apró csókot lehelt ajkaimra, majd mosolyogva távolodott el.

-Nem érdekel. Engem csak te érdekelsz.

Arcom színe árnyalatot váltott. Zavarban voltam, miközben a bűntudat emésztett.

Lementünk a konyhába, majd ehető dolog után kutattunk. Pár darab tojás pihent a hűtőben, amit mi rögtön meg is sütöttünk.

-Yesung nagyon bőkezű... De ez is valami. Mondjuk miért vegyen kaját, mikor megtehetem és rendelhetek bármit bárhonnan? - gondolkozott el két falat között.

Sietve ettük meg a tojást, majd elpakoltunk magunk után. Felkaptuk ismét a cuccainkat, majd kimentünk a házból.

-Ez aztán izgalmas szökés volt. - mondtam.

-Izgalmasabb lett volna, ha nem hívnak fel és betudom fejezni amit elkezdtem. - mondta, miközben bezárta az ajtót.

-Miért mit csináltál előtte? - kérdeztem, majd egyből beugrott. - Ja.. Öhm... Hm... Szóval... BigHit az úti cél? - váltottam témát.

-Igen. - nevetett fel.

Beültünk a kocsiba és már indultunk is.

Tegnap még a szökési hadműveletet végeztük, ma meg már vissza is megyünk. Csak egy a gond.
Yoongi karrierrel jött, most meg anélkül megy vissza.
Mégis mit vétett, amiért ezt kapja az élettől?

Remélem tényleg megérte ez neked.

-Ne emészd magad Nayun. - mondta hirtelen. - Sőt én örülök is ennek. Átgondoltam. Így több időm lesz rád. És ránk. Ennek örülni kell.

-Annyira jó, hogy még ilyen helyzetben is találsz pozitív dolgot. - mosolyodtam el.

-Lehet, hogy elvették a karrierem, de téged nem fognak és nem is tudnak. Kinek kell a karrier, ha a szerelmével lehet?

Egyre jobban és jobban szeretem.
Közénk tényleg nem állhat semmi.
Még, ha tönkre is teszik valamelyikünket, mi akkor is itt leszünk egymásnak.
Ezen nem változtathat senki és semmi...

Agust D ˢᵘᵍᵃ [✓]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon