-Mindig is kíváncsi voltam milyen érzés ez. Csak úgy lelépni és mindent magunk mögött hagyni. - mondtam.
-Na majd egyszer elszöktetlek rendesen. De ott egy hétig nem megyünk vissza. - mosolyodott el.
-Lehet hagyni kéne inkább. A mostani után... - nevettem fel kínosan.
-Majd meglátjuk. Hm... Voltál már az egyik koncertemen?
-Nem. Tudod... Sosem bírtalak. - közöltem, miközben felé néztem.
-Most bírsz. - mosolyodott el.
-Nem. Nem bírlak. Én szeretlek.
-Az ugyanaz te bolond. - nevetett fel.
-Nem egészen.
-Mindenesetre...ez aranyos volt. - közölte.
-Tudom. - mondtam utánozva egoista énjét.
-Haha... Neked ez nem áll jól.
***
Körülbelül két óra múlva a BigHit Entertainment épülete előtt álltunk.
-Nem is figyeltem a netet azóta... Vajon mi lett az interjúmban elhangzott dolgokból? - kérdezte Yoongi.
-Nem tudom... De most ne azzal törődj.
Lassan megindultunk az épület bejárata felé, majd Yoongi kinyitotta az ajtót és előre engedett.
-Ezt sem élheti meg mindenki... - néztem körbe.
-Ezt ne most... Majd később ámuldozhatsz. - mosolygott, majd megfogta a kezemet.
-Én csak... Oké. Akkor menjünk. - mondtam, majd vezetni kezdett.
Felmentünk az emeletre, majd mikor szinte az iroda előtt álltunk kilépett onnan pár srác, akik mosolyogva intettek nekünk és tovább siettek.
-Ők...
-Gyakornokok. - közölte, majd bekopogott az ajtón.
-Tessék? - hallottuk meg Bang Sihyuk hangját.
Yoongi benyitott, majd bementünk mind a ketten a tágas irodába. Becsukta az ajtót és a vezető asztalához léptünk.
-Ő az a bizonyos lány? Nagyon örvendek. Bang Sihyuk vagyok, Agust D főnöke. Egyben a cég vezetője. Gratulálok. Csak kicsit bolygattál fel mindent. De nem vészes. Túléli a cég. Hogy Agust D túléli-e? - nevetett fel gúnyosan.
-Édes istenem... - sóhajtott Yoongi.
-Sajnálom, nem akartam, hogy ez legyen belőle... - hunytam be szemeimet.
-Én sem akartam, hogy Yoongi ennyire egy lázadó srác legyen. Megtörtént. - legyintett. - Ez van.
-Siessen a mondandójával. Sietünk. - közölte a fiú.
-Siettek mi? A helyedben nem venném ilyen lazán. Este 8-kor lesz a koncert. Meg lett hirdetve. Elég sokan rágtak be. Lehet nem is lesznek sokan... - mondta.
-Agust D-nek már mindegy. - rázta a vállát.
-Hát igen. Neki már mindegy. Viszont rengeteg a teendő. A helyszínen már pakolásznak az itt dolgozók. Neked utoljára el kéne mindent próbálnod. Nehogy a búcsúkoncerten hibázz nekem.
-Agust D nem ront sosem. Ezt tudja jól. - kontrázott.
-Kivéve most. - nézett rám a férfi.
Egyre kellemetlenebb volt nekem a helyzet. Rosszul éreztem magam Yoongi bukása miatt, és a férfi lekezelő viselkedése miatt is.
-Gyere Nayun. Tökéletesítjük a tökéletest. - mosolyodott el, majd kézen fogott és húzni kellett.
-Sosem változol. - mondta utolsó szavakként Bang Sihyuk.
-Ebben egyetértek. - mondtam, amint kiértünk az irodából. - De én így szeretlek. - mosolyodtam el.
Némán mutatta az utat, majd bevitt az egyik terembe. Tátott szájjal néztem körbe a hatalmas teremben, aminek egy része üveggel volt elválasztva. Mindenhol mikrofonok álltak, és fejhallgatók hevertek. A teremben több helyen is fotel helyezkedett el, majd Yoongi leültetett a legközelebbihez az üveghez.
-Itt gyakoroltad a dalokat? Ez csúcs szuper hely.
-Aha... Úgy látszik ketten leszünk. Nem is baj. Figyelj Nay. Ott az irányító. - mutatott egy felszerelt asztal felé. - Minden gomb másra jó. Neked a pirosat kell megjegyezned. Ha azt lenyomod, akkor hallom amit mondasz. Máskülönben nem. - mosolyodott el.
-Ő.. Jó, oké. - bólintottam.
Yoongi kinyitotta a szorosan a fal melletti ajtót, majd bement az elkülönített helyiségbe. Mosolyogva lépett a középső mikrofonállvány elé, majd felkapott egy fejhallgatót a fejére. Valamit elkezdett állítgatni, amit viszont már nem láttam, ugyanis hiába volt ott üvegfal, de volt egy része ami takarásban volt. Hamarosan felkapta a fejét, majd mosolyogni kezdett.
-Nézheted élőben, ahogy Agust D hangpróbán van. Izgi mi? - nevetett fel.
-Aha. Nagyon. - nevettem fel, majd Yoongi mutogatni kezdett. - Hupsz. - mondtam, miközben megnyomtam a gombot és felnevettem.
-Na, de elég a csacsogásból. - közölte, majd elindította az egyik dalát.
Mosolyogva figyeltem az elejétől a végéig.
Kár érted Yoongi.
Igazán tehetséges rapper vagy.
És most miattam vége...
KAMU SEDANG MEMBACA
Agust D ˢᵘᵍᵃ [✓]
Fiksi Penggemar-Mr. Tökéletes... - forgattam a szemeimet. -Valóban tökéletes vagyok. -És még egoista is... /Miért pont nálunk kell laknia? Miért kell egy levegőt szívnom azzal a személlyel, akit ki nem állhatok? - Nayun/ Egy találkozás Agust D-vel? Mindenki er...