Yoongi felé fordultam az ágyban, majd észrevettem, hogy a szekrényemben kutakodik.-Te mit csinálsz? - kérdeztem.
-Ruhát keresek. - közölte.
-Nekem?
-Nem magamnak. Persze, hogy neked. Nem, majd én húzok fel női ruhát... - morgott.
Elmosolyodtam, majd kimásztam az ágyból. Yoongi mellé álltam és néztem, ahogyan keresgél.
-Biztos, hogy jó ötlet szórakozóhelyre menni? - kérdeztem.
-Egyszer élünk. Kellenek az izgalmak. - mosolyodott el. - Nay, nincs véletlenül valami ruhád? Egyberészes.
-Minek olyan? Amúgy van, de... Biztos, hogy nem megyek abba.
-Miért nem? - nézett rám kíváncsian.
-Mert ronda. - közöltem egyszerűen.
-Na, majd azt én eldöntöm. Elő a ruhát. Agust D véleményezni fog.
-Nem.
-De.
-Nem.
-Nayun...
Nem bírom...
Megőrít...Kinyitottam a vállfás szekrényemet, majd kikaptam belőle egy bézs színű rövidebb szoknyával rendelkező ujjatlan koktélruhát, aminek a derekán egy fekete öv díszelgett. Kivágása abszolút nem volt, így kényelmetlenül sem éreztem volna benne magam, viszont taszított maga a szoknya gondolata.
-Ez elég egyszerű. De... Vedd fel.
Megindultam a ruhával a kezemben a fürdőszoba felé, majd Yoongi siettetni kezdett. Megpróbáltam sietve felhúzni, de akadt egy kis probléma.
-Nayun... Meg vagy már? - kopogott be a fürdőszobába.
-Egy pillanat. - nyöszörögtem, miközben megpróbáltam feljebb tornászni a ruha hátán lévő cipzárt. Bármennyire is erőlködtem nem tudtam egyedül megoldani. - Yoongi... Tudnál... Segíteni? - kérdeztem sóhajtva.
-Mi a gond? - nyitott be.
-Felhúznád? - kérdeztem zavartan, miközben egyik oldalra eltűrtem a hajamat.
-Hogyne. - mosolyodott el, majd egyre jobban közelített felém. Lassan megfogta a cipzárt, majd elkezdte felfelé húzni. Amint meg lett az eltűrt hajamat hátrahúzta, majd két kezével megfogta a vállamat. - Gyönyörű vagy. - mondta ki halkan.
Arcom színe teljesen megváltozott.
Szívverésem felgyorsult, majd egy kósza tincset tűrtem el a fülem mögé.-Menjünk. - feleltem halkan, majd kisiettem az ajtón.
A szobámba siettem, majd egy fekete kistáskába bepakoltam mindent, ami kellhet. Yoongi visszajött a szobámba, majd kiszedte a megfelelőnek tűnő ruhákat, aztán bement a fürdőszobába.
Lekapcsoltam a villanyt a szobámban, majd a nappaliban vártam a fiút. Amíg vártam kerestem valami cipőt, ami passzol a ruhámhoz, majd amint meglett felhúztam.
-Mehetünk. - jött le a lépcsőn sietve.
Felé kaptam a fejem, majd lefagyva figyeltem minden egyes lépését.
Nem viselt semmi extra dolgot. Mindene fekete volt. A nadrágja, a pólója és a rajta lévő dzseki is... Mégis... Olyan más volt.Gyorsan elkaptam a fejemet, majd a kilincsre tettem a kezemet. Egy sóhajtás után lenyomtam és kinyitottam az ajtót. Yoongi felkapott egy szájmaszkot aztán indultunk is.
Szótlanul mentünk egymás mellett. Nem szóltunk egymáshoz egész úton. Egyedül a Yoongi által kiválasztott szórakozóhelyből szűrődő zene hangja törte meg a régóta tartó csendet.
Ahogy felmentünk a lépcsőn, Yoongi udvariasan kinyitotta nekem az ajtót, majd besétáltam.
-Én állom az estét. - közölte. - Érezd jól magad.
Nem reagáltam rá semmit.
Nem tudtam, hogy mit mondjak erre.
A keskeny folyosón végig mentünk, majd egy boltíves ajtó mögött már javában ment a buli.-Tudod... Nem voltam még nagyon ilyen helyeken. - mondtam mielőtt bementünk volna.
-Akkor örülök, hogy velem szerzed meg az első emlékedet egy ilyen helyről.
Bementünk, majd Yoongi egyből megfogta a kezem, nehogy elkeveredjünk egymástól a nagy tömegben.
Érintése hirtelen ért és nagyon meglepett. A kezét fogva elmosolyodtam, majd elöntött egyfajta boldogság és biztonságérzet egyaránt.
A zene annyira üvöltött, hogy nagyon kellett koncentrálni az adott emberre, ha megakarták érteni a másikat. Rengetegen táncoltak és énekeltek. Mindenki jól érezte magát.
Yoongi a bárpulthoz vezetett, majd felültünk a székekre.
-Helló. Mit szeretnétek inni? - kérdezte a pultban álló srác.
-Nekem egy Whisky lenne. A lánynak adj valami gyengét. - közölte Yoongi.
-Máris.
Feszengve ültem a széken, majd mikor letette elénk az alkohollal teli poharakat elhúztam a számat.
Yoongi és én megfogtuk a poharainkat, majd lehúzta a maszkját.
-Az estére. És ránk. - mosolygott, majd poharát az enyémnek nyomta.
Ránk?
Egy erőltetett mosoly után beleittam a pohárba. Yoongi-val elkezdtünk beszélgetni, majd lassacskán kiürültek a poharaink. Egy lassú dal következett, majd Yoongi egyből pattant és húzott magával a táncparkettre.
-Nem tudok táncolni...
-Engedd el magad. Hagyd, hogy vezesselek. - mondta, majd egyik kezével a derekamra fogott, a másikkal pedig a kezemre.
Magához húzott én pedig próbáltam tartani vele a lépést. Egyre jobban merültünk bele a táncba és már nem is aggódtam semmi miatt. Yoongi egyfolytában viselte a maszkot, így egyedül a csillogó szemeit néztem. Már szinte elvesztem bennük. Észre sem vettem, hogy véget ért a szám és már csak egymás előtt álltunk.
-Szia. Esetleg... Nem lehetne az enyém a következő táncod? - állt meg mellettünk egy lány és egyenesen Yoongi-ra nézett.
-Ne haragudj, de...
-Menjetek csak. - mosolyogtam erőltetetten. - Meg leszek. Csak egy tánc. Addig visszamegyek a pulthoz. - feleltem, majd a táncparketten hagytam őket.
Visszaültem, viszont nem vettem le a szemeimet róluk. Ismét egy lassú szám ment. Én pedig sóhajtva néztem, Yoongi-ra, amint megfogta a lány derekát és táncba vitte.
-Egy ilyen szép lány egyedül? - ült le mellém egy srác. - Majd én elszórakoztatlak. - mosolygott rám, én pedig ijedten néztem magam elé.
Yoongi...Siess vissza, kérlek.
KAMU SEDANG MEMBACA
Agust D ˢᵘᵍᵃ [✓]
Fiksi Penggemar-Mr. Tökéletes... - forgattam a szemeimet. -Valóban tökéletes vagyok. -És még egoista is... /Miért pont nálunk kell laknia? Miért kell egy levegőt szívnom azzal a személlyel, akit ki nem állhatok? - Nayun/ Egy találkozás Agust D-vel? Mindenki er...