" Wahhh...lawoonyaaa... " kata Awin teruja.
" Heheheh...Wani yang banyak buat. Aku tukang bagi idea jek... " balas Ara. Wani pula tersenyum sambil membelek- belek hasil air tangannya.
Bermulalah misi Awin untuk melaminate dan menggunting bentuk love tu dan...walah!!
" Bila kau nak bagi ni? " tanya Ara. " Alaa..diorang kan tengah kemas dewan. Nantilah masa last - last. " jawab Awin." Ouh, ok, " balas Ara.
_____
" Puteri!! " panggil Ara apabila melihat Puteri lalu di hadapan dormnya.
" HAH!! ASAL?! " tanya Puteri. " Jom! " " Jom apa? " tanya Puteri pelik.
" Jom buat kerja gila. " ajak Ara dengan tersengih. " Kerja gila?? Apo dio? " tanya Puteri balik.
" Hah...lagi dua minggu kan kita dah nak balik. So, aku plan nak buat something out of the box selama dua minggu ni start hari ni. Nak tak? " terang Ara.
" Oooohhhhh....ermm...JOM! " Ya! Itulah dia bila kepala gila - gila dah bersatu jadi bermulalah pengembaraan ' out of the box ' diorang tu. Nak tahu apa? Just wait and see!!
" Oklah. Kalau cam tu kau jangan lupa kabo - kabokan berita ni kat ten members lah yek... " pesan Ara sebelum Puteri berlalu pergi. Puteri membalasnya denan menunjukkan ' OK!! ".
' Hurm..apa ek aku nak buat game tuk diorang? Main running man? Ala...lapok ah...mesti diorang bosan punye wehhh...hurm...apa ek?? ' setelah lima minit berfikir...mencari segala idea akhirnya jumpa jugak.
__________
Seperti yang dirancangkan, pada malam ini memandangkan start malam ni form 3 takde prep jadi plan pun bermula.
" Ok..apa plan kau? " tanya Puteri sebaik sahaja semua berkumpul di belakang ampai. Walaupun gelap tetap ku redah. Cehhh wahh... ayat!!
" Ok...pada malam ni warga aspuri kan gi prep en...so, aku plan kita akan main bad..min..tON!! "
" Ala... " agak kecewa bila Ara kata main badminton jek.
" Aip!! Chop3x... belum habis lagi. Syaratnya agak songsang ye kawan - kawan. "
" Apa dia? " tanya Tia bersemangat.
" Kita akan main badminton guna bet ping pong. Hah..pandai - pandailah korang pukul sampai lepas. Net tetap badminton. Heheh...pastu kalau main badminton maksimum empat orang je kan? Tapi kali ni kita main sepuluh orang!! Amacam?? Hah...lima sana lima sini. Ok...belum habis lagi. "
" Laa...manyanknyee peratulan. Manyak susah wooo... " balas Wani membuat suara.
" Hehe..kan extreme. Kenalah extreme! Ok next! Syarat pemakaian pulak, korang kena pakai baju ngan seluar sume cam biasalah..cumanya...korang dikehendaki memakai tuala sebagai pengganti tudung basahan, "
YOU ARE READING
TEN MEMBERS #COMPLETED#
Teen Fiction#10members #tillwemeetagain #completed #2018/19 Ranking:- #no.3 out of 27 stories ( realiti ) #no.197 out of 2.01k stories ( sahabat ) #no.166 out of 1.38k stories ( fantasi ) #no.2 out of 27 stories ( realiti ) #no.24 out of 26 stories ( realiti ) ...