" Haih, bosanlah takde Ara, " beritahu Wani tiba - tiba. " Haah tulah.. selalunya kalau Ara ada aku akan bercerita macam - macam movie kat dia kalau dia bosan. " kata Maryuna pula.
" Haih... aku pun rasa macam tu. Yelah selalu datang dorm lepak ataupun lalu depan dorm kacau dia pastu baru kacau Aqilah. Skang ni.. dah takde sapa nak kacau bila lalu depan dia, " Puteri pula meluahkan rasa. Awin hanya mendiamkan diri dari tadi.
" Nasib baik ada kenangan ngan dia. Mural!! " kata Wani dengan bangga. " Hek eleyh..untungleee..., " kata Nur pula.
" Dulu suka karaoke sama - sama. Ni dah talde dia ni dah senyap sikit... " Yana mencelah.
" Haih..korang, Ara tu bukannya pindah sekolah poonnnn... Dia cuma kena gantung sekolah. Nanti dia datanglah balik. Haih, " Aqilah cuba menghentikan perbualan mereka.
" Yelah... " jawab Wani kemudian tergelak kecil.
_____
Malam tu, Ara keluar berjalan - jalan dekat tempat AEDY ASYRAF sebagai MUKHRIZ dal cerita CINTA TIADA GANTI. Baginya, tempat ni tenang sangat. Fikirannya mmasih memikirkan siapa punta angkara sampai dia kema gantung sekolah.
Malah, nama dia turut tercemar. Cikgu - cikgu semuanya dah kurang percayakan dirinya. Kawan - kawannya pun sama kecuali sepuluh orang yang rapat.
' Ya Allah..apalah salah aku ni? Siapa yang buat aku macam ni sekali? Semua orang tak cayekan aku lagi. Kawan - kawan aku? Huh.. itu pun aku tak pasti diorang percayakan aku ataupun tak. Mesti kepercayaan diorang kat aku dah kurang. Yang peliknya, kenapa aku dituduh mencuri? Padahal aku tak pernah mencuri. Lagipun, buat apa aku nak mencuri sedangkan abah ngan ummi senang - senang je nak bagi aku duit. Pelik betullah. Tapi, tuh kau Ara.. asal kau tak gie jumpa cikgu haritu cakap benda yang sebenar. Tapi kan, nak ke cikgu percaya kat aku? Haih, pelik - pelik. Nasib baiklah dapat gie internaational school. Boleh menambah ilmu.. ' panjang lebar Ara meluahkan isi hatinya seorang diri sambil melihat suasana yang cantik itu. Dah rasa macam kat luar negara.
__________
" So, we stick to the plan, " arah Dian kepada Rian, Gia dan Luna.
______
YOU ARE READING
TEN MEMBERS #COMPLETED#
Teen Fiction#10members #tillwemeetagain #completed #2018/19 Ranking:- #no.3 out of 27 stories ( realiti ) #no.197 out of 2.01k stories ( sahabat ) #no.166 out of 1.38k stories ( fantasi ) #no.2 out of 27 stories ( realiti ) #no.24 out of 26 stories ( realiti ) ...