အခ်ိန္ဆိုတာကုန္တာလည္းျမန္လိုက္တာ..ဒီေန႔ဆိုYoongiရဲ႕အေမေတာင္Americaျပန္ေတာ့မွာပဲ..
Yoongiနဲ႔Jiminတို႔တူတူေလဆိပ္ကိုလိုက္ပို႔ၾကသည္..Jiminကေတာ့မခြဲခ်င္ေသး၍ဂ်ီက်ေနေလသည္..
"မား..ေနာက္တစ္ခါလည္းထပ္လာလည္ေနာ္..ပါးကိုလည္းေခၚလာခဲ့..''
"အင္းပါJiminေလးရယ္..သားတို႔လည္းမားတို႔ဆီလာလည္ၾကေလ..ခဏေလးနဲ႔ေတာ့မရဘူးေနာ္..ေနရင္ၾကာၾကာေနရမွာ..''
"ဟီးဟီး..Naeမား..လာခဲ့မယ္..ကိုကို႔အလုပ္ေတြအားတဲ့အခ်ိန္ေပါ့..မဟုတ္ဘူးလားကိုကို''
Yoongiဘက္ကိုလွည့္ၾကည့္ၿပီးေျပာလိုက္တဲ့Jiminရဲ႕စကားေတြအႏွစ္မပါဘူးဆိုတာYoongiတစ္ေယာက္ပဲသိသည္..
"ေအာ္..အင္း..ဟုတ္တာေပါ့..''
"Check inဝင္လိုက္ေတာ့မယ္..ကေလးေတြလိမ္လိမ္မာမာေနၾကေနာ္..Yoongiလည္းJiminေလးကိုအႏိုင္မက်င့္နဲ႔ဦး..''
"မက်င့္ပါဘူး..မားကလည္း..''
ဒီလိုႏွင့္Yoongiရဲ႕ommaလည္းcheck inဝင္ကာအထဲေရာက္သြားေလၿပီ..
ခုနက ကေလးဆန္တဲ့ေကာင္ေလးအျဖစ္ကေနပံုစံျပန္ေျပာင္းသြားေသာJimin..
"ဒီေန႔ေက်ာင္းသြားဖို႔မမီေတာ့ဘူး..အိမ္မွာပဲနားေတာ့မယ္..ခင္ဗ်ားအလုပ္သြားေတာ့..''
"ကိုယ္ကေလးကိုအိမ္ျပန္ပို႔ေပးမယ္ေလ..အဝတ္အစားလဲၿပီးမွပဲသြားေတာ့မယ္..''
"ခင္ဗ်ားသေဘာပဲ..''
Yoongiကိုမေစာင့္ပဲေ႐ွ႕ကေနထြက္သြားတဲ့Jiminေၾကာင့္စိတ္ေမာရသူကေတာ့Yoongi..
ကားေပၚေရာက္ေတာ့ေနာက္ခန္းမွာထိုင္ၿပီးဖုန္းသံုးေနတဲ့Jimin..
"ကေလး..ခါးပတ္ပတ္ထား..''
"အင္း..''
သူတို႔အိမ္ေရာက္ေတာ့သူတို႔အခန္းထဲကကုတင္ေပၚမွာJiminလွဲခ်လိုက္သည္..
"Ah..ဟန္ေဆာင္ရတာပင္ပန္းတယ္မဟုတ္လားJimin ah..''
သူ႔ကိုယ္သူစကားေတြေျပာေနေသာJimin..ငယ္ငယ္တုန္းကအတိုင္းနည္းနည္းေလးမွမေျပာင္းလဲဘူး..
YOU ARE READING
The Bride of the Beast || Yoonmin ✔️
Fanfiction"မေကာင္းဆိုး၀ါးတစ္ေကာင္ရဲ႕အေရြးခ်ယ္ခံျဖစ္ရတဲ့ဘဝကိုခင္ဗ်ားတို႔နားမလည္ၾကဘူး.." Cover made by my favourite bae @Chubby_whale