Jiminခပ္ျမန္ျမန္ပဲYoongiရဲ႕လက္ကိုဆြဲကာသူတို႔hotelအခန္းဘက္ေလွ်ာက္လာခဲ့မိသည္..
ညေနစာစားခ်ိန္ျဖစ္၍ဆရာဆရာမေတြကဘာလုပ္လုပ္သိပ္မေျပာတာမို႔ေတာ္ေသးသည္..မဟုတ္ရင္သူတို႔ျပႆနာအႀကီးႀကီးတက္ေတာ့မွာ..
Yoongiအရမ္းေဒါသထြက္ေနတာသိသာလြန္းသည္..Jiminဆြဲလာတာေတာင္႐ုန္းၿပီးJaeminနဲ႔ရန္ျဖစ္ခ်င္ေနခဲ့တာ..
သူတို႔အခန္းထဲေရာက္မွYoongiကိုခံုမွာထိုင္ခိုင္းၿပီးJiminေရတစ္ခြက္ခပ္ေပးလိုက္သည္..
"ေရာ့..ေရေသာက္..ၿပီးရင္ထြက္ေနတဲ့ေဒါသေတြကိုေျဖ..''
Yoongiလည္းJiminေပးတဲ့ေရခြက္ကိုယူၿပီးခပ္ျမန္ျမန္ေမာ့ပစ္လုိက္သည္..
"Yoo Jaemin!အဲ့ေကာင္ျပန္ေပၚလာရဲေသးတယ္..ငါ့လက္ခ်က္နဲ႔ေသခ်င္ေသးတာကိုး..''
Yoongiေတာက္ေခါက္ၿပီးျပတင္းေပါက္နားမွာမတ္တပ္သြားရပ္ေနမိသည္..
အမွန္ေတာ့အရမ္းေဒါသထြက္ေနခဲ့တာ..Jiminနဲ႔ပတ္သက္လာရင္သူဆိုတာလူသတ္ဖို႔ေတာင္ဝန္မေလးတာမ်ိဳး..
Jiminလည္းဘာလုပ္ရမွန္းမသိတာနဲ႔Yoongiေဘးမွာသြားရပ္ေနမိသည္..
Yoongiလည္းျပတင္းေပါက္ကေနအျပင္ကိုၾကည့္ေနရာကေနေဘးကJiminေလးကိုျမင္ေတာ့ရင္ထဲအလိုလိုႏူးညံ့သြားသေယာင္..
"Jimin..''
"ဟင္?''
သူေခၚလိုက္ေတာ့႐ုတ္တရက္လန္႔သြားတဲ့ကေလးငယ္..သူ႔ကိုေၾကာက္ေနခဲ့တာလား..
"ကိုယ့္ဆီလာ..''
တစ္လွမ္းခ်င္းဆီသူ႔ဆီလာေနတဲ့Jimin..ေၾကာက္ေနမွန္းအရမ္းသိသာသည္..
သူ႔နားေရာက္လာတဲ့JiminကိုYoongiဆြဲကာသူ႔ရင္ခြင္ထဲထည့့္ၿပီးဖက္ထားလိုက္မိသည္..
Jiminကလည္းအလိုက္တသိပဲYoongiရင္ခြင္ထဲဝင္ေနေပးတာမ်ိဳး..
"ကိုယ့္ကိုေၾကာက္ေနတာလားကေလး..''
"မ..မေၾကာက္ပါဘူး..ဘာလို႔ခင္ဗ်ားကိုကြၽန္ေတာ္ကေၾကာက္ရမွာလဲ..''
ESTÁS LEYENDO
The Bride of the Beast || Yoonmin ✔️
Fanfic"မေကာင္းဆိုး၀ါးတစ္ေကာင္ရဲ႕အေရြးခ်ယ္ခံျဖစ္ရတဲ့ဘဝကိုခင္ဗ်ားတို႔နားမလည္ၾကဘူး.." Cover made by my favourite bae @Chubby_whale