"ခင္ဗ်ားကမေကာင္းဆိုးဝါးတစ္ေကာင္..ကြၽန္ေတာ့္အတြက္ေတာ့ခင္ဗ်ားကမေကာင္းဆိုးဝါးတစ္ေကာင္ထက္မပိုဘူး..ခင္ဗ်ားကိုတစ္သက္လံုးခ်စ္လာမွာမဟုတ္သလိုကြၽန္ေတာ့္ဆီကေနဘာေမတၱာမွမေမွ်ာ္လင့္ပါနဲ႔.."
"ကိုယ္ကမင္းကိုခ်စ္တာပါကေလးရယ္..ခ်စ္လြန္းလို႔ခ်ဳပ္ခ်ယ္မိတာကေလးအတြက္စိတ္ပ်က္စရာျဖစ္ခဲ့မယ္ဆိုတာကိုယ္မသိခဲ့မိတာပါ..ေတာင္းပန္ပါတယ္ကေလး.."
Beauty and the BeastထဲမွာBelleကBeastကိုခ်စ္မိသြားခဲ့တယ္..ဒါေပမဲ့ဒီထဲမွာကေတာ့အဲ့လိုျဖစ္ပါ့မလား..
အခ်စ္ဆိုတဲ့အရာေပၚေပါက္လာပါ့မလား..ဒါမွမဟုတ္အကြဲကြဲအျပဲျပဲနဲ႔ပဲအဆံုးသတ္မလား..
ဒါကေတာ့စိတိဝင္စားစရာေကာင္းမယ္လို႔ထင္ပါတယ္..
ကိုယ္ေတြလက္ေဆာ့ျပန္ၿပီ..ဒီficေလးကိုေတြးထားျဖစ္တာတကယ္တမ္းဆိုေတာ္ေတာ္ၾကာၿပီမေရးျဖစ္တာရယ္..ဖတ္ေပးၾကမယ္မလားဟင္..အားလံုးကိုေက်းဇူးတင္ပါတယ္လို႔❤
#SusanieUnicode ver
"ခင်ဗျားကမကောင်းဆိုးဝါးတစ်ကောင်..ကျွန်တော့်အတွက်တော့ခင်ဗျားကမကောင်းဆိုးဝါးတစ်ကောင်ထက်မပိုဘူး..ခင်ဗျားကိုတစ်သက်လုံးချစ်လာမှာမဟုတ်သလိုကျွန်တော့်ဆီကနေဘာမေတ္တာမှမမျှော်လင့်ပါနဲ့.."
"ကိုယ်ကမင်းကိုချစ်တာပါကလေးရယ်..ချစ်လွန်းလို့ချုပ်ချယ်မိတာကလေးအတွက်စိတ်ပျက်စရာဖြစ်ခဲ့မယ်ဆိုတာကိုယ်မသိခဲ့မိတာပါ..တောင်းပန်ပါတယ်ကလေး.."
Beauty and the BeastထဲမှာBelleကBeastကိုချစ်မိသွားခဲ့တယ်..ဒါပေမဲ့ဒီထဲမှာကတော့အဲ့လိုဖြစ်ပါ့မလား..
အချစ်ဆိုတဲ့အရာပေါ်ပေါက်လာပါ့မလား..ဒါမှမဟုတ်အကွဲကွဲအပြဲပြဲနဲ့ပဲအဆုံးသတ်မလား..
ဒါကတော့စိတိဝင်စားစရာကောင်းမယ်လို့ထင်ပါတယ်..
ကိုယ်တွေလက်ဆော့ပြန်ပြီ..ဒီficလေးကိုတွေးထားဖြစ်တာတကယ်တမ်းဆိုတော်တော်ကြာပြီမရေးဖြစ်တာရယ်..ဖတ်ပေးကြမယ်မလားဟင်..အားလုံးကိုကျေးဇူးတင်ပါတယ်လို့❤
#Susanie
VOUS LISEZ
The Bride of the Beast || Yoonmin ✔️
Fanfiction"မေကာင္းဆိုး၀ါးတစ္ေကာင္ရဲ႕အေရြးခ်ယ္ခံျဖစ္ရတဲ့ဘဝကိုခင္ဗ်ားတို႔နားမလည္ၾကဘူး.." Cover made by my favourite bae @Chubby_whale