Jiminဒီနေ့သူ့ဆိုင်မသွား..သူ့အချစ်ဆုံးသူငယ်ချင်းTaehyungရဲ့မွေးနေ့ညစာစားပွဲရိှသည်လေ..
သူကိုယ်တိုင်ကလည်းပါ၀င်ပြီးကူညီစရာတွေရိှတာမို့သူအလုပ်နားထားသည်..
သူအိပ်ရာနိုးတော့Yoongiကသူ့ဘေးမှာမရိှ..
"အလုပ်မသွားပါနဲ့ပြောထားတာသွားပြီလားမသိဘူး..Min Yoongiတို့ကတော့လေ"
Jiminတစ်ယောက်တည်းပွစိပွစိရွတ်ပြီးမျက်နှာသစ်သွားတိုက်ကာအ၀တ်အစားလဲပြီးအိမ်အောက်ဆင်းလာသည်..
အောက်မှာလည်းYoongiကိုမတွေ့..
"Arjumaရေ..hyungကော"
"အိမ်နောက်ကပန်းခြံထဲမှာသခင်လေး.."
"သူကအဲ့မှာဘာလုပ်နေတာပါလိမ့်.."
Jiminပန်းခြံထဲကိုလိုက်လာမိသည်..
ဟိုရောက်တော့ပန်းစည်းတစ်ခုနဲ့အလုပ်တွေရှုပ်နေတဲ့Yoongi..
"Hyunggg"
Jiminကိုမြင်တော့မော့ကြည့်ပြီးပြုံးလာတဲ့Yoongi..
"ကလေးလေး"
Jiminလည်းပြုံးကာသူ့hyungကိုkoalaလေးလိုတွယ်ပြီးဖက်လိုက်သည်..
"ဘာလုပ်နေတာလဲ"
"Taeမွေးနေ့ရိှတယ်မလား..သူ့ကိုပေးဖို့ပန်းစည်းလုပ်နေတာကလေးရဲ့..ကိုယ်တို့ပန်းခြံထဲကပန်းတွေနဲ့"
Jiminနှုတ်ခမ်းလေးဆူကာYoongiကိုကြည့်လိုက်သည်..
"ကျွန်တော့်အတွက်ကျတော့ဘာလို့မလုပ်ပေးတာလဲ..ပြောပါဦးစိတ်ဆိုးလာပြီ"
Yoongiပြုံးကာသူ့ကလေးရဲ့ပါးဖောင်းဖောင်းနှစ်ဖက်ကိုဆွဲရင်းနှုတ်ခမ်းထူထူအစုံကိုနမ်းလိုက်သည်..
"ကလေးကပန်းခြံကြီးတစ်ခုလုံးနဲ့ကိုယ့်ကိုအပိုင်ရပြီးသားပဲ..ပန်းစည်းလေးတစ်ခုလောက်တော့စကားထဲထည့်ပြောနေသေးတာလား..ဟင်"
အဲ့တော့မှJiminတစ်ယောက်တစ်ခစ်ခစ်နဲ့ရီပြီးသူ့hyungကိုတွယ်ဖက်ထားလေတော့သည်..
"ကဲ..မနက်စာသွားစားကြမယ်ဘေဘီလေး..ရော့ပန်းစည်းလေးကိုင်လာခဲ့"
Jiminကိုပွေ့ချီကာYoongiအိမ်ထဲကိုခေါ်လာလိုက်သည်..
"ကျွန်တော်ကHyungကိုမပြောမဆိုနဲ့ရုံးသွားပြီထင်နေလို့စိတ်တိုနေတာ.."
أنت تقرأ
The Bride of the Beast || Yoonmin ✔️
أدب الهواة"မေကာင္းဆိုး၀ါးတစ္ေကာင္ရဲ႕အေရြးခ်ယ္ခံျဖစ္ရတဲ့ဘဝကိုခင္ဗ်ားတို႔နားမလည္ၾကဘူး.." Cover made by my favourite bae @Chubby_whale