Special Occasionေတြကတစ္ခုၿပီးတစ္ခုလာေနသလိုလို..
ဒီေန႔Jiminရဲ႕graduationေန႔..
Yoongiနဲ႔Jiminတို႔ႏွစ္ေယာက္ေစာေစာျပင္ဆင္ၿပီးထြက္လာၾကသည္..
Jiminတစ္ေယာက္ထူးထူးျခားျခားအရမ္းေတြစိတ္လႈပ္ရွားေနခဲ့သည္..ဒီေန႔ၿပီးရင္သူလုပ္ငန္းခြင္ထဲဝင္ရေတာ့မည္..ေက်ာင္းတက္စရာမလိုေတာ့..
Yoongiကေတာ့စိတ္ေတြလႈပ္႐ွားေနတဲ့သူ႔ေဘးကေကာင္ေလးကိုၾကည့္ရင္းျပံဳးေနမိသည္..
"ကေလး..''
ျပန္မထူး..ဘာေတြေတြးေနလဲမသိ..
"ကေလးလို႔..''
"ဟင္?''
အခုမွအေတြးထဲကျပန္သတိရတဲ့ကေလးငယ္..
"ဘာလဲေခၚတာလား..''
"ဘာလို႔အရမ္းစိတ္လႈပ္႐ွားေနတာလဲ..''
Yoongiအေမးကိုခ်က္ခ်င္းမေျဖတဲ့Jimin..
"ခင္ဗ်ားကကြၽန္ေတာ္စိတ္လႈပ္႐ွားေနမွန္းဘယ္လိုသိတာလဲ''
"ကေလးငယ္ကကိုယ္ခ်စ္ရတဲ့လူပဲဟာ..ကိုယ္သိတာေပါ့..''
"စိတ္လႈပ္႐ွားတယ္..ဘာလို႔မွန္းမသိ..ဒီေန႔ၿပီးရင္တကၠသိုလ္ေက်ာင္းသားမဟုတ္ေတာ့ဘဲလုပ္ငန္းခြင္ထဲဝင္ရမွာလည္းတစ္မ်ိဳးႀကီးပဲ..ခံစားရတာထူးဆန္းေနတယ္သိလားYoongi..''
"ကေလးရယ္..ဒါကလူတိုင္းၾကံဳခဲ့ရတာေတြပဲေလ..လုပ္ငန္းခြင္ေရာက္ေတာ့ေရာဘာစိတ္ပူစရာရိွလဲ..ကုိယ္ေဘးကကူေပးမွာေပါ့..မဟုတ္ဘူးလား..စိတ္အရမ္းလႈပ္႐ွားေနရင္ေပ်ာ္ဖို႔ေကာင္းတာမ်ိဳးေတြး..အဲ့တာအျမဲအလုပ္ျဖစ္တယ္..''
"ခင္ဗ်ားဆိုရင္ေရာ..စိတ္ညစ္ေနရင္ဘယ္လိုေပ်ာ္တာမ်ိဳးေတြးျဖစ္လဲ..''
Yoongiမ်က္ႏွာကိုမ်က္ႏွာငယ္ေလးနဲ႔ၾကည့္ရင္းေမးလာတဲ့Jimin..
Yoongiတစ္ခ်က္ျပံဳးလိုက္ကာျပန္ေျဖေပးလိုက္သည္..
"ကိုယ္စိတ္အရမ္း႐ႈပ္ေနရင္ကေလးအေၾကာင္းေတြးတယ္ေလ..ကေလးဘယ္လိုဆိုးတာမ်ိဳးေလးေတြခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတာေလးေတြေတြးတယ္..အဲ့လိုဆိုကိုယ္ပါလိုက္ျပံဳးမိတာ..''
VOCÊ ESTÁ LENDO
The Bride of the Beast || Yoonmin ✔️
Fanfic"မေကာင္းဆိုး၀ါးတစ္ေကာင္ရဲ႕အေရြးခ်ယ္ခံျဖစ္ရတဲ့ဘဝကိုခင္ဗ်ားတို႔နားမလည္ၾကဘူး.." Cover made by my favourite bae @Chubby_whale