ေနာက္တစ္ေန႔မနက္..Yoongiထူးထူးဆန္းဆန္းေစာေစာႏိုးလာသည္..ပံုမွန္ဆိုalarmမျမည္မခ်င္းထေလ့ရိွသည္မဟုတ္..
သူနာရီၾကည့္ေတာ့ေျခာက္နာရီခြဲ..အင္း..အရမ္းေတာ့မေစာလြန္းေပ..
သူအိပ္ရာကေနထဖို႔ျပင္လိုက္တဲ့အခ်ိန္ရင္ဘတ္ထဲကိုလူးလြန္႔တိုးလာတဲ့ေခါင္းေလး..
သူ႔ကေလးအိပ္ေပ်ာ္ေနတာပဲ..သူေမ့ေနတာပါလား..
Yoongiျပံဳးလိုက္မိသည္..အိပ္ေပ်ာ္ေနေသာသူ႔ကေလးငယ္သည္အလြန္ခ်စ္စရာေကာင္းလြန္းေနသည္..
ပါးေဖာင္းေဖာင္းေလးႏွစ္ဖက္ကသူ႔ျမတ္ႏိုးရာ..မ်က္ေတာင္႐ွည္ေလးေတြကိုလည္းသူခ်စ္သည္..
အဓိကေနရာက ကေလးငယ္ရဲ႕ႏွင္းဆီႏႈတ္ခမ္းထူထူတစ္စံု..Yoongiစိတ္ထိန္းႏိုင္ေတာ့မည္မထင္၍ကေလးငယ္ဆီကေနအၾကည့္လႊဲလိုက္သည္..
သူ႔ကေလးငယ္ကိုသူကပန္းကေလးတစ္ပြင့့္ပမာခ်စ္သည္..တယုတယႏွင့္ျမတ္ျမတ္ႏိုးႏိုးကိုခ်စ္သည္..
ကေလးငယ္ကေတာ့သူ႔ကိုမခ်စ္..မခ်စ္မွန္းသိရက္နဲ႔ကိုYoongiကေလးငယ္ကိုရေအာင္လက္ထပ္ခဲ့သည္..
သူကေလးငယ္ကိုလက္မလႊတ္ႏိုင္ခဲ့ဘူးေလ..
သူ႔ကေလးငယ္ႏိုးမွာစိုး၍အိပ္ရာေပၚကေနYoongiေျဖးညင္းစြာထလိုက္သည္..ထို႔ေနာက္ကေလးငယ္ကိုေစာင္ေလးျပန္ျခံဳေပးၿပီးသူလည္းမ်က္ႏွာသစ္အဝတ္အစားလဲဖို႔သူ႔အခန္းဘက္ျပန္ထြက္လာခဲ့သည္..
နာရီဝက္ေလာက္ၾကာေတာ့သူအကုန္ၿပီးစီးသြားသည္..ရံုးကိုသူ႔ကေလးငယ္ေနေကာင္းမွျပန္လာတက္မည္ဟုအေၾကာင္းၾကားၿပီးသားျဖစ္၍Yoongiေနာက္ဆံတင္းစရာမရိွ..
Jiminအခန္းထဲျပန္ဝင္လာေတာ့သူ႔ကေလးကခုတင္ေပၚမွာငုတ္တုတ္ေလး..
မ်က္လံုးေလးကိုပြတ္ကာအိပ္ခ်င္မူးတူးျဖစ္ေနေသာကေလးငယ္ရဲ႕ပံုစံေလးကသူ႔ကိုအသည္းယားေစသည္..
ESTÁS LEYENDO
The Bride of the Beast || Yoonmin ✔️
Fanfic"မေကာင္းဆိုး၀ါးတစ္ေကာင္ရဲ႕အေရြးခ်ယ္ခံျဖစ္ရတဲ့ဘဝကိုခင္ဗ်ားတို႔နားမလည္ၾကဘူး.." Cover made by my favourite bae @Chubby_whale