Yoongiကတိတည္ပါသည္..Jiminကိုschool busနဲ႔ပဲလိုက္ခိုင္းလိုက္သည္..သူကေတာ့သူ႔ကားနဲ႔ပဲအေနာက္ကလိုက္သည္..
သူတို႔ဒီေန႔အဖို႔ေတာင္ေတြဆီသြားၿပီးhikingလုပ္ၾကသည္..Jiminကေတာ့Taehyungနဲ႔Jungkookနဲ႔တူတူအရမ္းေပ်ာ္ေနခဲ့သည္..
Yoongiကေတာ့ေနာက္ကေနပဲတေကာက္ေကာက္လိုက္ေနရေတာ့သည္..
ေန႔လည္ထမင္းစားၿပီးေတာ့သူတို႔ေတြCheonjiyeon ေရတံခြန္ဆီထြက္လာၾကသည္..
ေရတံခြန္ေရာက္ေတာ့ဆရာဆရာမေတြကအပန္းေျဖေနၾကသည္..မိန္းကေလးတစ္ခ်ိဳ႕ကေတာ့ေရစပ္နားမွာေရေဆာ့ေနၾကသည္..ေယာက်္ားေလးအခ်ိဳ႕ကေတာ့ေရထဲေတာင္ေရာက္ေနၾကၿပီ..
Jiminကေတာ့ေရထဲဆင္းဖို႔အစီအစဥ္မရိွ..အဝတ္အစားအပိုလည္းမပါတဲ့အျပင္သူေရထဲဆင္းရင္ဟိုလူႀကီးကသူ႔ကိုဘာျဖစ္မယ္ညာျဖစ္မယ္ဆိုၿပီးလာေျပာမွာကိုစိတ္ဆင္းရဲ၍ျဖစ္သည္..
JK~''Jimin!ငါတို႔ေရထဲဆင္းရေအာင္..''
TH~''အင္းေလ..လာသြားမယ္..''
JM~''ေနပါကြာ..အကၤ်ီအပိုမပါဘူးဟ..''
JK~''ေရတံခြန္လာမယ္ဆိုတာသိရဲ႕သားနဲ႔ဘာလို႔ယူမလာတာလဲ..မင္းကေတာ့ေလ..ထယ္ေလး..လာ..ကိုယ္တို႔ပဲဆင္းၾကမယ္..''
Taehyungနဲ႔Jungkookတို႔ႏွစ္ေယာက္ကေတာ့ေရထဲမွာဆင္းၿပီးေပ်ာ္ျမဴးေနေလရဲ႕..တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္ေရနဲ႔ပက္လိုက္..ေရေအာက္ဘယ္သူၾကာၾကာေနႏိုင္လဲၿပိဳင္လိုက္နဲ႔..
အဲ့ႏွစ္ေကာင္ကိုJiminေတာ္ေတာ္အျမင္ကပ္ေနၿပီ..Honeymoonထြက္လာတယ္မ်ားထင္ေနၾကလားမသိဘူး..
႐ုတ္တရက္မိန္းကေလးေတြဘက္မွာဆူဆူညံညံအသံေတြထြက္လာလို႔Jiminလန္႔သြားသည္..ဘာမ်ားျဖစ္လဲမသိဘူးဆိုၿပီးသူသြားၾကည့္ဖို႔လုပ္လိုက္သည္..
ေရာက္သြားေတာ့သူေသသာေသလိုက္ခ်င္ေတာ့သည္..မလာခဲ့ရေကာင္းသား..
CZYTASZ
The Bride of the Beast || Yoonmin ✔️
Fanfiction"မေကာင္းဆိုး၀ါးတစ္ေကာင္ရဲ႕အေရြးခ်ယ္ခံျဖစ္ရတဲ့ဘဝကိုခင္ဗ်ားတို႔နားမလည္ၾကဘူး.." Cover made by my favourite bae @Chubby_whale