ေနာက္တစ္ေန႔..
Jiminအရမ္းေပ်ာ္ေနခဲ့သည္..ဒီေန႔သူ႔ကိုတစ္ေန႔ကုန္လြတ္လပ္ခြင့္ေပးမည္လို႔ဟိုလူရီးေျပာထားတယ္မဟုတ္လား..
ေစာေစာစီးစီးထၿပီးမနက္စာစားဖို႔ဆင္းလာခဲ့သည္..
ေအာက္ေရာက္ေတာ့ဟိုလူရီးကပါေရာက္ေနပါလား..ဟက္..သြားမယ္ဆိုတာသိလို႔ေနမွာေပါ့..
"Good Morningပါကေလး.."
"အင္း..morning.."
Yoongi Jiminကိုၾကည့္ၿပီးျပံဳးေနမိသည္..
"ဘာလဲ..ကြၽန္ေတာ္ႏႈတ္ဆက္တာကိုထူးဆန္းတယ္လို႔ထင္ေနတယ္မလား.."
"အာ..ဟုတ္တယ္ကေလး.."
"ဒီလိုေလ.ခင္ဗ်ားနဲ႔ရိွတဲ့အခ်ိန္တိုင္းကကြၽန္ေတာ့္အတြက္ဘယ္ေတာ့မွgoodတာမဟုတ္ဘူး..ဒါေပမဲ့ဒီေန႔တစ္ေန႔လံုးကြၽန္ေတာ္တစ္ေယာက္တည္းလြတ္လြတ္လပ္လပ္ေနရမွာဆိုေတာ့ဒီေန႔ကေတာ့goodတယ္.."
Jiminျပံဳးရင္းျပန္ေျပာလိုက္သည္..ၿပီးေတာ့သူ႔ရဲ႕မနက္စာကိုေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္ဆက္စားေနသည္..
"ကိုယ္ကေလးကိုေျပာတာကကိုယ္မလိုက္ဘူးလို႔ပဲေျပာတာေနာ္..အဲ့ေတာ့အတြင္းေရးမႉးအိုကဒီေန႔ကေလးေနာက္ကိုလိုက္လိမ့္မယ္.."
Jiminဇြန္းကိုင္ထားေသာလက္တစ္ခ်က္တြန္႔႔သြားသည္..ၿပီးေတာ့မွ..
"ရတယ္ေလ..လိုက္ခိုင္းလိုက္ေပါ့..ခင္ဗ်ားမပါရင္ၿပီးတာပဲ.."
ခပ္ျမန္ျမန္မနက္စာစားၿပီးထလိုက္တဲ့Jimin..
"သြားေတာ့မယ္..ခင္ဗ်ားအတြက္ေကာင္းေသာေန႔ေလးျဖစ္ပါေစ.."
Jiminနဲ႔အတြင္းေရးမႉးအိုတို႔ကားနဲ႔ထြက္သြားၾကသည္..
Yoongiကေတာ့သူကားမွာတပ္ထားတဲ့GPSကိုဖြင့့္ၾကည့္ၿပီးေက်နပ္ေနခဲ့သည္..
"ကေလးေပ်ာ္ေနၿပီးကိုယ္လည္းကေလးကိုစိတ္ခ်ရတဲ့အတြက္ဒီေန႔ကေတာ့ေကာင္းေသာေန႔ေလးပါကေလးေရ.."
STAI LEGGENDO
The Bride of the Beast || Yoonmin ✔️
Fanfiction"မေကာင္းဆိုး၀ါးတစ္ေကာင္ရဲ႕အေရြးခ်ယ္ခံျဖစ္ရတဲ့ဘဝကိုခင္ဗ်ားတို႔နားမလည္ၾကဘူး.." Cover made by my favourite bae @Chubby_whale