Next Day...
Jiminအိပ်ရာနိုးလာတော့ခေါင်းတွေအုံနေသည်..
ညကသောက်တာများသွားသည်မဟုတ်လား..
ဘေးမှာကြည့်တော့Yoongi hyungကလည်းမရှိ..ဒီနေ့သူအလုပ်သွားရဦးမှာပဲ..
ငုတ်တုတ်ထထိုင်လိုက်တော့ခေါင်းကတော်တော်ကိုက်နေသည်..ခဏနေတော့သူ့အခန်းတံခါးပွင့်လာပြီးဗန်းတစ်ခုနှင့်Yoongi၀င်လာသည်..
"Jiminieနိုးပြီလား.."
ဗန်းကိုJiminဘေးကစားပွဲပေါ်မှာချပြီးJiminနဖူးလေးကိုYoongiဖွဖွလေးနမ်းလိုက်သည်..
"ခေါင်းကိုက်တယ်Hyung.."
ပြောနေရင်းနဲ့နှုတ်ခမ်းလေးဆူပြီးYoongiကိုဖက်လိုက်တဲ့ပေါက်စ..
"မနေ့ကအများကြီးသောက်တာကိုး..hyung lime juiceယူလာတယ်..သောက်လိုက်နော်..အဲ့တာဆိုနည်းနည်းသက်သာသွားလိမ့်မယ်..မနက်စာစားပြီးမှaspirin သောက်လိုက်ရင်ကောင်းသွားရော"
ကုတင်ပေါ်တက်ကာJiminကိုသူ့ရင်ခွင်ထဲထည့်ပြီးဖက်ထားပေးနေတဲ့Yoongi..
"တကယ်Hyungပဲရှိတယ်ဟီးဟီး..ဘာလို့ကျွန်တော့်ကိုအများကြီးအများကြီးချစ်တာလဲ"
"Jiminieကချစ်စရာကောင်းလို့ပေါ့"
သူ့ခေါင်းလုံးလုံးလေးကိုဖွဖွနမ်းရင်းပြောလာတဲ့Yoongi..
"အာ့ဆိုအသက်တွေကြီးလာလို့ချစ်ဖို့မကောင်းတော့ရင်ဘယ်လိုလုပ်မလဲ..မချစ်တော့ဘူးလားhyungက"
"Jiminieကအသက်တွေကြီးသွားလည်းကိုယ့်ကလေးလေးဖြစ်နေဦးမှာပဲဟာ..ဘာလို့မချစ်ရမှာလဲ"
"ချစ်တယ်hyung"
မျက်လုံးတွေပျောက်တဲ့အထိရီရင်းYoongiပါးကိုဖွဖွလေးလှမ်းနမ်းတဲ့Jimin..
"Hyungကပိုချစ်တယ်..သွား..ပြင်ဆင်တော့လေ..အလုပ်မသွားဘူးလား..hyungလိုက်ပို့မယ်"
"အင်းပါ"
နောက်၁နာရီလောက်နေတော့သူတို့မနက်စာစားပြီးYoongiကJiminကိုဆေးတိုက်ပြီးအလုပ်ခေါ်သွားသည်..
"ခေါင်းကိုက်သက်သာရဲ့လားကလေး"
"အင်းနည်းနည်းသက်သာတယ်အဆိုးကြီးတော့မဟုတ်တော့ဘူး.."
YOU ARE READING
The Bride of the Beast || Yoonmin ✔️
Fanfiction"မေကာင္းဆိုး၀ါးတစ္ေကာင္ရဲ႕အေရြးခ်ယ္ခံျဖစ္ရတဲ့ဘဝကိုခင္ဗ်ားတို႔နားမလည္ၾကဘူး.." Cover made by my favourite bae @Chubby_whale