Jiminအိမ္ေရာက္တာနဲ႔သူ႔အခန္းထဲေျပးဝင္ကာအခန္းေထာင့္ေလးမွာဒူးေခါင္းေလးကိုလက္နဲ႔ပိုက္ၿပီးထိုင္ေနမိသည္..
အရမ္းေတြလည္းငိုေနမိသည္..သူYoongiကိုလည္းအရမ္းအားနာသည္..လူေတြအမ်ားႀကီးၾကားမွာျဖစ္သြားတာျဖစ္၍ဒီသတင္းကျပန္႔ေတာ့မွာ..
Yoongiနဲ႔သူလက္ထပ္ထားတာလူတိုင္းသိေနသ္ေလ..သူ႔ေၾကာင့္နဲ႔ေတာ့Yoongiကိုအ႐ွက္မကြဲေစခ်င္..
"ျမန္ျမန္လာပါေတာ့Yoongiရယ္..ကြၽန္ေတာ္အရမ္းေၾကာက္ၿပီး႐ူးခ်င္ေနၿပီမို႔လို႔..''
ခဏေနေတာ့အတြင္းေရးမႉးအိုကJiminအခန္းထဲေရာက္လာသည္..
"သခင္ေလး..အဆင္ေျပရဲ႕လား..''
"ဟင့္အင္း..ကြၽန္ေတာ့္အတြက္Yoongiကိုေခၚေပးပါ..''
"သခင္ႀကီးကျပန္လာေနပါၿပီ..အခုလမ္းမွာပါ..''
အတြင္းေရးမႉးအိုကသူတို႔ဆီမွာအလုပ္လုပ္လာတာအရမ္းၾကာေနၿပီးဦးေလးတစ္ေယာက္လိုေတာင္ျဖစ္ေနၿပီျဖစ္သည္..
Yoongiရဲ႕အေဖလက္ထက္ကတည္းကသူတို႔companyမွာအလုပ္လုပ္ေနခဲ့တာေလ..
"သခင္ေလးလာ..ခဏနားလိုက္ေနာ္..ကြၽန္ေတာ္သခင္ႀကီးလာရင္ႏိႈးေပးမယ္..''
အတြင္းေရးမႉးအိုကပဲJiminကိုဆြဲထူၿပီးကုတင္ေပၚမွာအိပ္ေစသည္..Jiminကေတာ့တ႐ႈံ့႐ႈံ့နဲ႔ငိုေနတုန္း..
"သခင္ေလးမအိပ္မခ်င္းကြၽန္ေတာ္ေစာင့္ေပးမယ္ေနာ္..''
"အင္း..Yoongiလာရင္ခ်က္ခ်င္းႏႈိးေပးေနာ္..''
ေၾကာက္တာေတြေရာငိုထားတာေရာေပါင္းၿပီးJiminခပ္ျမန္ျမန္ပဲအိပ္ေပ်ာ္သြားသည္..
13 hours later~~~
Yoongi Seoulကိုေရာက္ၿပီျဖစ္သည္..အတြင္းေရးမႉးအိုကိုကားလႊတ္ၿပီးႀကိဳခိုင္းၿပီးသား..သူ႔ကေလးဆီကိုျမန္ျမန္ျပန္ေရာက္မွရမည္..
သူကားေပၚေရာက္တာနဲ႔အတြင္းေရးမႉးအိုကိုဖုန္းဆက္လိုက္သည္..
YOU ARE READING
The Bride of the Beast || Yoonmin ✔️
Fanfiction"မေကာင္းဆိုး၀ါးတစ္ေကာင္ရဲ႕အေရြးခ်ယ္ခံျဖစ္ရတဲ့ဘဝကိုခင္ဗ်ားတို႔နားမလည္ၾကဘူး.." Cover made by my favourite bae @Chubby_whale