မနက္ခင္းစတင္ၿပီျဖစ္ေၾကာင္းငွက္တို႔ရဲ႕ေတးသံကအသိေပးသည္..
Jiminမ်က္လံုးတစ္ဖက္စီကိုေျဖးေျဖးခ်င္းဖြင့္ၾကည့္မိသည္..
အင္း..မိုးလင္းၿပီ..ဒီေန႔Seoulကိုျပန္ရေတာ့မွာ..
သူ႔ခါးေပၚမွာေလးလံေသာအရာတစ္ခု..သူၾကည့့္လိုက္ေတာ့Yoongiရဲ႕လက္တစ္ဖက္ကသူ႔ခါးေပၚမွာ..ဘဲရီးကေတာ့အိပ္ေပ်ာ္ေနဆဲ..
သူအခုမွသတိထားမိသည္..Min Yoongiကအသားေတာ္ေတာ္ျဖဴတာ..သူမ်က္ႏွာကလည္းတကယ္ကိုပစ္ေႂကြလို႔ရေလာက္တဲ့အဆင္..
ႀကိဳက္တဲ့မိန္းကေလးေခါင္းေခါက္ယူလို႔ရရဲ႕သားနဲ႔သူ႔ကိုမွဘာလို႔အတင္းမရမကလက္ထပ္ခဲ့လဲခင္ဗ်ားရာ..မဟုတ္ရင္အခုခ်ိန္ေလာက္ဆိုခင္ဗ်ားအျပဳအစုအယုအယခံရမွာ..ဂ႐ုစိုက္လည္းခံရမွာ..
"ကေလး..''
႐ုတ္တရက္ႀကီးေခၚလိုက္တာမို႔သူလန္႔သြားသည္..
အမွန္ေတာ့Min Yoongiရဲ႕မ်က္ႏွာကိုစိုက္ၾကည့္ေနမိတာနည္းနည္းၾကာသြားသည္..
"ဘာ..ဘာလဲ..''
"ကိုယ့္မ်က္ႏွာမွာဘာေပေနလို႔လဲကေလး..စိုက္ၾကည့္ေနတာေတာ္ေတာ္ၾကာၿပီကို..''
ေသခ်ာသည္..Jiminပါးေတြနီရဲေနေတာ့မည္..
"ဘာလို႔ခင္ဗ်ားကိုစိုက္ၾကည့္ရမွာလဲ..မၾကည့္ဘူး..ဖယ္..ခင္ဗ်ားလက္ႀကီးက..အတူတူလည္းေပးအိပ္ရေသးတယ္..အသားကလည္းယူခ်င္ေသး..''
Jiminသူ႔လက္ႀကီးကုိဆြဲဖယ္လိုက္ၿပီးအိပ္ရာေပၚကထကာေရခ်ိဳးခန္းထဲဝင္လာလိုက္သည္..
အေနာက္ကေနရယ္သံသဲ့သဲ့ၾကားလိုက္ပါရဲ႕..ဟိုလူႀကီးရီေနတာေနမွာ..
သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ျပင္ဆင္ၿပီးမနက္စာစားဖို႔ဆင္းလာၾကသည္..
ေနာက္က်ေနတဲ့အတြက္ျမန္ျမန္မနက္စာစားၿပီးကားဆီကိုေရာက္လာတဲ့ႏွစ္ေယာက္..
"ကေလး..ေလဆိပ္ကိုbusနဲ႔ပဲလိုက္မယ္မလား..''
Jiminထူးထူးဆန္းဆန္းဒီေန႔ေတာ့busစီးခ်င္စိတ္ေပ်ာက္ေနခဲ့သည္..
YOU ARE READING
The Bride of the Beast || Yoonmin ✔️
Fanfiction"မေကာင္းဆိုး၀ါးတစ္ေကာင္ရဲ႕အေရြးခ်ယ္ခံျဖစ္ရတဲ့ဘဝကိုခင္ဗ်ားတို႔နားမလည္ၾကဘူး.." Cover made by my favourite bae @Chubby_whale