Field Tripေန႔..
Jiminအရမ္းကိုေပ်ာ္ေနခဲ့သည္..အမွန္အတိုင္းေျပာရရင္Yoongiနဲ႔လက္ထပ္ၿပီးကတည္းကဒီလိုအျပင္မထြက္ခဲ့ရတာ..ဘဲႀကီးကသူပါမွအျပင္လႊတ္တာေလ..
အခုေတာ့သူႏွင့္သူငယ္ခ်င္းေတြခ်ည္းသာတူတူသြားရေတာ့မည္..ဘယ္ေလာက္ေပ်ာ္ဖို႔ေကာင္းမည္လဲ..
သူျပင္ဆင္ၿပီးသူ႔ခရီးေဆာင္အိတ္ေလးနဲ႔အတူေအာက္ထပ္ကိုဆင္းလာခဲ့သည္..ငါးရက္စာခရီးအတြက္အကုန္လံုးျပင္ဆင္ထားၿပီးသား..
ေအာက္ထပ္မွာYoongiကထမင္းစားပြဲမွာထိုင္ေနေလရဲ႕..Jiminသူ႔ရဲ႕အိတ္ကိုသူ႔ထိုင္ခံုေဘးမွာထားၿပီးစားပြဲမွာဝင္ထိုင္လိုက္သည္..
"Morning ကေလး..''
"MorningပါYoongi ssi..''
"ဒီေန႔moodေကာင္းေနတယ္ေပါ့ေလ..ခရီးထြက္ရမွာအဲ့ေလာက္ေတာင္ေပ်ာ္လား..''
"ေပ်ာ္တာေပါ့..သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔တူတူသြားရမွာေလ..ၿပီးေတာ့ခင္ဗ်ားလည္းမပါဘူးဆိုေတာ့..ဟင္းဟင္း..''
Jiminေျပာေနရင္းနဲ႔သူ႔မနက္စာကိုျမန္ျမန္စားေနေလသည္..
"ေျဖးေျဖးစားပါကေလးရဲ႕..အိမ္ကကားလိုက္ပို႔မွာပဲဟာ..ေနာက္မက်ပါဘူး..''
"ဒါေပမဲ့ျမန္ျမန္သြားခ်င္ေနၿပီကို..ေနစမ္းပါဦး..ခင္ဗ်ားကြၽန္ေတာ့္ကိုလိုက္မပို႔ဘူးေပါ့..''
"ကေလးကပို႔ေစခ်င္လို႔လား..''
"ဟင့္အင္းဟင့္အင္း..ထူးဆန္းေနလို႔ေမး
ၾကည့္တာ..ပံုမွန္ဆိုကြၽန္ေတာ့္နားကိုေတာက္တဲ့လိုကပ္ေနတာေလ..''Yoongiတစ္ခ်က္သာရီၿပီးမနက္စာကိုသာဆက္စားေနေတာ့သည္..
Jiminလည္းစားၿပီးေတာ့Yoongiကသူ႔ကေလးရဲ႕အိတ္ကိုဆြဲေပးၿပီးအိမ္ေ႐ွ႕ထိလိုက္ပို႔ေပးသည္..
အိတ္ကိုကားထဲထည့္ေပးၿပီးအိမ္ေပါက္ဝမွာပဲရပ္ေစာင့္ေပးေနတဲ့Yoongi..
VOUS LISEZ
The Bride of the Beast || Yoonmin ✔️
Fanfiction"မေကာင္းဆိုး၀ါးတစ္ေကာင္ရဲ႕အေရြးခ်ယ္ခံျဖစ္ရတဲ့ဘဝကိုခင္ဗ်ားတို႔နားမလည္ၾကဘူး.." Cover made by my favourite bae @Chubby_whale