"ဟင္?Ommaဘာကိုေျပာတာလဲ.."
"သူ႔ဆီမွာရိွတဲ့စိတ္ဒဏ္ရာမေပ်ာက္႐ွာေသးဘူးပဲလို႔.."
"Ommaဘာကိုေျပာတာလဲ..သားသေဘာမေပါက္ဘူး.."
"အင္း..အရင္အခ်ိန္ေတြအေၾကာင္းommaလည္းျပန္မေျပာခ်င္ဘူး..ကဲ..မားကိုအိမ္ျပန္ပို႔ေပး..ၿပီးရင္အလုပ္သြားရမယ္မလား.."
"ဟုတ္မား.."
Yoongiကားေမာင္းရင္းသူ႔အေတြးေတြကလြန္ခဲ့ေသာေလးႏွစ္ကာလဆီသို႔..
"Yoongi Hyung!"
ေလဆိပ္တြင္သူ႔ကိုျပံဳးရႊင္ကာလာႀကိဳေနခဲ့ေသာသူခ်စ္ရတဲ့ေကာင္ေလးကိုသူမွတ္မိေနခဲ့သည္..
"Jimin ah..ဒီအေတာအတြင္းေနေကာင္းတယ္မဟုတ္လား..''
"Nae..hyung..မေတြ႔ရတာၾကာလို႔hyungကိုအရမ္းလြမ္းေနတာ..''
"ဟုတ္ပါၿပီ..လက္ေဆာင္ပါတယ္..အိမ္ျပန္ရေအာင္ေလ..''
"ဟုတ္hyung..''
ႏိုင္ငံျခားမွာဆယ္ႏွစ္ေလာက္ေနခဲ့ေသာ္လည္းKoreaေျမကိုေျခခ်လိုက္မိတာနဲ႔ခ်စ္ရသူကိုတန္းျမင္ရတာဘယ္ေလာက္ၾကည္ႏူးဖို႔ေကာင္းလဲ..
ဒါေပမဲ့Jiminသူ႔ကိုမခ်စ္ခဲ့ဘူး..
"Hyung..ဒီတစ္ခါဒီမွာပဲေနေတာ့မွာလား..''
"အင္း..ကိစၥရိွမွပဲျပန္ျဖစ္ေတာ့မယ္ထင္တယ္..''
"ေကာင္းတာေပါ့..ကြၽန္ေတာ္နဲ႔ၿပီးေတာ့Jae Minနဲ႔hyungနဲ႔ေလွ်ာက္လည္လို႔ရတာေပါ့..ဟီး..''
Jae Min..Yoo Jae Minဆိုတဲ့နာမည္ကိုၾကားမိတိုင္းYoongiရင္ဘတ္ထဲမွာနာက်င္လာရသည္..
ထိုလူသားကသူပိုင္ဆိုင္ခ်င္ေသာသူ႔ကေလးေလးရဲ႕ႏွလံုးသားကိုရယူထားျခင္းေၾကာင့္..
ဒါေပမဲ့ဒီတစ္ခါျပန္လာျခင္းမွာေနာက္ဆုတ္ျခင္းမပါ..သူကေလးကိုမေျပာရေသးေပမဲ့သူအကုန္စီစဥ္လာခဲ့ၿပီးၿပီ..
"Jimin..''
"Nae hyung..''
"Hyungအကယ္၍မင္းမႀကိဳက္တာတစ္ခုခုကိုလုပ္မိမယ္ဆိုရင္hyungကိုမုန္းသြားမွာလား..''
ESTÁS LEYENDO
The Bride of the Beast || Yoonmin ✔️
Fanfic"မေကာင္းဆိုး၀ါးတစ္ေကာင္ရဲ႕အေရြးခ်ယ္ခံျဖစ္ရတဲ့ဘဝကိုခင္ဗ်ားတို႔နားမလည္ၾကဘူး.." Cover made by my favourite bae @Chubby_whale