Albus Brumbál, mocný mag a ředitel školy pro kouzelníky, byl mrtev. Obrovská ztráta pro stranu světla. Ale kouzelníci nemohli pouze truchlit, byla válka. Tam venku umírali lidé. Každým dnem se ztráty navyšovaly a navyšovaly. Nebylo tomu konce. A on, Severus Snape, zradil. Muž, kterému Albus Brumbál důvěřoval. Severus Snape, který byl členem Fénixova řádu. Tajný špeh u Pána temnot. Nasazoval každým dnem svůj život. Aby Harry Potter mohl přivodit kouzelnickému světu mír a klid. To on musel zabít pána zla. Ale okolnosti jsou jiné... Severus Snape zabil Albuse Brumbála. Nelítostně. Prokázal svou věrnosti temnému pánovi, když Harryho Pottera přivedl. Naservíroval ho Pánovi zla přímo pod nos. Jakmile měl Voldemort Harryho u svých kolenou, byl spokojen. Počet mrtvých se snížil. Harrymu Potterovi přesto nebylo ublíženo. Své dny trávil v temném žaláři, kam mu byla nošena strava. Většinou to byla polévka, krajíc chleba a pohár vody. Vždy potom, co snědl to, co mu bylo dáno, ho přivedli k Pánovi zla. Ale ten mu neubližoval. Potter vždy hodinu klečel u jeho nohou. V naprostém tichu. Nikdo nevvytáhnul hulku. Nic se nedělo. Pán zla si pouze vychutnával pokoření zlatého chlapce. Trvalo to měsíc. Počet mrtvých se rapidně snížil. Za celý ten měsíc bylo zabito 15 mudlů. Nikdo jiný. Pouhých 15 lidí. Za výměnu zlatého chlapce. Proč to neudělali dříve? Harry Potter nevědomky zachraňoval životy. Lidé se nebáli chodit do ulic.
Oslavovali, něktěří truchlili. Nikdo nevěděl. Přesto měli pocit bezpečí. Až na blízké lidi zlatého chlapce. Jeho přátelé truchlili. Obávali se smrti svého přítele. Obávali se dne, kdy nastoupí Voldemort na post ministra a nastane krutovláda. Hledali ho. Nevzdávali to.
Uběhl další měsíc. Mrtvých bylo 5. I přesto, že to byli kouzelníci, lidé slavili. Slavili úspech. Zlatému chlapci se snižovala strava. Dostával najíst pouhé polévky. Vodu dostával jednou denně, přesto ji bylo málo. Každý den si chodil kleknout před pána zla. Občas do něj Pán zla kopnul, on se svalil na zem a ležel mu u nohou. Jako věrný pes. Jako podřadný. Každý dnem se stával slabším.
Prátelé ho stále hledali. Truchlili každým dnem více a více. Chyběl jim jejich kamarád.
Uběhl další měsíc a mrtvý nikdo nebyl. Lidé pořádali oslavy.Veselili se. Mysleli si, že je konec. Že Voldemort zmizel. Že mu bylo konce.Harry Potter stále ulehával v žaláři. Jako odkopnutý hadr. Podvýživa se mu zhoršovala. Byl dehydratovaný. Když byl na pokraji svých sil. Přál si, aby zemřel. Přišla spása. Objevila se. Do jeho cely přišel smrtijed s maskou. Což se mu stalo poprvé. Smrtijed sňal masku a kapuci. Zlatý chlapec oněmněl. Otevřel ústa a vyvalil oči.
"Vstávejte, Pottere, je čas jít."
Poprvé, po třech měsících, někdo na něj promluvil. Slyšel slova. I přesto že ten hlas nenáviděl, teď to znělo jako rajská hudba.
ČTEŠ
Zlatý chlapec-Snarry
FanfictionJméno je provizorní. Kdybyste měl kdokoliv jakýkoliv nápad, budu moc ráda. Dlouhou dobu jsem nad tím přemýšlela a došla jsem k závěru, že nebude na škodu něco malého napsat. Samozřejmě, že bude záležet na úspěchu. Četla jsem toho na téma "Snarry"...