4.BÖLÜM

6.1K 243 12
                                    

İyi okumlar❄

~~~


4.BÖLÜM

~~~

Müdür bize nutuk çekmiş ve 11.sınıf olduğumuz için bir şey yapmadığını eğer bir daha böyle bir şey yapmadığını bir daha böyle bir şey yaparsak okuldan atacağını söyledi ve ailelerimizi aradı. Biz babam, Hakan’ın ve Kaan’ın annesi  müdür beyin odasındaydık. Onlar oturuyordu biz ise ayakta onların konuşmasını dinliyorduk.

“Müdür bey diğer çocukların durumları nasıl?” dedi babam Sevda'nın boynu çok azcık morarmıştı ve ağlayarak müdürün yanından çıkmıştı tabii ki İrem ve Nazlı da onu yalnız bırakmamıştı. Eminim benim sırtım onun boynundan daha çok ağrıyordu çünkü tam omurgama vurmuştu ve ayağımda demirli bir bot vardı ve ben onun ne kadar canım yanmasını istesem de o kadar sert vurmamıştım.

“Revire indiler beyefendi. Esas suçlu onlar güvenliğin söylediğine göre gelip kızınız Kübra’ya küfür etmişler ve ilk onlar vurmuşlar Kübra da doğal olarak kendini savunmuş ama biraz sert savunmuş.” dedi müdür omuz silkip camdan dışarı baktım.

“Peki bizim çocuklar ne yaptı müdür bey?” dedi Kaan'ın annesi bende merakla kafamı çevirdim çünkü kızları ben dövmüştüm onlar alakasızdı.

“Kızlar bir birbirine girdiğinde onalar da kavga ediyorlardı bende bilmiyorum sebebini .”dedi müdür bey kafamı onlara çevirdim kantin borcundandı herhalde.

“Neden kavga ettiniz yavrum?” dedi Hakan’ın annesi.

“Kübra disiplin yerken biz yemezsek olur mu Münevver teyze .”dedi Kaan susunca Hakan dirsek attı karnına onlara bakıp sırıttım ne güzel dostlarım vardı ?

“Senin bilmem Kaan ama ben kantin hesabını bana yazdırdığın için dövdüm seni.” dedi Hakan. Bundan sonra Hakan ile olan arkadaşlığımı burada bitiriyorum ve Kaan ile bol yemek yemeli arkadaşlığıma devam ediyorum.

“Sen mi benim dövdün yalan söyleme oğlum yukarda Allah var çarpar adamı şu yüzünün haline bak !”dedi Kaan eminim aynaya bakmamıştı baksa böyle konuşamazdı yüzü çarşamba pazarına dönmüştü.

“Aynaya bakmadın herhalde Kaan bebek suratın başka şeylere dönmüş kardeşim.” dedim fısıltıyla ikisinin ortasında duruyordum Hakan sırıttı ama dudağındaki yara buna pek müsaade etmedi.

“Aklın yolu bir işte. ”dedi Hakan beni göstererek.

“Anne yüzüm çok mu kötü?” dedi Kaan annesine dönerek Binnaz teyze bir şey söylemedi.

Kaan ani bir hareketle Hakan'ın yakasına yapıştı. Peki ya size ultra geri zekalı arkadaşlarım olduğunu söylemiş miydim ? Geri zekalılar!

“Beyler!” diye bağırdı babam bir anda herkes sıçradı benim dışımda. Babam beni küçükken yanında götürüyordu ve orada askerlerin gür sesle bağırmalarına alışıktım “ Müdür bey gerisi bizde sağ olun aradığınız için ben onlara bir daha böyle bir şey yapmamaları için uyarırım. Okuldan alabiliyor muyuz çocukları?” dedi babam dudağını kemirmeye başladım. Muhteşem bir azar beni bekliyor Hayırlı olsun!

“Zaten derslere hiç girmediler alabilirsiniz.” dedi müdür odadan çıktık.

“Çıkın sınıfa alın çantaları bir dakika içinde üçünüzü de eksiksiz yanımda istiyorum.!” Dedi babam kesin bitmiştik.

AŞİNA (Düzenleniyor )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin