10.BÖLÜM

4.4K 190 7
                                    

İyi okumalar💜

Bölüm sonunda ki yazıyı okumanızı rica ediyorum ve bölüm hakkındaki yorumlarınızı merakla bekliyorum...


~

~~

10.BÖLÜM

~~~

Masanın üstünde duran kutuya dakikalar boyunca boş boş baktım. Babama söylemeli miydim yoksa söylememe gerek yok muydu?

Gerçi kutunun kuş olup odama gelme ihtimali bile yoktu illa ki babamın bu kutudan haberi vardı ve benim bu kutuya bakmam için buraya koymuştu.

Bu kanaate varmıştım ama kafama ikinci bir olasılık takılmıştı. Ben bu kutuyu açacak mıydım açmayacak mıydım?

Allah'ım yardım et!

Cebimden telefonumu çıkarıp sandalyemi çekip oturdum. Hakan ve Kaan' la olan grubumuza girip mesaj yazdım.

Kübra: Size çok önemli bir şey soracağım

Memati: Sor dayı ne oldu?

Kübra: Odamda masamda bir kutu buldum ve bilin bakalım önceden nerede görmüştüm?

Abdülhey (Kaan): Babanın odasında gördüğün kutu mu?

Kaan'ın attığı mesaja şaşırmadım çünkü onlar beni her zaman anlamışlardı şaşılası şey ise bu çocuk hangi ara kafasını toparlamıştı?

Kübra: Aynen dayı

Kübra: Ne yapayım şimdi ben?

Kübra: Kutuyu açıyım mı yoksa babama mı veriyim?

Memati: Büyük bir ihtimal baban koydu ona vermen saçma olur

Memati: Aç bak bence

Abdülhey: Bence de aç

Abdülhey: Son karar senin.

Gruptan çıkıp biraz düşündüm. Haklıydılar. Babam kendi koymuştu bu kutuyu odama ama neden?

Yazardan...

Kübra ,Sude'nin sorusunu cevaplıyordu ama onu dinleyen babasından haberi yoktu.

Yarbay kızının bu hallerini görüyordu ama karısına verdiği sözlerden dolayı ne dolduğunu bir türlü açıklayamıyordu gözünün nuru kızına.

Yıllar yıllar önce karsı ona zorla söz verdirmiş kendisine ne olduğunu çok zorlanmadığı sürece kızlarına söylememelerini istemişti. Yarbay anlamasa da zorla kabul etti.

Şimdi kızının bu arayışları çok zoruna gidiyordu . Sırtında taşıdığı yük gittikçe ağırlaşmıştı. Kızına bu durumu anlatmaya karar verdi.

Misafirler gittikten sonra odasında ki çelik kasada tuttuğu annesinin kızına bıraktığı emaneti alıp kızının odasına koydu ve oradan çıktı...

Kübra'dan...

Kutunun kapağını tutup kaldırdım .Merakla kutuyu incelenmeye başladım. Bir anahtar, bir defter, bir tülbent ,bir de resim vardı.

İlk önce anahtarı aldım. Bu anahtar hangi kilidi açıyordu? Biraz düşündüm ama cevap bulamadım. Anahtarı masanın üstüne bıraktım.

AŞİNA (Düzenleniyor )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin