Keyifli okumalar 💜🌌
18.Bölüm
~~
Kasım 2019
**
Bir haftalık tatilin ardından pazartesi ders başı yapmıştık. Geçen bir haftada kuzenlerimle çok güzel bir tatil geçirmiş bol bol eğlenip fotoğraf çekinmiş, küçüklük anılarımızdan bahsedip çoğunu tekrarlamıştık.
Okula girip doğrudan kantine yöneldim. Sabah saatlerinde en sıcak yer her zaman orası oluyordu. Dışarda efsane bir soğuk ve ayaz vardı. Kantine girip Ekrem abiye selam verdim. Biraz konuştuktan sonra kantine göz attım. İlk gözüme çarpan bir masada yalnız başına oturmuş İrem oldu.
İçimden bir his aramızdaki husumetin bugün bitmesi gerektiğini söylüyordu. Bende onu dinlemeye karar verdim. Ekrem abiden bir çay bir kahve alıp İrem'in masasında ilerledim. Karton bardakları masaya koymamla İrem'in bakışları bana döndü ve anında kaşları çatıldı. Çantamı çıkardım ve sandalyelerden birini çekip oturdum.
İrem kaşları çatık ve sesi soğuk bir şekilde konuştu. “Hayırdır Kübra? Bu masaya gelmeni neye borçluyuz?”
Arkama yaslanıp konuştum. “Artık konuşup bir sonuca varmamız gerektiğini düşündüm.” İrem'in yüzü şaşırdığını her şekilde belli ediyordu. Bardakları ona doğru ittirdim. “Ne içersin bilemediğim için ikisinden de aldım.”
Biraz arada kalsa da kahve bardağını kendine çekip ellerini etrafına sardı. Memnuniyetle gülümseyip çay bardağını alıp onun gibi ellerimi etrafına sardım. İrem boğazını temizleyip konuştu. “Seni dinliyorum.”
“Lafı uzatmaya gerek yok İrem. Direkt konuya giriyorum. Bak benim seninle bir sıkıntım, alıp veremediğim bir şey yok. Bana kalsa aramızda geçen şeyler büyüdüğümüzde kah gülerek kah utanarak hatırlayacağımız anılar olacak.” İrem küçük bir kahkaha attı. Bende gözlerimi devirdim.
İrem masanın üstüne eğilip dişleri arasından konuştu. “Ben açıkça söylüyorum benim seninle derdim var. Kaan'dan uzak dur!”
“Bak İrem, Kaan'ın hayatı hakkında bir arkadaş ne kadar şey biliyorsa o kadar şey biliyorum. Keza Hakan içinde öyle. Bir gün gelir Kaan sana anlatırsa sen de öğrenirsin ama şuan ben üstü kapalı konuşmak zorundayım. Kaan kendi aramızda konuşurken bana hep sen benim kız kardeşimsin der bende ona aynı şekilde kardeşim derim. Sana da şunu söylemek istiyorum. Eğer Kaan ile bir ilişkin olursa ona saygı duyar ilişkinizi desteklerim ama eğer senin tarafından Kaan'a bir zarar gelirse yada ben öyle bir şey düşünür, hissedersem o zaman işin rengi değişir tekrar bir kaç hafta önceki halimize döneriz. “ İrem ilk önce kaşlarını çatarken sonradan yüzü yumuşadı.
İrem kahvesinden bir yudum alıp konuştu. “Hakan peki?” Tekrardan gözlerimi devirdim çayımdan bir yudum alıp konuştum.
“Bak sana şöyle söyleyeyim Hakan da Kaan da benim her zaman olmasını istediğim erkek kardeşim, yeri geldiği zaman abim. Bende onlar için aynı şekilde abla yada kız kardeşim. Hakan serttir, kalp kırar, incitir ama sadece bir insan karşısında kediye döner o da annesi ve Hakan her zaman benim hayatımda sadece bir kadın var o da annem ömrümü anneme adadım der. O yönden Nazlı biraz şansız. Hakan hayatına giren herkesi onun için okey eşi, birlikte yumruk yumruğa kavga edebileceği güçte görür. Onun için kadın erkek ayrımı yoktur. Herkes eşittir. Beni de öyle görüyor Hakan'ın gözünde Kaan neyse bende oyum. Bundan emin olabilirsin.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞİNA (Düzenleniyor )
Adventure"Kübra hadi gel, kahvaltı hazır!" sesi duyuldu içerden. Normalde bu sesi sizler annenizden duyuyorsunuz değil mi? Evet dediğinizi duyar gibiyim ama bu benim için geçerli değil çünkü ben daha annemi hiç görmedim .Ne garip değil mi sizi doğuran ,dokuz...