בדרך כלל נהוג לומר על מקרים כאלה שהזמן כמו עצר מלכת,אבל בשביל מייקל הכל התרחש כהרף-עין.רגע אחד החלון התנפץ,ובמשנהו כבר עמדו שלושה אנשים עם כובעי גרב בתוך החדר של ג'ון ואיימו עליהם עם אקדח.האזעקה הופעלה,וצליל צורמני מילא את חלל הבית.
"בלי שטויות.רדו על הברכיים ותניחו את הידיים מאחורי הראש."רטן אחד מהאנשים.הוא כיוון את האקדח לראשה של ג'יין."תנועה אחת לא במקום,והגברת הקטנה כאן הולכת לפגישה פרטית בגן-עדן."
שלושתם ירדו על הברכיים.בעוד ג'ון מלמל אל עצמו בלחץ,נראה היה שדווקא ג'יין נשארת רגועה לחלוטין.ההבעה על פניה הייתה עניינית לחלוטין,ונראה היה שהיא בוחנת את הסיכויים שלה.
"יפה.תסרקו את הבית כולו ותביאו כל חפץ רב-ערך שתיתקלו בו.אני אשמור עליהם כאן."שני השודדים האחרים הנהנו והשאירו את השודד עם האקדח לבדו.
מייקל נשם עמוק והגניב מבט לעבר ג'יין.מכל הדברים שבעולם,הנערה המטורללת החליטה לקרוץ לו ולבטא משהו בשפתיים.
ג'יין קמה על רגליה באיטיות."מה את עושה?תחזרי לשבת עכשיו!"השודד דרך את האקדח."א-אבל...יש לי פיפי!"ההבעה על פניה של ג'יין יכלה להתחרות בכבוד בכל גור כלבים שהוא.
"ניסיון נחמד,גברת!את חושבת שלא ראיתי מספיק סרטים בשביל לדעת?בזמן שאני מאשר לך את זה,שני החברים שלך מתגנבים עליי מהצד ומנטרלים אותי.אני לא טיפש,את יודעת!"
ג'יין משכה בכתפיה."טוב,נתתי לך הזדמנות."
"סליחה?"
היא זינקה ישר עליו ושלחה את ידה לפניה.השומר ההמום לחץ על ההדק.
הכדור חלף ישר דרך היד של ג'יין ונתקע בקיר הנגדי.היא אפילו לא האטה.הבעיטה שלה פגעה בו באזור הברך,והמכה המחושבת לראש סיימה את העבודה.השודד התמוטט על הרצפה.
"קומו.אנחנו צריכים למצוא את האחרים."הבעת התרגשות הייתה שפוכה על פניה.
"היד שלך!"ג'ון נראה היה אפילו יותר חיוור מקודם.היא נופפה בה מולו בחיוך."אין מה לדאוג.הפכתי אותה למים והכדור חלף ישר דרכה.אני בסדר."
מייקל הוליך את ג'ון בעדינות למיטה."נראה לי שכדאי שתשכב כאן קצת.אני וג'יין נמצא אותם."
התגובה המצופה לא הגיעה.הוא פשוט שכב לו שם ובהה בתקרה.
"בוא.יש סיכוי שהם שמעו את האקדח."ג'יין החוותה לכיוון הדלת ויצאה בעצמה.
"איפה לעזאזל למדת לעשות את זה?"מייקל הציץ מעבר לפינת המסדרון.לא היה סימן לשודדים.
"כמו שאמרתי לך אתמול,היו לי מורים.אני מתאמנת כבר כמה שנים טובות לרגע כזה."היא שיחקה לרגע בקווצת שיער."זה חם יותר משחשבתי."
YOU ARE READING
צאצא
Fantasyלפעמים הדברים אינם כפי שהם נראים,וגם נקניקיה אחת מסוגלת למעשים גדולים...