13. fejezet

305 16 0
                                    


Anna szemszöge:

Kedd:


Reggel megint az ébresztőm hangjára keltem viszont most Mac is ráébredt.

- Jó reggelt.- mondta.

- Jó reggelt.- mondtam majd megfogtam a már előkészített ruháimat és bementem a fürdőbe és átöltöztem és elrendeztem magam. Mikor végeztem visszamentem a szobába ahol Mac az ágyon ült és telefonozott.- Gyere reggelizni.- mondtam neki. Miután megreggeliztünk még volt fél óra az indulásig szóval Marcus megint a telefonját nyomta én és a húgom meg csak néztünk ki a fejünkből.

- Indulás.- mondta apa mire mi elindultunk de Mac még mindig a telefonját nyomkodta.- Marcus Gyere. - mondta apa, de szerintem ezt sem hallotta meg.

- Hagyd. Megoldom .- mondtam majd oda mentem Marcushoz és kivetem a kezéből a telefont. Erre bezzeg felnézet.

- Miért vetted el? Ad vissza.- mondta.

- Talán azért mert idő van és már szóltunk de nem halottad meg. És tessék adtam neki vissza a készüléket.

- Bocsi.- mondta majd a cuccaink össze szedése után elindultunk a suliba. A nap hosszú volt és unalmas. Chlo egész nap kerülte Tinust nem tudom miért. Olyan mintha maga alatt lenne és ezt Tinus is észre vette, de mikor meg akarta tőle kérdezni Chlo nem foglalkozva semmivel odébb megy vagy valamit kitalál hogy ne keljen beszélnie vele. Órák után haza mentünk és én neki álltam tanulni. Pár perc múlva Chlo jött be a szobába.

- Nem zavarlak?- kérdezte.

- Nem zavarsz.-mondtam.

- Beszélnünk kell.- mondta.

- Oké- mondtam és megütögettem mellettem az ágyat mire leült.

- Elegem van Tinusból.- mondta.

- Miért?- értetlenkedtem.

- Mert eddig mindig észrevett és köszönt tegnap meg mikor bejött észre se vett aztán miután valaki hívta úgy futott el mintha valami oroszlán kergetné. Gondolom valami csaj van a háttérben.- mondta. 

- Tegnap pontosan mikor volt ez?- kérdeztem de sejtetem hogy mikor.

- Iskola után kb fél órával. Miért?- kérdezte.

- Mert tegnap tesin összeverekedtek Peterel , de sikerült szétszedni őket. Aztán matekon nem volt ott Mac se, sem Peter. Megbeszéltük Tinusal hogy suli után megkeressük, de az iskolában nem találtuk ezért Tinus hazajött megnézni hogy hátha hazajött előbb. Az aki hívta az én voltam mivel megtaláltam a fiúöltözőbe eszméletlenül. -mondtam.

- Úristen. Én meg azt hittem hogy valami csaj miatt futott olyan gyorsan.

-Nem csaj miatt futott akkorán. És ha az érdekel nincs barátnője.-mondtam.

- Most meg nyugodtam. -mondta.

- És emiatt kerülted ma egész nap?- kérdeztem.

- Igen.- hajtotta le a fejét.

- Legközelebb beszéld meg vele vagy velem. Rendben?- kérdeztem.

- Oké.- mondta. Válaszolni akartam de megcsörrent a telefonom. Mac volt az.

** Telefon beszélgetés**

- Igen?- szóltam bele.

- Szia. Át tudsz jönni?- kérdezte.

- Igen. Mindjárt ott leszek.- mondtam.

- Köszi. Szia és szeretlek.- mondta Mac, de közben valami szipogást is halottam.

- Szia. Én is szeretlek.- majd bontottuk a vonalat.

** telefon beszélgetés vége**

- Ugye tudod hogy beszélned kell vele?- kérdeztem.

- Igen de nem most akarok. Talán csütörtökön.- mondta.

- Te tudod, de nekem mennem kell.- mondtam.

- Hova.- kérdezte.

- Marcushoz.- mondtam.

- Oké menj csak.- mondta.

- Köszi. Szeretlek.- mondtam a húgomnak.

- Én is szeretlek téged.- mondta. Ezután gyors felvettem a cipőm majd indultam meg a szomszédba. Miután bekopogtam szinte azonnal nyílt is az ajtó. Marcus állt ott.

- Szia. - köszönt majd megcsókolt.

- Szia . - mondtam majd visszacsókoltam. - Miért kellett átjönnöm?-kérdeztem. 

- Gyere. -mondta majd felhúzott a fürdőszobáig majd be akart nyitni de az ajtó be volt zárva.- Az előbb még nyitva volt. Tinus nyisd ki azt a r****t ajtót.- kiabált be a testvérének.

- Nem, mert nem akarom hogy így láss.- mondta sírva.

- Én megpróbáltam.-mondta.

- Tinus nyisd ki kérlek az ajtót.- könyörögtem mire kattant a zár. Marcusal szinte egyszerre mentünk be. Amit bent láttam azt nem kellett volna. Tinus kezében egy penge volt a kezén meg már nem tudom menyi vágás.

- Rakd azt le. Miért csinálod ezt? - kezdet el kiabálni Mac.

- Marcus fejezd be. - szóltam rá, de tovább fojtatta.

- Miért kell ezt csinálnod? B*****g, ha ezt csinálod magaddal nem lesz jobb. Nem tudom mi vagy ki miatt csinálod ezt magaddal, de ez nem megoldás.- kiabált még mindig. Tinus meg egyre jobban sírt. 

- Marcus! Fejezd be. Így csak rosszabb lesz. - kiabáltam rá a barátomra.

- Igazad van. Megyek és hozok kötszereket.- mondta majd kiment.

- Te meg ezt szépen lerakod.- mondtam és elvettem tőle a pengét majd beledobtam a kukába.- Miért csinálod ezt?- kérdeztem tőle.

- Mert Chlo nem szeret. Ma egész nap került engem.- mondta sírva.

- Figyelj nyugodj meg. Szeret téged csak félreértett valamit és az miatt került.- mondtam.

- Tényleg szeret?- kérdezte szipogva.

- Igen.- mondtam. Ekkor jött be Marcus is és  nyomta a kezembe a kötszereket. Miután bekötöttem a kezét elküldtük aludni.

- Miért csinálta ezt?- kérdezte Mac.

- Mert azt hitte hogy Chlo nem érez iránta semmit meg a húgom még kerülte is.- mondtam.

- Miért kerülte a húgod az öcsémet?- kérdezte Mac.

- Mert félreértett valamit.- mondtam.

- Értem.- mondta egyszerűen.

- Figyelj. Nem baj ha én most haza megyek?- kérdeztem.

- Nem menj csak. Megleszünk.- mondta.

- Köszi. Szia.- köszöntem el.

- Szia. Szeretlek.- mondta.

- Én is téged- mondtam. Miután haza érzem a húgom letámadott de én nem foglalkoztam vele hanem inkább elmentem lefürödni majd elmentem lefeküdni. Viszonylag hamar sikerült elaludnom.


Itt a következő rész. Remélem tetszik. Véleményt kérek.

#forever

Marcus and Martinus a szomszédom ( Marcus and Martinus fanfacion )Where stories live. Discover now