19.fejezet

191 11 1
                                    

Vasárnap

Másnap az ébresztőmre keltem. 7 óra van. Lily csak később kell, mert nem akart korán kelni. Az edzés majd csak 10-kor kezdődik. Azért keltem fel most mert el akartam menni sétálni. Miután felültöztem és elvégeztem minden teendőmet elindultam. Egyedül megyek mert valószínűleg Marcusék még alszanak, mert ők se szoktak korán kelni. Miután kértem az épületből elmentem a közeli parkba és leültem az egyik padra. Már negyed órája itt vagyok mikor egy 10 év körüli lány odajött hozzám. 

-Szia. - köszönt majd leült mellém. 

- Szia. - köszöntem kedvesen. 

- Te vagy az a híres lovas…. Anna. Ugye?-kérdezte. 

- Igen. - mondtam. 

- Az én nevem Kiara. - mondta. 

- Nagyon szép neved van. - mondtam. 

-Köszönöm. Amúgy ha jól tudom te elköltöztél. - mondta. 

- Igen. Nem olyan régen. - mondtam. 

- Megkérdezhetem, hogy miért költöztetés el? - kérdezte. 

- Apám munkája miatt. - mondtam. 

- És hogy hogy itt vagy? - kérdezte. 

- Röplabda meccs miatt. Bent vagyok a csapatban. Sőt már csapatkapitány vagyok szóval ja. A legjobb ebben az hogy a volt csapatom ellen fogunk játszani. - mondtam. 

- Akkor sok sikert. - mondta. 

- Köszönöm. - mondtam. 

-És mikor lesz legközelebb verseny amin részt veszel? Mármint lovas. - érdeklődőt. 

- Nem tudom. Anyám szokta mondani, hogy mikor hova megyünk. Ami ritkábban van most hogy elköltöztünk. Egyrészt azért mert új nyelv és suli. Meg kell még szokni az egészet. - mondtam. 

- Hova költöztetés? - kérdezte. 

- Norvégiába.-mondtam. 

- Az egy gyönyörű ország. - mondta. 

- Igen. Nagyon szép. - mondtam majd megnéztem a telefonomon az időt, ami 9-et mutatott. 

- És vállalsz tanulókat lovagolni? - kérdezte. 

- Nagyon nincs rá időm, mert hétfőn és szerdán edzésem van,de lesz majd egy tanulom. Eddig csak ő van. Viszont majd később kialakul.-mondtam. 

- És ott is ismernek téged? Tudod,mint híres lovast. - mondta. 

- Igen. Először fura volt, mert az iskolában találkoztam velük először, de már megszoktam nagyjából. - mondtam. Épp válaszolni akart amikor megcsörrent a telefonom. Megnéztem ki. Marcus neve villogott a képernyőn így felvettem. 

~telefonbeszélgetés ~

-Igen - szóltam bele norvégul. 

-Szia - köszönt. 

- Szia - köszöntem. 

- Hol vagy? Átmentünk hozzátok, de csak Lilyt találtuk ott,de nem tudta megmondani, hogy hol vagy. - mondta. 

- A közeli parkba vagyok. El akartam jönni sétálni. - mondtam. 

- Ugye tudod hogy háromnegyed óra múlva edzés? - kérdezte. 

- Igen, tudom. Addigra visszaérek majd. - mondtam. 

- Amúgy mikor keltél fel? - kérdezte. 

Marcus and Martinus a szomszédom ( Marcus and Martinus fanfacion )Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon