18.fejezet

234 14 2
                                    

Anna szemszöge:

Szombat:

Konkrétan arra riadtam fel hajnali 2-kor hogy csörög az ébresztő. Miután kinyomtam leesett hogy miért ébresztett. Felöltöztem majd egy picit telefonoztam. Fél 3-kor úgy döntöttem hogy itt az ideje felébreszteni Marcust. 

-Ébresztő. - mondtam majd elkezdtem simogatni a kezét,de nem nagyon akart felébredni így elkezdtem puszilgatni az arcát. Erre már felébredt. - Jó reggelt. - mondtam. 

-Neked is. - mondta majd még csókolt amit viszonoztam majd felkelt és felöltözött. Ezután felébresztettük Tinust. Miután elkészültünk az anyjuk adott egy csomó kaját nekünk az útra amit megköszöntük. 

-Mindenki kész van? - kérdezte Erik. 

- Igen - válaszoltunk. 

-Akkor  gyertek. - mondta. Úgy tettünk ahogy mond és ki mentünk és beültünk a kocsiba. Pár perc múlva a sulinál voltunk. - Vigyázzatok magatokra. - mondta. 

- Rendben. Szia. - köszöntünk el. 

-Sziasztok. - mondta. Ezután mi odamentünk a tanárhoz. Már voltak ott páran. 

- Jó reggelt! - köszöntünk, majd oda adtuk neki a szülői nyilatkozatot. 

- Jó reggelt! Köszönöm. - mondta. - Akkor már csak két emberre várunk. Ha 5 perc múlva nem érnek ide itt hadjuk őket. - tette hozzá. Ekkor jelent meg Lily. Miután odaadta a tanárnak a papírt odajött hozzánk. - Akkor már csak Amy hiányzik. Alig hogy ki mondta meg is jelent. - Akkor mindenki megvan. Indulás. - mondta majd felszálltunk a buszra. Én Marcus mellett ültem az ablak mellet. Mögöttünk Lily és Tinus ült. Aztán elindultunk. Miután a tanár elmondta a szabályokat. Aztán pihentünk.

- És mit mond a csapatkapitányunk. Mit csinálunk ha megérkezünk. - kérdezte Lily. 

- Nem tudom. Alszunk. Lesz ahogy lesz. - mondtam. Hirtelen megszólalt a tanár a mikrofonba amitől megijedtem és ugrottam egyet. Ezen Marcusék jót nevettek. 

- Tegnap Úgy döntöttem hogy új csapatkapitányt választok. Olyat aki kiáll a másik mellett ~s nem szóljak le. Szóval az új csapatkapitány Anna lesz. Gyere ide. - mondta. 

- Ki engedsz-mondtam Marcusnak aki nem mondott semmit csak felállt. Ezután én oda mentem a tanárhoz. Erre mindenki tapsolt egy valaki kivételével. Amy. Sejtettem hogy ezt a reakciót váltóm majd ki. 

- Mondj valamit. - mondta a tanár. 

- Hát nagyon nincs mit mondanom. Köszönöm. - mondtam. 

-El mondod hogy mit kell még tudni a másik csapatról? - kérdezte a tanár. 

- Látjuk majd őket edzeni? - kérdeztem a tanártól.

- Holnap reggel indulnak. Mi holnap reggel eszünk ők délután. Szerintem lehet hogy látjuk majd. - mondta. 

- Akkor majd akkor elmondom, mert látni is kell. Így nem nagyon tudom elmondani. - mondtam. Ezután vissza mehettem. Az út nagy részét végig aludtam. Már csak arra emlékszem hogy Marcus ébresztget.

- Baba. Ébresztő. Oslóban vagyunk. - mondta és a hátam simogatta mivel valahogy úgy feküdtem hogy a lábán volt a fejem. Csak azt nem tudom hogy hogy kerültem oda. 

-  Mi? - kérdeztem hirtelen,majd felültem.

-  Fél óra és indul a repülő. Addig mindenki rendezze el a sürgős dolgait. 20 perc múlva találkozunk a 2-es kapunál. Ne késsetek. - mondta a tanár majd mindenki ment mindenhova ,de a legtöbben mosdóba mentünk. A megbeszélt időben mindenki ott volt. Ezután mindenki felszállt a repülőre. Miután a telefonomat repülő módba raktam és bekötöttem magam miután meghallottam a hangosbemondot. Ezután elindultunk. Mikor elemelkedtünk a földtől hirtelen megragadtam Marcus kezét. 

- Minden rendben? - kérdezte Marcus. 

-Igen. Csak félek. Ez még csak a második repülésem. - mondtam. 

-Nem lesz semmi baj. Itt vagyok veled. Próbálj nem erre gondolni. Hallgass zenét és próbálj aludni. Márha megy még ezek után. - mondta. 

-Köszönöm. - mondtam majd elővettem a fülesem és úgy tettem ahogy Marcus mondta. Még aludtam is egy picit, de nem sokat mert ismét Mac ébresztett. Ezután leszáltunk és elmentünk megkeresni a böröndjeinket, majd mentünk a szállásra. Fura volt megint itt lenni, de örülök neki. Miután a tanár kosztotta hogy ki kivel fog aludni, ami úgy volt hogy én és Lily, Marcus és Tinus. Aztán azt csináltunk amit akarunk. Így úgy döntöttem hogy elmegyek sétálni. Persze a többiek is csatlakoztak. Úgy este nyolcig sétáltunk meg minden aztán vissza mentünk. Miután mindketten lefürödtünk majd  elmentünk aludni. Nagy nehezen sikerült elaludnom. 

Itt a következő. Tudom, hogy Januárra ígértem de nem volt időm. Ezért bocsánat. Ha van ötletetek nyugodtan írjátok meg. A következő rész nem tudom mikor jön. Remélhetőleg minél hamarabb, de itt az online tanítás ami elveszi az időm majdnem mindig. Meg tanulnom kell az érettségire ( már ha lesz egyáltalán).

#forever

Marcus and Martinus a szomszédom ( Marcus and Martinus fanfacion )Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang