Merhaba arkadaşlar öncelikle ilk yazdığımda kitap olduğu için hatalarım elbette olur lütfen bi hata gördüğünüzde bana bildirin
İyi okumalarMedya: Nehir
~
Sıcacık yatağımdan alarmımın sesiyle kalktım. Bugün yine o lanet pazartesi günüydü işe gitmem gerekti. Üstümü değiştirip evden çıktım. Kendimi tanıtmayı unuttum.
Ben Nehir Alkan, 19 yaşındayım. Küçük bir gecekondu da 5 kişi kalıyoruz bir ablam bir de abim var. Annemler ablamla beni sevmezler kızız diye, abim erkek olduğu için bizden daha üstündür onlara göre. Abim Selim her gece dışarda kızlarla takılır gündüzde öküz gibi yatar. Ablam annemin göstermediği ilgiyi gösterir bana o yüzden ben de yer apayrıdır. Annemler çalışmaz evde bi tek ablamla ben çalışırım. Kazandığımız parayı da ya babama ya da abime veririz. Vermezsek döverek alırlar. Bugün yine aynu rutininde gidiyordu. Melis yanıma geldi."Seninki seni bekliyo, elinde de bi kutu vardı hadi hayırlısı" Diyip göz kırptı.
"Ne kutusu?"
"Bilmiyorum, yanına git de daha fazla bekletme çocuğu, ben idare ederim seni."
"İyiki varsın canım yaa." Sarıldıktan sonra hızlı adımlarla yanına gittim beni görünce ayağa kalktı.
"Uzun zamandır yanına gelemedim işlerim vardı." Elindeki kutuyu uzattı.
"Bunu senin için aldım"
Kutunun içinde sonsuzluk işareti olan bi kolye vardı.
"Çok teşekkür ederim bu çok güzel.""Senin kadar değil. Takmamı isteri misin? "
"Olur"Kolyeyi yavaşça kutusundan çıkardı. Saçlarımı yana atarak kolyeyi takmasına yardımcı oldum. 'Ayy burası sıcak mı oldu ne? ' tam bir şey söyliycekken Melis geldi.
" Öhöm öhöm, Nehir şef herkesi çağırmamı istedi gelmen lazım "
Mahcup bir ifadeyle Mert'e baktım."Özür dilerim ama gitmem gerek kolye için tekrar teşekkür ederim."
"Önemli değil. İş çıkışı seni almamı ister misin?"
"Neden olmasın"
"Tamam o zaman sana kolay gelsin iş çıkışı görüşürüz." Dedi ve el salladı ben de el sallıycakken Melis kolumdan çekti
"Sonra devam edersiniz senin yüzünden fırça yiycez."
Şefin yanına gittiğimizde herkes toplanmıştı şef konuşmaya başladı.
"Evet arkadaşlar, sizi buraya bilgilendirmek için çağırdım. Biliyosunuz ki patronumuz ünlü, tanınan, başarılı bir iş adamıdır. Bugün burada büyük bir toplantı gerçekleşicek. Sizden istediğim işinizi eksiksiz yapın. Garson arkadaşlarımız daha dikkatli olsun. Eğer bu akşam sorunsuz geçerse her bir personele ikramiye verilicek. Ayrıca bugün daha geç çıkıcaksınız. Şimdi herkes işinin başına dönsün."
Herkes işinin başına dönmüştü. Patronumuz çok cömerttir resmen her iki ayda bir ikramiye veriyo adamı görsem bikramiye elini öperdim heralde.
Saat 8 olmuştu neredeyse bütün iş adamları onu bekliyodu acaba nasıl biriydi. Göbeği olan kel adamlardan mıydı acaba? Diye düşünürken kapıdan adım sesleri gelmesiyle o tarafa döndüm adam hiç kel değildi maaşallah bayağı da saçı sakalı vardı göbeği de yoktu. Adam mübarek adam taştı. Kaslarından dolayı ceket dar geliyodu. Yüzüne baktığımda ışık vurmaya başladı' hay ben böyle işin ' masadaki kere baktığımda herkes ayağa kalkmıştı. Masaya doğru ilerlerken gördüm suratını 'Allah'ım boş gününde mi yarattın Yarabbim' adamda hiç kusur yoktu resmen. Melis yanıma geldi.
"Ne oldu kız salyaların akıyo"
"Yoo benim sevgilim var bi kere hem onunda vardır yani hem banane canım ondan "
"Tamam tamam anladım ben seni, al şu mezeleri de masaya götür. "
"Tamam" Elindeki tepsiyi aldım ama heyecandan elım ayağım titriyodu. Yavaşça koyduktan sonra " Afiyet olsun" Diyip hemen mutfağa hızlı adımlarla ilerledikçe. Kalbim çok hızlı atıyodu.
1 saat sonra herkes dağıldı. Bi benle Yavuz abi kalmıştı mutfaktan elimde çikolatalı sürümleri çıkıyodum ki birine çarptım üstüne süt döküldüğü için elime ilk gelen bezi aldım ve adamın üstünü silmeye başladım.
"Özür dilerim çok çok özür dilerim isteyerek olmadı"
Elini elimin üstüne koyarak elimi durdurdu.
"İlk önce çarptığın kişiye bak sonra üstünü silersin. "
Dedi. Kafamı kaldırdığım anda gördüğüm kişiyle şok oldum.
~
Sizce kimi görmüş olabilir?
İlk bölümümdü inşallah okumaktan keyif almışsınızdır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADİST MAFYA
ChickLitEkmek parası için çalışan hayatın kötülüklerinden haberi olmayan bi kıza sadist bir mafya aşık olursa ne olur