Medya: NehirGözlerimi açtığımda saate baktım daha saat dörttü erken kalkmaktan nefret etmeme rağmen haftada bir kez de olsa bu saatlerde kalkardım. Acaba Buğra gelmişmiydi? Tam o sırada kapı sesi duydum. Buğra daha yeni gelmişti. Kafamı tekrar yastığa koyup uyuyomuş gibi yaptım. O sırada Buğra sessizce içeri girdi. Yavaş adımlarla başucuma gelip eğildi. Kalbim benden bağımsız deli gibi atıyoken. Saçlarımı okşadı.
"Uyumadığını biliyorum miniğim." Dedi ve banyoya doğru ilerledi. Nasıl anlamıştı ki? Yine rezil oldun Nehir aferin böyle devam diye kendimi alkışlamaya başladım. O sırada banyodan su sesleri gelmeye başladı. Galiba duş alıyodu. Beş dakika sonra belinde sarılı bi havluyla çıktı banyodan. Hayır Nehir bakma bakma hayır Allah ım sen beni nelerle sınıyosun Yarabbim. Buğra ne olduğunu anlamadan kıkırdamaya başladı.
Kendini bu kadar kasmana gerek yok istediğin kadar bakabilirsin. Dedi ve gülerek giyinme odasına geçti. Çıldırıcam yarım saatte iki kere rezil olabilir mi? bi insan yanaklarım alev almaya başladı bile. Sinirden yorganı tekmeleye tekmeleye altına girdim. Göz kapaklarım benden bağımsız çoktan kapanmıştı bile.
Gözlerimi açıp saate baktığımda saat geç olmuştu. Bu saate kadar nasıl uyudum ben? O sırada Buğra girdi odaya.
"Dışarı çıkmak ister misin?"
"Nereye gidicez ki?"
"Gideriz bi yerlere sen üstünü değiştir." Dedi gitti. Yataktan kalkıp banyoya ilerledim elimi yüzümü yıkayıp kendime geldikten sonra üstüme rahat bi şeyler geçirip aşağı indim. Buğra beni görünce ayağa kalktı kapıya doğru ilerleyince bende arkasından ilerledim. Arabaya geçip vakit kaybetmeden ilerlemeye başladı. Buğra arabayı kullanırken telefonu çalmaya başladı.
"Ne var? Bi işi de becerin. Tamam geliyorum." Dedi ve adamın suratına kapattı. Buğra bana döndü.
"Küçük bi işim var onu halletmem lazım ondan sonra nereye istersek gideriz tamam mı?"
"Tamam." Dedim ve önüme döndüm. Bi yarım saat sonra ormanlık bi alana geldik. Buğra nın böyle bi yerde ne gibi bi işi olabilirdi ki?
"Ben on dakikaya gelirim sakın arabadan inip peşimden gelme." Arabadan hızla inip hızlı adımlarla ilerledi. Aradan on dakika geçmesine rağmen hayla gelmedi iyice korkmaya başladım. Artık sabredemeyerek arabanın kapısını açtım. Soğuk hava vücuduma temas edince iyice gerildim. Ormanda depoya doğru ilerlerken her adım attığımda kalbim daha hızlı atmaya başlıyodu. Buğra onu dinlemediğim için bana çok kızıcaktı fakat daha fazla o arabanın içinde bekleyemezdim. Depoya yaklaştıkça bağırış sesleri duymaya başladım. Ne oluyodu burda? Kapıya yaklaştığımda adımlarımı daha da yavaşlatıp sessizce içeri girdim ışık gelen yere doğru giderken fazla gözükmemeye dikkat ederek içeriye baktım. B-bu da neydi?
Sandalyeye bağlı bi adam ve elinde silah olan Buğra. Ben olayları kavrayamıyorken bi anda gelen silah sesiyle bilincimi kaybetmiştim. Tek hatırladığım şey ise Buğra nın bana seslenişiydi.
BİR SAAT SONRA
Gözlerimi açtığımda neden burda olduğumu anlayamadım. Etrafıma baktığımda Buğra doktor olduğunu düşündüğüm önlüklü bi adamla konuşuyodu. Konuştukları bana uğultu gibi geliyoken Buğra nın bana bakmasıyla yanıma gelmesi bir oldu.
"Nehir nasılsın? İyi misin?" Diye sordu telaşla. O an en son neler gördüğüm geldi aklıma.
"Uzak dur benden yaklaşma." Diye bağırdım.
"Tamam tamam gelmiyorum ama sana anlatıcaktım."
"Neyi anlatıcaktın ya neyi? Sen bi katilsin." Gözlerim yavaş yavaş buğulanmaya başladı. Fısıldar gibi "Öldürdün dimi onu hemde gözünü bile kırpmadan öldürdün onu." Yataktan kolumda ki seruma rağmen kalktım Buğra'nın önüne geçip "Sen bi katilsin. Senden nefret ediyorum. Parasına güvenen ama beş para etmez bi adamsın sen." Diye bağırdım.
"Bana bağırmayı kes." Diye bağırınca bi anda yerimde sıçradım. "Evet öldürdüm onu hemde gözümü kırpmadan öldürdüm oldu mu?" Diye bağırdı. Artık sesimi çıkarıcak gücüm yoktu sessizce ve ondan uzaklaşarak.
"Senden nefret ediyorum. Uzak dur benden. Beni yanlız bırak lütfen." Dedim ve yatağa oturdum. Sinirle kapıyı açıp Buğra odadan çıktı. Haftalardır bi katille yaşıyomuşum. Nasıl bi insan bi insanı gözünü kırpmadan öldürebilirdi ki? Bu adamın ailesi yok muydu, çocukları,karısı nasıl gözünü kırpmadan bi insanı öldürebilir hayla aklım almıyodu. Düşünmekten ve ağlamaktan başım ağrımaya başlamıştı. Yorganın altına girerek kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Uyandığımda başım hayla ağrıyodu. En azından iki saat boyunca bunları düşünmek zorunda kalmamıştım. Yataktan kalkıp ağrı kesici almak için mutfağa indim. Mutfağın kapısına geldiğimde içerde birileri konuşuyodu.
"O kız onu sevmiycek onu deli gibi seven biri varken onda ne buluyo anlamıyorum. O kızdan nefret ediyorum. İnşallah bir an önce anlar onu sevmiyceğini de bırakır etrefındakileri görür. Eğer anlamazsa da kimsenin istemiyceği şeyler yaşanır."
"Kızım saçmalama sakın bi delilik yapma yoksa seni kimse kurtaramaz. Ona ne kadar değer verdiğini görmüyo musun? "
"Abla onu ne kadar üzdüğünü görmüyo musun? Bak yine geç gelicek yine kendni hara edicek. İki senedir yetmedi mi?"
"Onu bunu bırak git Nehir hanıma bak."
O sırada mutfağa girdim. Beni görünce bi anda korktular.
"Şey başım ağrıyoda ağrı kesici almak için gelmiştim." Yaşlı olan bi bardak çıkarttı yanınada hapı getirdi.
"Teşşekür ederim." Diyip ilacı içtim. Bardağı tezgaha bırakıp salona geçtim. Bunlar kimden bahsediyodu? Umursamaz bi şekilde omuz silkip koltuğa oturdum. Kafamı dağıtmak için televizyondan bi film bulup izledim. Saatler sonra üstüme örtülen battaniyeyle gözlerimi araladım. Buğra gelmişti. Camdan baktığımda hava çoktan kararmıştı. Buğra beni dikkatlice koltuktan kucağına aldı itiraz edicek halim yoktu. Çok içmişti bu onun kokusu değildi. Leş gibi alkol kokuyodu. Merdivenlerden çıktıktan sonra odaya doğru ilerledi. Kapıyı bi koluyla açıp beni yatağa bırakıp üstümü örttü. Yanıma gelmesin diye dua ederken üstünü değiştirmeye gidip. Bana baktı biraz durdu. Sonra kapıyı açıp odadan çıktı. Odadan çıkmasıyla derin bi nefes aldım.
Benim bir an önce bu evden kurtulmam lazımdı.
~
Yine kısa oldu ama anca yazabildim diğer bölüm daha uzun olucak elimden geldiği kadar uzun tutmaya çalışıyorum normalde bunu da uzun yazıcaktım ama daha fazla bekletmek istemedim.Ne kadar çabuk oy sayısı artarsa o kadar hızlı yb gelir.
Keyifli okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADİST MAFYA
ChickLitEkmek parası için çalışan hayatın kötülüklerinden haberi olmayan bi kıza sadist bir mafya aşık olursa ne olur