2.Bölüm-SİLAH SESİ

11.7K 267 236
                                    

Medya:Buğra

~ " Bi daha üstünü silmeden önce çarptığın kişiye bak" Kafamı kaldırdığımda gördüğüm kişiyle resmen yere çivi kendimi. ~

~

'B-ben yanlışlıkla Buğra bey'e çarpmışım. İşte şimdi sıçtın Nehir. 'Yüzüne şaşkınlıkla bakarken

"Nefes al"

"Ne?"

"Nefes al"

"He tamam " Allah'ım ne biçim bi diyaloktu o öyle yaa. Rezil olmanın verdiği utançla boynumu eğdim

"Bu kadar mı korkuyosun benden? "

"H-hayır aslında evet" Sesimin titremesine engel olamadım. Klimalar çalışmıyomu ne? Çok sıcak oldu burası.

"Benden korkmaya gerek yok. Ama bu sadece senin için geçerli. Bundan sonra daha dikkatli ol. Şimdi gidebilirsin."

"B-ben çok özür dilerim. Bundan sonra daha dikkatli olurum. İyi geceler." Diyip Restorandan çıktım. Soğuk havanın yüzüme çarpmasıyla titredim. Derin nefesler alıp veriyodum. Bu adamın bende bu etkiyi yaratması normal değildi hem de hiç değildi. Etrafa baktığımda Mert yoktu ' tabi yaa salak kafam bu gün geç çıktık acaba çok bekledi mi? ' diye düşünerek durağa ilerlemeye başladım.

'Tam yarım saatir bekliyorum ama neden gelmedi bu otobüs? Saat 10:30 tu gelmesi gere- ahhh yemin ediyorum salaksın Nehir salak salak saat 10:30 son otobüs 9:30 taaa yemin ediyorum malsın şimdi yürüde gör gününü'

Hızlı adımlarla eve doğru yürüyodum arkamdan sesler geliyodu yavaşça arkamı döndüğümde üç kişi vardı. İçlerinden biri.

"Şştt güzelim gelsene buraya biraz eğlenelim ne dersin? " diyip öküz gibi anırmaya başladı. Cevap vermeden adımlarla yoluma devam ettim.

"Amma da nazlı çıktın ha altarafı biraz eğlenicez." Dedikten sonra araba sesi geldi bi el kolumu tuttu ama bu bu Buğra bey bunun burda ne işi var?

"Sen arabaya geç ve beni bekle. "

"Buğra bey lütfen gidelim burdan size zarar verebilirler. "

"Lütfen."

"Korkma, bana bir şey olmayacak. Şimdi arabaya geç hadi. " Arabaya bindim kapımı kapattı, yavaş adımlarla adamların yanına gitti. Bir şeyler söyledi, adamlardan biri yumruk atmaya kalkıştığı sırada kolunu tutup ters çevirdi. Adam acı içinde yerde kıvranıyodu. Sonra diğer ikisi vurmaya kalkıştı ama ikisinden de ustaca kurtuldu bu arada çok iyi kavga ediyodu. Düşündüğüm şeye bak. Yerde yatanlardan biri çakı çıkardı. Buğra bey çakıya odaklanmışken. Diğer ikisi geldi. Saldırmaya başladılar. Buğra bey ikisinide bayılttıktan sonra elinde çakı olan arkasından çakıyı sapladı. Ben olayın şokunu atlatamadan 3 el silah sesi geldi yoksa...

~

Acaba kim kimleri vurdu?

Bu bölüm burda bitmicekti aslında ama öyle olması gerekti. Kısa oldu bi daha ki bölümde görüşmek üzere oy vermeyi unutmayın

SADİST MAFYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin