Medya: Arda
~
Tam tahmin ettiğim gibi içeri Buğra bey girdi. 'Hiç şaşırmamıştım zaten beni başka kim kaçırabilir ki? '
" Benden ne istiyosun? Ben sana ne yaptım da sen beni kaçırdın? "
"Ne mi yaptın? Benim en büyük zaafım oldun. "
"N-ne nasıl yani? "
"Birazdan kızlar gelip hazırlanmana yardımcı olucak. Sakın zorluk çıkartıyım deme eğer zorluk çıkartırsan neden seni yanıma aldığımı öğrenemezsin ayrıca sana karşı bu kadar kibar olmam. O yüzden uslu dur kaçmayada kalkışma çünkü burdan kurtuluşun yok." Dedi ve odadan çıktı.
Beynimde hala aynı cümle dönüp duruyodu ' burdan kurtuluşun yok, burdan kurtuluşun yok' kafayı yiycektim. Ben napıcaktım? Gözlerimden yaşlar firar ederken saçlarımı çekip duvarın köşesine çöktüm. Ben hayla ordayken içeriye 20-25 yaşlarında iki tane kız girdi.
"Merhaba Nehir hanım. Bizi Buğra bey yolladı hazırlanmanıza yardımcı olmak için. Öncelikle bi duş alıp kendinize gelin sonra saçlarınıza geçeriz. " Dedikten sonra onlara karşı çıkıcak gücü kendimde bulamadığım için sustum ve dediklerini yaptım.
10-15 dakika sonra bornozla yanlarına gittiğimde ister istemez utandım. Durumumu anlamış olucaklar ki. Sarışın olan konuşmaya başladı.
" Nehir hanım bizden çekinmenize gerek yok. Sizin için hazırladığımız çamaşırları giyinin lütfen. " Dedi ve giyinme odasından çıktı.
Verdikleri iç çamaşırları giyindikten sonra bornozumu üstüme geçirip yanlarına gittim. Beni makyaj masasına otutturup biri saçlarımı diğeri ise makyajımı yapmaya başladı.
Yarım saat sonra aynadan kendime bakarken kızlar eşyaları toplayıp çıktılar. Aradan fazla geçmeden içeri Buğra bey girdi. İster istemez gerildim vücudumu ona doğru döndürünce beni baştan aşağı süzdü ve sesli bi şekilde yutkundu. Buğra bey de çok yakışıklı olmuştu.
"Çok güzel olmuşsun. " Söylediği şey yanaklarımın kızarmasına sebep oldu.
"Teşekkür ederim. "
"Kızarınca daha güzel oluyosun." Dedi ve elini yanağıma götürdü. ' bu adam beni bu akşam kalpten öldürücekti'.
"Neyse hadi gidelim artık. " Dedikten sonra elimi tuttu bu şaşırmama neden olsada bozuntuya vermemeye çalıştım. Çünkü korkuyodum.
Aşağıya indiğimizde karşımdaki arabayı görmemle gözlerim kocaman oldu. B-bu Lamborghini Avantedor yuh bu bu kadar zengin miydi?.
Resmen hayallerim gerçekleşiyo şu anda benim hayalimdeki ve asla sahip olamıycağım bi araba. Ben arabayı incelerken Buğra bana dönüp.
Bu arabanın senin hayalindeki araba olduğunu biliyorum. Hepsini anlatıcam. Dedi ve önüne döndü. Yarım saat sonra lüks bi yer olduğu sadece girişinden belli olan bi yere geldik. Elimi tutup içeri girdik. İçerde sadece bi tane masa vardı. O da bizim masamızdı.
Yemekleri söyledikten sonra çatal kaşık sesinden başka ses yoktu. Buğra bana bakıp
"Yemeğini ye. "
"Artık anlatıcak mısın?"
"Peki sen bilirsin ama sözümü kestiğin anda anlatmayı bırakırım."
"Tamam."
"2 sene önceydi. Seninle ilk önceden çalıştığın lokantada karşılaşmıştık ama sen beni görmemiştin. O gün girdin işte aklıma ilk görüşte... ilk bakışta. Hiç çıkmadın aklımdan seni gördükten sonra diğer bütün kadınlardan iğrenir oldum. Dedim ki bu kız benim olmalı. Eğer o gün o lokantaya gelmeseydim o şerefsiz patronun sana tecavüz edicekti. Şu an çalıştığın yeri sırf başka yerlerde çalışma diye seni sık sık görebiliyim diye açtım. Her üç ayda bir senin için ikramiye veriyodum. Sadece sana versem niye sadece ben? Diyip kabul etmezdin çünkü. Seni tam iki senedir takip ettiriyodum. Abin ve baban sırf seni dövmesin senin parana ellemesinler diye onlara sürekli para verdim. Ama duyduğuma göre beni dinlememişler. Seni dövmelerine rağmen onları yine de sevdiğin için değer verdiğin için onlara bi şey yapmıyorum. Sırf sana zarar vermesinler diye daha rahat bi yaşam sür diye seni yanıma aldım. Seni seviyorum. "
Duyduklarıma inanamıyodum. Sırf babam beni dövmesin diye ona para mı vermişti? Benim için lokanta mı açtırmıştı?
N-nasıl yani ? O kadar şeyin karşılığı sonucunda benden seni sevmemi mi bekliyosun? A-ama ben ben Mert' i seviyorum.
"Biliyorum." Dedi gözlerinde anlam veremediğim bi duygu vardı.
"Ama o senin tanıdığın gibi birisi değil. Hiç sordun mu ne iş yapıyo diye ?"
"H-hayır ne alakası var şimdi?"
"O geceleri bi mekanda şarkı söylüyo ama sadece şarkı da söylemiyo."
"Başka ne biliyosun?"
"Bugün öğrendiğin şeyler basit şeyler değil onu öğrenmesen daha iyi."
"Buğra" dedim fısıldayarak çünkü artık gücüm kalmamıştı "Lütfen." Elini cebine sokup telofonunu çıkardı ve kulağına götürdü.
"Yağız bilgisayarı getir." Dedi yaklaşık iki dakika sonra isminin Yağız olduğunu bildiğim adam elinde bi bilgisayarla geldi. Bi video açıp gitti
"İzle nasıl birini sevdiğini gör. " Dedi
Bunu nasıl yapardı?
~
Uzun zamandır yeni bölüm atamadım telafi olarak daha uzun bi bölüm yazdım.
Sizce o videoda ne var?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADİST MAFYA
ChickLitEkmek parası için çalışan hayatın kötülüklerinden haberi olmayan bi kıza sadist bir mafya aşık olursa ne olur