Medya: Selin
~
Tepkisizce görüntüyü izliyodum. ' B-bunu bana nasıl yapardı? Hiç mi sevmemişti beni her şey bi oyun muydu? İyi de neden? ' Ben bunnları düşünürken Buğra konuşmaya başladı.
"Gerçeği sen de gördün. Seni gerçekten sevmiyodu amacı sadece intikamdı". Gözlerim yaşlı bi şekilde Buğra ya baktım.
"Ne demek istiyosun? Beni kullanarak kimden intikam alıcaktı ki?"
"Benden. Çünkü en büyük zaafımın sen olduğunu öğrendi. Çoğu zaman ortalıkta yoktu. Neden biliyo musun? Çünkü sadece ben yurt dışındayken yanına gelmeye cesaret edebiliyodu. Ama artık asla seni göremiycek". Daha fazla arkamdan dönen tezgahları dinleyemiycektim.
"Beni sakin bi yere götürür müsün?"
"Tabiki. Nereye gitmek istiyosun?"
"Sadece temiz hava almak istiyorum."
"Tamam hadi kalkalım". dedikten sonra ayağı kalkıp montumu giyindikten sonra Buğra nın arkasından ilerledim. Arabaya doğru ilerlerken bi anda başım döndüğü için sendeledim o anda Buğra kolumdan tuttu.
"İyi misin?"
"Evet, iyiyim". Diye geçiştirip arabaya geçtim.
Yarım saat sonra ıssız bi uçuruma geldik. Araba durunca kemerimi çıkartıp arabadan indim. Uçuruma doğru ilerlerken Buğra seslendi.
"Çok fazla yaklaşma dur orda" Diye bağırdı. Olduğum yere oturup manzarayı seyretmeye başladım. Buğra yanıma gelip ceketini üstüme attı.
"Üşüyüceksin". Dedi hayatta beni tek düşünen galiba Buğra y dı ve daha ne kadar yanımda kalır bilmiyodum. Ya o da beni bi zaman sonra istemezse ya o da beni herkes gibi bırakırsa diye düşünürken gözyaşlarım akmaya başlamıştı bile Buğra ya döndüğümde beni izlediğini fark ettim.
"Sana sarılabilir miyim?" Diye sordum. O sırada gözlerinde oluşan ışıltının tarifi yoktu. Kollarını iki yana açınca bende kollarımı o geniş vücuduna sardım. Omzunda uzun süre ağladıktan sonra kollarımı çektim.
"Teşekkür ederim."
"Bana sarılmadan önce sormana gerek yok. İstediğin zaman sarılabilirsin." Dedi ve elini yanağıma getirip gözyaşlarımı sildi kalbim eğer böyle atmaya devam ederse ölebilirdim. Neden bu kadar hızlı atıyodu?
"Bugün den sonra ağlamak yok tamam mı?"Sessizce kafamı sallayıp ayağa kalktı. Benimde kalkmam için elini uzattı elini tutup ayağa kalktım. Arabaya binince klimaları açtı vücuduma değen sıcak hava mayıştırıyodu beni. Kendimi yavaşça uykunun kollarına teslim ettim.
Kendimi yumuşak bi yerde hissedince gözlerimi araladım. Kendimi çok yorgun hissediyodum. Gözlerimi tekrar kapatıcakken kapıdan içeri Buğra elinde bez ve bi kapla yanıma geldi.
"Buğra"Diye fısıldadım.
"Miniğim ateşin çok yüksek böyle düşmiycek seni duşa sokmam lazım yoksa daha kötü olcaksın."
"H-hayır gerek yok."
"İnat etme hadi bak daha kötü olucaksın."
"Ama diyip durdum Tamam" Dedikten sonra üstümü çıkarmaya başladı. Altımda ki ne zaman giyindiğimi bilmediğim eşortmanı çıkardıktan sonra çıplaklığımın verdiği utançla kafamı eğdim. çenemden tutup kafamı kaldırdı.
"Benden utanmana gerek yok." Diyip beni kucağına aldı. Beni duşakabine bıraktı üstünde ki tişörtünü çıkartıp içeri girdi. Bi anda soğuk suyu açmasıyla Buğra ya sarıldım.
"Çok üşüyorum, çok soğuk. "
"Azcık dayan." Dedi ve beni kendine çekip kollarını belime sardı. Vücudu çok sıcaktı kalbi de çok hızlı atıyodu. Ama başımızdan aşağıya akan sular titrememe sebep oluyodu.
Beş dakika sonra alnıma dudaklarını değdirip ateşime baktı. Duşakabinden çıkıp havluyla beni sarıp kucağına aldı. Beni yatağa bıraktıktan sonra giyinme odasına gidip elinde bi kaç parça kıyafetle geri geldi.
"İç çamaşırlarını değiştirmem gerekiyo gözlerimi kapatarak değiştiricem merak etme." dedi gözlerini kapatıp iç çamaşırlarımı değiştirdikten sonra başımdan tişörtü de geçirdikten sonra kendisi de üstünü değiştirdi. Alnımı öpüp gidicekken elinden tutup durdurdum. Şaşkın gözlerle bana bakarken
"Bugün yanımda yatsan olur mu?" Diye sorunca gülümsedi. Yatağın diğer tarafına geçip yanıma uzandı. Beklemediği anda göğsüne sarıldım. Kalp atışları hemen hızlanmaya başladı.
"Sende bana sarıl." Dedim kıkırdamasını duyunca bende gülümseyerek gözlerimi kapattım.
~
Bölümü beğendiniz mi?
Bu bölümde bu kadar yakınlaşmış olabilirler ama acaba diğer bölümde neler olucak?
Keyifli okumalar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADİST MAFYA
ChickLitEkmek parası için çalışan hayatın kötülüklerinden haberi olmayan bi kıza sadist bir mafya aşık olursa ne olur