2*

78 6 0
                                    

-Ama o zaman sen eşimdin şimdi görüyorum ki satmışın bizi. Başka eş bulmam lazım gerek.

-Ya sen yinede bekle erkek kız ayrı olabilir.

-Bana fark etmez de neyse buluruz birini artıkın.

Güldü bende güldüm benim eşsiz kalmayacağımı o da biliyordu. Kimse olmazsa berke olurdu.

Bizimkiler geçiş yapınca yarışmalarda açıklandı eşlerimiz ikinci tura kalacakmış. Çünkü kızlar ve erkekler ilk etapta ayrı ikinci etap ise birincilerdendi. Zaten belliydi kızların birincisi ben erkeklerin birincisi büyük ihtimalle de barbaros olacaktı. Yani yeni biri katılmazsa. İlk olarak erkekler yaptı ilk iki kişiymiş şu an duyduğuma göre karar değişikliği olmuş. Erkeklerin ilk ikisi kim bilmiyordum sıra bize geldi.

Toplam sekiz kişiydik zaten sayımız azalmıştı. Başlamam için işaret geldiğinde gaza köklendim. Bunu kendim için değil onlar için kazanmam lazımdı çünkü.

Yarışı birincilikle bitirdim.
Lale yanıma gelip" harikaydın ama şimdi barbaros ve bartu ile kapışmak zorundasın çünkü kızlardan kimse ikinci olmadı hepsi kavşakta birbirine girdi bazıların ki arıza yaptı bazıları ise çekildi zaten sekiz kişiydiniz.

Kafa salladım.
-Bartu kim?
-Ne biliyim ben yeniymiş galiba ama seni geçemez sonuçta kimse senin gibi hızlı ve gizemli olamaz değil mi?

Buna gülmüştüm çünkü ben buradakilerle takılmayıp ve maçlarada ara sıra katıldığım için. Bir de şu ana kadar bir ya da iki kere ikinci olunca bana böyle diyordu.

-Ee bu ikinci turnuva eşler falan diyodun ne olucak?

-Şey olacakmış ya. Hani yapıyolar kıza erkek erkeğe kız ters oturup bellerinden kemerle bağlıyolar ya.
-E ben şimdi erkek biri mi bulmak zorundayım.
-Malesef canım istersen ben bulıyım.
-Yok ben benim kalıbıma göre ve dengemi bozmıycak birini gözüme kestiriyim sen ayarla olur mu ben diyemem çünkü.
-Ay bide utanırmış neyse sen biraz bakın ben içeceklerin olduğu taraftayım.

Kafa salladım kim olduğunu biliyordum berke. O daha önce arkama binmişti ve gayet iyi sürmüştüm dengemide bozmuyordu bence gayet iyi bir seçimdi ona baktığımda bana bakıyordu. Hemen lalenin yanına gidip berkeyi gösterdim o kafa sallarken berke onu gösterdiğimi anlamış kaşlarını çatmıştı. Lale ondan tarafa gidince yanıma barbaros geldi o itici gülümsemesiyle.

-Eşin yoksa ben olabilirim.
-Çok komiksin ama lale birini ayarlıyor.
-Çok da emin olma sonuçta lale ayarlıyor dedin.
-İnan bana bu seni hiç mi hiç alakadar etmez barbaros.
-Sen bilirsin yarışı kaybedincede ağlama.
-Diyene bak yarışı kaybedince kriz geçiren ben değildim.

Sinirlenmişti ama şu an bir saldırı hareketinde bulunmadı. Boynundaki damarlar iyice belirginleşti ve eli yumruk oldu yumruk atıcaktı. Tahminim doğruydu o tam elini sallarken ben yana kaydğımda bana gelmemişti. Barbaros iyice sinirlenip bağırdı.

-O maçta hile vardı.
-Ben bir şey demedim sadece olanı söyledim.
-Bir daha bilip de konuş o zaman.

Kafa salladım. O da yanımdan gitti motoruma baktığımda zaten derya ve berkay başındaydı bu da ne olur ne olmaz burada adalet yoktu sonuçta yasa dışı bir yer. Yapamayacakları iş yoktu. Berke ve lale yanıma geldiler.

-Kızım yine ne dedin şuna?
-Hiç bir şey kendi kendine kafa buluyo işte.
-Hıhı kesin öyledir... Şey bu arada berke kabul etti senin arkana geçicek. Ben kemerinizi getiriyorum.

Kafa salladım berke bana bakıyordu. Ona ne var işareti yaptım. Biliyordum endişeleniyordu ama benim içindi kendisi için değil teminden barbarosu kızdırdığımıda görmüştü bana bir şey yapmasından korkuyordu.

Tuzak!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin