Multi : Balın
Bölüm Şarkısı : I Think About You
Okulun bahçesine hoplaya hoplaya girerken neredeyse kahkahalarla gülecektim. Dün ki konuşmamızdan sonra on yedi yıllık ömrümün en huzurlu uykusunu çekmiştim.
Onun uyumasını sağlamıştım daha ötesi var mıydı ?
Gülüşü kulaklarımda çınlarken kardeşimin bana Bal demesini kıskanması mutluluğumu ikiye katlıyordu.
Merdivenleri yine hoplaya zıplaya çıkarken çarptığım kaslı bedenle tam geriye doğru düşecekken son anda korkuluklara tutunmayı başarmıştım.
Kafamı kaldırmış tam çemkirmeye hazırlanırken gözlerime değen mavi gözlerle olduğum yerde kalmıştım.
"Önüne baksana kızım. Ne yavru ceylanlar gibi zıplıyorsun." dediğinde 'dün gece uyumanı sağladığım için çok mutluyum o yüzden zıplıyordum' diyemeyeceğim için yüzüme düşmüş saçımı kulağımın arkasına sıkıştırıp başımı yere eğdim.
"Ö-özür dilerim. Yanlışlıkla oldu." diye mırıldandığımda cevap vermeye tenezzül etmeden omzuma çarparak aşağı inmişti.
Tabiki omzuma değdi diye omzumu aylarca yıkamayacak manyaklardan değildim. Sadece birkaç gün yıkamayacaktım.
Omuz silkip sınıfa doğru yürümeye başladım. Sınıfın kapısına geldiğimde Ersin ve Sevde'nin gülüşerek bir şeyler konuştuğunu gördüm.
Tam yanından geçecekken "Günaydın Sevde !" dediğimde o da bunun altında yatan imadan haberdardı. Bunun anlamı 'sen birazdan benim yanıma gelirsin aq kankasıydı'.
Sırama geçip oturduğumda Sevde'nin gelmesini beklerken parmaklarımla masada ritim tutuyordum.
Sonunda Sevde yanıma geldiğinde ağzı neredeyse gülmekten kulaklarına varacaktı. Kaşlarımı çatmış ona bakarken onun sırıtışı daha da büyümüştü.
"Önce sen anlat" dediğinde gülerek boğazımı temizledim ve telefonumu açıp arama kaydını gösterdiğimde en üste yazan "Sevdiğim" yazısını gördüğünde iki dakika boyunca aralıksız çığlık atmıştı.
"Nasıl oldu bu ? Çabuk dökül çabuk." dediğinde telefonu uçak moduna alıp çantama attım.
"Son mesajlaşmamızdan sonra aramız bozuk sayılırdı zaten..." diye başlayıp tek bir kelimeyi bile atlamadan her şeyi anlatmıştım. Sevde beni heyecanla dinlerken keyfim iyice yerine gelmişti.
Sevde birden bana sarıldığında şaşırsamda ben de ona karşılık vermiştim. "Mutluluğun daim olsun kardeşim." dediğinde sırıtışım gülümsemeye dönmüştü.
Sarılmamız bittikten sonra Sevde ellerini havaya kaldırmış ve sırıtmıştı.
"Bombayı patlatıyorum hazır mısın ?" dediğinde olumlu anlamda başımı salladığımda sesini ayarlamadan bağırmıştı.
"Bugün misafirimiz var !" dediğinde anlamsızca ona baktım.Etrafı kontrol ettikten sonra yavaşça bana doğru eğildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bal / Texting (TAMAMLANDI)
ЧиклитKapak tasarımı : çok özel biri Bilinmeyen Numara : Aynı sokaklardan , aynı okuldan ,aynı koridorlardan geçiyoruz... Bilinmeyen Numara : Bazen göz göze geliyoruz, Bilinmeyen Numara : Kibarlık olsun diye gülümsüyorsun belki de bilmiyorum ama, Bilinmey...