23.Bölüm

6.6K 459 369
                                    

Multi : Bölümü özellikle bu gün atmamın sebebi

Bölüm Şarkısı: 💜💜BAL💜💜

Bu bölüme rekor oy ve beğeni gelir mi ?? - Yani 102 yorum ve 39 üstü oy-

Asrın'dan

Gömleğimin yakalarını düzeltip son kez aynadan kendime baktığımda hazır olduğuma karar vererek yavaşça aynanın önünden ayrıldım.

Çekmeceden bileti çıkarıp kırışmaması için özenerek cüzdanımın içine koymuştum.

Tam montumu giyecekken gelen aynaya bakma dürtüsü ile montu fırlatıp tekrar aynanın karşısına geçmiştim. Parfümü unuttuğum aklıma geldiğinde sıkıp derin bir nefes aldım.

Fazla heyecanlıydım ve onu gördüğüm zaman vereceğim tepkiyi kesinlikle tahmin edemiyordum. Terleyen avuç içlerimi üzerime sildikten sonra bu sefer geri dönmeden montumu ve ayakkabılarımı giymeyi başarabilmiştim.

Evin önüne çağırdığım taksinin korna sesi geldiğinde çabucak çıkarak arabaya binmiştim. Arabanın kapısını kapattıktan sonra cebimden telefonu çıkartmış ve gülümseyerek mesaj yazmaya başlamıştım.

Sevdiğim : Sonunda kavuşuyoruz Bal

Görüldü (20.32)

Görüldü atmasına şaşırırken bir mesaj daha atmaya karar vermiştim.

Sevdiğim : kavuşuyoruz değil mi Bal

Görüldü (20.34)

Buna da görüldü atıp bırakması beni gıcık ederken sinirle bir mesaj daha attım.

Sevdiğim : Bal neden cevap vermiyorsun ?

Bal : sanırım biraz fazla heyecanlandım

Bu sefer de ben görüldü atıp telefonu cebime sıkıştırmıştım. Akıp giden yola bakarken arabanın ani bir frenle durmasıyla neredeyse öne fırlayacaktım.

Kafamı kaldırıp ön camdan dışarı baktığımda feci bir trafiğe takıldığımız gördüm. Derin bir of çekerken arkama yaslanmış ve telefonumla oynamaya başlamıştım.

Aklıma Bal gelirken kim olabileceği hakkında fikirler yürütmeye başlamıştım. İpek değildi.Büyük ihtimalle Balın da değildi. Hoş o olsa fena da olmazdı ya.

Araba neredeyse hiç ilerlememişti ve böyle gidersek kesinlikle konsere geç kalacaktım. Kafamı iki koltuğun arasından uzatıp şoför amcaya baktım.

"Abi biraz hızlı gidemez miyiz ?"

"Yeğen yapabileceğim hiçbir şey yok şu an. Affedersin ama trafiğin amına koymuşlar." dediğinde bıyık altından gülerek tekrar arkama yaslanmıştım.

Yarım saat geçmiş olmasına rağmen aynı kafenin önünde duruyorduk. Aklıma gelen fikirle ufak bir hesaplama yaparak şoför amcaya seslendim.

"Abi, ben burada ineyim ya. Sana kolay gelsin." diyip cebimdeki parayı adamın eline sıkıştırdım ve hızla arabanın içinden çıkıp yürümeye başladım.Yürüyerek bir saatte falan konser alanına varırdım büyük ihtimalle.

Kulaklıklarımı takmış, ellerim ceplerimde cool bir şekilde yürürken aynı zamanda Bal'ı gördüğüm zaman vereceğim tepkiyi düşünüyordum. Büyük ihtimalle sarılırdım ya da belkide hiçbir şey yapmadan öylece dururdum.

Yarım saat yürüdükten sonra biraz mola vermek için kaldırımın kenarında duran banka oturmuştum. Biraz kendime geldikten sonra kalkıp tekrar yürümeye başlamıştım.

Bal / Texting  (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin