Multi: Sevde ve Balın
Bölüm Şarkısı : Duman -Kırmış Kalbini
Ertesi gün dağılmış bir halde okula giderken dün geceki konuşmaların hepsi kulağımda çınlıyordu.
Sevde ile her sabah buluştuğumuz bankta oturduğunu gördüğümde yavaş adımlarla yanına yürüdüm. Yanına oturup yavaşça kafamdaki bereyi çıkardığımda Sevde'nin bakışları beni bulmuştu.
"Yine mi o?" dediğinde başımı olumlu anlamda sallamış ve acıyla yutkunmuştum. Sevde aniden ayağa kalktığında şaşkınca ona baktım.
"Yeter artık ! O çocuğu paralayacağım ve sen buna engel olamayacaksın Balın." diye bağırdığında dolmuş gözlerimle Sevde'ye baktım.
"Sevde... O çok yaralı !"dediğimde tekrar yanıma oturmuş ve başımı omzuna yaslamamı sağlamıştı.
"Anlat kardeşim. Ne oldu ?" dediğinde kabaca burnumu çekerek anlatmaya başladım.
"Dün okul çıkışında Can'ı aradım. Ne olduğunu öğrenmek için. Bana, Asrın'ın annesinin babasını aldattığını ve evi terkettiğini söyledi." dediğimde gözümden bir damla yaş aktı. Umursamadan devam ettim anlatmaya.
"Dün aradı beni. Sabaha kadar konuştu biliyor musun ? Bütün çocukluğunu anlattı bana. Annesinin nasıl saçlarını okşadığını... Her şeyini anlattı bana. Arada öyle bir güldü ki. O gülüş o kadar acılıydı ki. Bir ara uyuyakaldı . Telefonu kapatmadım. Onu sevdiğimi söyledim ama o duymadı." Sevde saçlarımı okşarken öylece yattım omzunda.
Zilin çalmasıyla banktan kalkıp sınıfa girmiştik. Dersin ortalarına doğru cebimdeki telefonumun titremesiyle yavaşça sıranın altına koyup gelen mesajlara baktım.
Sevdiğim : Bal
Sevdiğim : özledin mi beni
Bal : özledim de
Bal : sen derste niye bana yazıyorsun
Bal : yakalanacaksın mal
Sevdiğim : jbdjbsb
Sevdiğim : merak etme derste değilim
Sevdiğim : 12-E de Balın diye bir kız var bi şey için bizi takım yapacaklarmış
Sevdiğim : onu çağırmaya gidiyorum
Gelen mesajla derste olduğumu unutup bütün okulu inletecek bir çığlık atmıştım.
Hoca ve bütün sınıf bana bakarken yan sınıftaki hoca da merak edip sınıfa gelmişti.
"Balın iyi misin?" diye soran hocaya kafamı sallayıp korkuyla yutkundum.
"Şey, bacağımda örümcek vardı da onu öyle görünce bir an şey ettim öyle." dediğimde hoca çok üstünde durmadan derse devam etmişti.
İki dakika geçmeden sınıfın kapısı çalınmış ve Asrın içeri girmişti. Herkesin başı ona çevrilirken gözlerimi dikmiş onu izliyordum.
"Hocam böldüğüm için özür dilerim . Balın'ı alabilir miyim ?" diye sorduğunda Barış elini kaldırıp bağırmıştı.
"Bakkaldan ekmek mi alıyorsun lan ?" Asrın sadece gözlerini devirip hocaya bakmaya devam etmişti.
"Ne için çağırıyorsun Asrın ?" diye soran hocayı Asrın sıkılmış bir ifadeyle cevaplamıştı.
"Müzik hocası çağırıyor. Bir şey konuşacakmış." dediğinde Barış gülmüş ve yine mallığını sergilemişti.
"Sesini duyduysa herhalde Balın." dediğinde yanından geçerken kafasına vurmuştum.
Sınıftan çıktığımızda Asrın elleri ceplerinde ıslık çalarak yürümeye başladı. Sessizliği bozmak adına sakince konuşmaya başladım.
"Şey , dün sinirli gibiydin. Bugün iyi görünüyorsun."dediğimde gülmüş ve "Evet çok iyiyim." demişti.
"Balın isminin anlamı ne ?" dediğinde yüzüme düşen saçı kulağımın arkasına sıkıştırmıştım.
"Aslında sözlük anlamı balonmuş." dediğimde kocaman bir kahkaha atmıştı.
"Ne ? Bence gayet güzel. Ayrıca tek anlamı bu değil. Sevgili, sevilen anlamına da geliyor." kafasını sallamış ve dudağını dişlemeye başlamıştı.
"Güzelmiş." dediğinde sonunda müzik sınıfına gelebilmiştik.
İçeri girdiğimizde Aydan hoca koşarak yanımıza gelmiş ve bize sarılmıştı.
"Ayyyy ! Okulumuzun en muhteşem iki dansçısı da gelmiş." dediğinde korkuyla yutkundum. Lütfen düşündüğüm şeyi yapmasın.
"Önümüzdeki ay olacak dan gösterisinde görevlisiniz. Yarın okuldan sonra buradasınız. Şimdi gidebilirsiniz."
SIÇTIK
<><><><><><><><><>
Bal : Hadi seni kudurtacak bir şey söyliyeyim
Bal : dün gece telefonda seni sevdiğimi söyledim
Bal : ama sen uyuduğun için duymasın
Bal : NİHAHAHAHAHAHA
Sevdiğim : SİKTİR
Sevdiğim : yapma bunu ya
Sevdiğim : ya demedim de
Sevdiğim : yüksek bir yer bul bana
Sevdiğim : atacam kendimi aşağa
Sevdiğim : böyle vaziyetin içine sıçam
Bal : HAHAHAHHAAHHAHA
Bal : AĞLA
Bal : ZIRLA
Bal : KUDUR
Sevdiğim : neyin cezası bu
Bal : o Balın denen kızla gülüşe gülüşe gezmenin cezası
Sevdiğim : ama hakim bey ben suçsuzum
Bal : sus konuşma
Sevdiğim : ama ama ama
Bal : sus kızdım
Sevdiğim : oyy çen büyüdünde küçtün mü çen
Bal : öğkkk
Bal : sen Asrın Seçkinsin kendine gel
Sevdiğim : jbdbjobnofnfıofnıfn
Sevdiğim :Bal...
Sevdiğim : hayatımda olduğun için teşekkür ederim
Sevdiğim : ve
Sevdiğim : Ben Asrın Seçkin
Sevdiğim : bundan sonra hayatından çıkmayacağına söz veriyorum
Görüldü 22.31
Bal Yazıyor...
Bal Çevrimiçi
Bal Yazıyor...
Bal Çevrimdışı 22.33
Waawwww
Çok güzel oldu la bu bölüm. Neyse kısa keseceğim .
Bu bölümü geçen bölüm ithaf isteyen seninleates 'e ithaf ediyorum.
Sizi seviyorum pomçik pandalarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bal / Texting (TAMAMLANDI)
Literatura FemininaKapak tasarımı : çok özel biri Bilinmeyen Numara : Aynı sokaklardan , aynı okuldan ,aynı koridorlardan geçiyoruz... Bilinmeyen Numara : Bazen göz göze geliyoruz, Bilinmeyen Numara : Kibarlık olsun diye gülümsüyorsun belki de bilmiyorum ama, Bilinmey...