Multi : Balın'ın bindallısı
"Ayyy çok güzel oldun Balın !" diyen Selin'e gülümseyerek bakarken kendi etrafımda dönmüştüm.
Bu arada Selin, Can'ın sevgilisiydi. Can lise bittikten sonra üniversite için İstanbul'a gelmişti. Tabi o buraya gelene kadar olan ki sürede ikisi sürekli Instagram üzerinden yazışmış ve sonrasında seviye atlayarak WhatsApp'a geçmişlerdi. -Yazardan ufak bir güzellik spoisi olsun size -
Ve ayrıca Selin de çok sevimli bir kızdı. Lisede zaten aynı okulda olduğumuz için az çok tanıyordum ama bu kadar sevimli olduğunu hiç bilmiyordum.
Üzerimdeki bindallı ile beraber benim için verilen odanın içinde süzülerek yürüyordum.
Üzerimdeki dışında bir tane daha kıyafetim vardı. Onu da kınanın ortalarında bir yerde giyecektim.
Sevde kenardaki tâcımı kafasına takarken gülerek ona bakıyordum.
"Benim kınayı hatırlıyor musun ?" diye sorduğumda gülerek başımı olumlu anlamda sallamıştım.
Sevde'nin kınasında bekarlığa vedadan gelen Ersin içkiyi fazla kaçırmış ve salonun ortasında kusmuştu.
Ve ben iyi bir arkadaş olarak o gün hiç gülmediğim kadar çok gülmüştüm.
Aklıma gelmişken. Asrınlar bu akşam bara gidip bekarlığa veda partisi yapacaklardı. Her ne kadar ben istemesem de Baran abim şaşırtıcı bir şekilde çok ısrar etmişti. Asrın'a güvenim sonsuzdu tabii ki ama ben çevreye güvenmiyordum.
Biz kendi aramızda konuşurken görevlilerden biri içeri girmiş ve artık çıkabileceğimizi söylemişlerdi.
Elimdeki defle bağıra bağıra salona girerken kızlarda arkamdan geliyorlardı.
Ve büyük eğlencemiz başlamıştı...
Asrın'dan
"Baran abi gerçekten hiç gerek yoktu." derken bıkkınca göz devirmiştim.
Adam küçücük bir bekarlığa veda için koca barı kapattırmıştı!
"Aaa olur mu enişte ? En iyisini yapacağız." dediğinde şaşkınca ona bakıyordum.
Enişte mi demişti o bana ?
"Sağol." demekle yetinirken localardan birine geçip oturmuştum.
Kendi aramızda gülüşerek sohbet ederken masaya gelen içkileri tek tek içiyorduk.
Baran abi bütün bardakları önüme itiyordu ve ben eğer biraz daha içersem çok fena dağılacaktım.
"Baran abi valla yeter. Geleli iki saat bile olmadı ama şu içtiğimin haddi hesabı yok." dediğimde Baran abi alayla gülmüştü.
"Kardeşimle evlendikten sonra içebileceğini sanıyorsan çok yanılıyorsun. O yüzden naz yapma da iç şimdi." dediğinde Cihat abi elini benim omzuma koymuştu.
"Korkutma lan adamı. Sal da rahat rahat içsin." dediğinde Baran abi cevap vermeden masadaki kuruyemişleri yemeye devam etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bal / Texting (TAMAMLANDI)
ChickLitKapak tasarımı : çok özel biri Bilinmeyen Numara : Aynı sokaklardan , aynı okuldan ,aynı koridorlardan geçiyoruz... Bilinmeyen Numara : Bazen göz göze geliyoruz, Bilinmeyen Numara : Kibarlık olsun diye gülümsüyorsun belki de bilmiyorum ama, Bilinmey...