8.Bölüm

6.9K 401 137
                                    

Multi : Can
Bölüm Şarkısı : Mr. Saxobeat -piç  smile-

Can arkadaşlarını görmesinin heyecanıyla olduğu yerde kalırken bağırarak söylediği küfür hepimizi güldürmüştü.

Ama asıl şaşırdığı şey benim ayılıp bayılmadan Asrın'ın yanında durabilmemdi. Ben ki beş yüz metre uzaktan dahi görsem olduğum yerde eriyen kız şu an anonimliğini yaptığım çocukla yan yana duruyordum.

Can kendine gelip Asrın ve Ersin'i kucakladığında iç çekerek onlara baktım.

"Ulan insan bir haber verir. Bende benim ponçik pandalarım eve erkek attı sanmıştım." diyen Can'a önce bir çimdik atmış ardından da çemkirmeye başlamıştı Sevde.

"Sensin lan panda. Sende bir şey söylesene Balın. Bize panda dedi." dediğinde ben karışmıyorum der gibi ellerimi havaya kaldırdım ve gülümsedim.

"Sen kendi adına konuş. Ben ponçik bir panda olmaktan gayet memnunum." diyip Can'ın yanağını sıkmaya başlamıştım.

Asrın'ın sorgulayıcı sesiyle ellerimi Can'ın yanaklarından çekip kaşlarımı çatmıştım.

"Balın, yengemiz galiba ?" dediğinde Sevde, Can ve ben aynı anda kahkaha atmaya başlamıştık. Benim geri zekalı'm Can ve beni sevgili sanmıştı.

Asrın "Ne gülüyorsunuz lan ?" diye homurdandığında Can, Asrın'ın yanına gitmiş hafifçe omzunu sıkmıştı.

"Balın benim çocukluk arkadaşım. Ayrıca kendisi benim gözümde bir yenge adayı. Pandamı en kısa zamanda baş göz edeceğim." diyip bana göz kırpması üzerine başımı eğmiş ve kızaran yanaklarımı saklamaya çalışmıştım.

=====================

Saat ona geliyordu ve yaklaşık bir saat önce herkes kendi evine gitmeye karar vermişti. Ersin, Asrın da kalmaya karar vermiş ve bunun üzerine Can da onlara damlamıştı. Sevde ise annesi çağırınca gitmek zorunda kalmıştı.

Arka cebimden telefonumu çıkarıp WhatsApp'a girmiştim.

Bal : lan adam

Anında çevrimiçi olurken heyecanla vereceği tepkiyi beklemeye başladım.

Sevdiğim : efendim deli Kadir'im

Kadir'im, onun Kadir'i....

Bal : sen arkadaşlarına bugün beni mi anlattın ?

Sevdiğim : biraz öyle olmuş olabilir :P

Bal : yaa demek öyle

Bal : ulan ben seni çok seviyorum ya

Bal : özellikle fanatik bir Beşiktaşlı olduğun aklıma geldikçe daha da bir seviyorum

Sevdiğim : sen Beşiktaşlı mısın ?

Bal : yeap

Sevdiğim : Bal bence hemen evlenmeliyiz

Sevdiğim : sen gelinlik bakmaya başla

Sevdiğim : ben mekanı ayarlarım

Bal : salak jsnjsncdscnsdindi

Sevdiğim : oğlum Beşiktaşlıyım diyorsun

Sevdiğim : boru mu ?

Bal : bu kadar mutlu olacağını bilseydim daha önce söylerdim jhkjdabfsdbv

Bal / Texting  (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin