Multi: Balın ve Asrın
Bölüm Şarkısı : Dinle beni bi'
İki gündür olduğu gibi yine Asrın'dan kaçarak sınıfa girdiğimde derin bir nefes almıştım. Anlayamadığım bir şekilde fazla utanıyordum ve Asrın'la her göz göze geldiğimizde ya kızarıp kalıyordum ya da kaçıyordum.
Aslında bugün daha hiç karşılaşmamıştık ama her ihtimale karşı kaçıyordum. He birde İpek var tabi. Onunda yalanı elinde patlayınca ikimizinde yüzüne bakamaz oldu.
Sırada Sevde ile konuşurken aklım Asrın'da idi. İki gündür kapıdan ayrılmayan, ayrıldığı zamanda Ersin'i gönderen çocuk bugün hiç gelmemişti.
Sevde ile kısa bir durum değerlendirmesi yaptıktan sonra sonunda benim onun yanına gitmemde karar kılmıştık.
Ders bitiminde neredeyse koşar adım sınıftan çıkmış gidiyordum ki bizim sınıfa girmek üzere olan Ersin'le çarpışmıştım. Tam yanından geçecektim ki bana seslenmesiyle olduğum yerde durmak zorunda kalmıştım.
"Yenge gözünü seveyim gitme." dediğinde gülerek cevap verdim.
"Lan oğlum ne yengesi ? Biz daha sevgili değiliz ki." dediğimde Ersin sırıtarak bana bakmaya başlamıştı.
"Nasıl değilsiniz ya ? Konserde öpüşenler kimdi peki ?" diye sorduğunda onu takmadan koşarak Asrın'ın sınıfına gitmeye başladım. Bu sırada Ersin beni durdurmaya çalışıyordu ama pekte umurumda olduğu söylenemezdi.
Sınıfın kapısına geldiğimde, en arka sırada cam kenarına oturmuş dışarıyı izleyen Asrın'ı görmemle yüzümde bir gülümseme belirmişti.
"Asrın!" diye bağırdığımda bana dönmüş, ve dönmesiyle benim yüzümdeki gülümseme anında solmuştu.
Koşarak yanına gittiğimde sıranın boş tarafına oturup yüzünü ellerimin arasına almıştım. Elmacık kemiğinin üstü mosmordu ve bir kaç yerde daha küçük morluklar vardı.
"Asrın ne oldu sana ?" diye sorduğumda kafasını kaydırarak dudaklarını avucumun içine getirip küçük bir öpücük kondurmuştu. Ben ona mest olmuş bir şekilde bakarken sesiyle kendime gelebilmiştim.
"Bir şey yok Bal'ım. İyiyim ben." dediğinde sinirle bağırmıştım.
"Bok iyisin. Yüzünü gördün mü sen ?" diye sorduğumda sırıtmaya başlamıştı. Ona aldırmadan konuşmaya devam etmiştim.
"Kim yaptı sana bunu ?" dediğimde gözlerini kaçırmış ve 'Boş ver' diye cevap vermişti.
"Asrın söyle dedim. Kim yaptı ?" dediğimde utana sıkıla cevap vermişti.
"Önemli bir şey değil gerçekten. Sadece Selim abiyle tanıştım."dediğinde gözlerim kocaman açılmıştı.
Ne yani şimdi güvenip her şeyimi anlattığım abim sevdiğim çocuğu mu dövmüştü?
"Ama, neden yaptı ki böyle bir şeyi ?" diye sorarken gözlerim sulanmaya başlamıştı.
"Numaramı bulmuş aradı beni. Buluştuk işte parkın orada. Sen nasıl benim kardeşimi öpersin diyip biraz hırpaladı." abimin öğrenmiş olduğunu duymamla bütün korku bedenimi işgal etmişti ama şu an çokta umurumda değildi.
"Nereden görmüşki ama ya?" diye söylendiğimde Asrın dudaklarını büzerek cevap vermişti.
"Sosyal medyanın zararları güzelim." dediğinde adeta beynimden vurulmuşa dönmüştüm. Cihat ve Baran abim o videoyu görürlerse Asrın'ı hastaneden toplardık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bal / Texting (TAMAMLANDI)
Chick-LitKapak tasarımı : çok özel biri Bilinmeyen Numara : Aynı sokaklardan , aynı okuldan ,aynı koridorlardan geçiyoruz... Bilinmeyen Numara : Bazen göz göze geliyoruz, Bilinmeyen Numara : Kibarlık olsun diye gülümsüyorsun belki de bilmiyorum ama, Bilinmey...