26. Bölüm

5.8K 320 137
                                    

Multi : Balın

Bölüm Şarkısı : Rauf Faik (yine şarkının adını yazamıyorum hsjhsodhsdı)

"SANA KİM BU SEVDİĞİM DİYE SORDUM !" diye bağırdığında korkuyla yutkunup cevap vermeye çalıştım.

"A-arkadaşım." diye kekelediğimde abim alayla gülüp telefonumu koltuğa fırlatmıştı.

"Arkadaşın ha ? Sen beni aptal mı sandın Balın ?" diye bağırdığında ellerimi önümde bağlayıp başımı önüme eğmiştim.

"A-abi..." diyecekken cümlemi yarıda keserek yine bağırmıştı.

"Sevgilin değil mi ?" dediğinde yavaşça kafamı olumlu anlamda sallayıp 'evet' diye fısıldamıştım.

Abim bu sefer Selim abime dönerken onun bu sakin hali onu oldukça şaşırtmıştı ve bu sefer de ona bağırmaya başlamıştı.

"Sen niye bu kadar sakinsin lan ? Biliyordun değil mi ? Vay anasını be ! Bunca zamandır ayakta uyutuyorlar bizi." dediğinde kendime hakim olamayıp bende sesimi yükseltmiştim.

"Söyleseydim de bağırıp çağırsaydın dimi ? Sonra da gidip çocuğu dövseydin." diye bağırdığımda kolumdan yakalayıp bileğimi sıkmaya başlamıştı.

"Şimdi dövemeyeceğimi falan mı sanıyorsun ? Ve siz ikiniz bunu saklamanın hesabını da ödeyeceksiniz." diyip Selim abime bakmıştı.

Baran abim hala bileğimi sıkmaya devam ederken Demir oturduğu yerden kalkıp önüme geçmişti.

"Ben de başından beri biliyordum abi. Kızacaksan bana da kız. Asrın abi olmasaydı ablam şu an burada dahi olamayabilirdi." dediğinde annem ve abim şoka girmiş bir şekilde Demir'e bakıyorlardı.

"Balın, Demir ne demek istiyor ?" diye soran abimi başımı önüme eğerek cevaplamıştım.

"Beni kurtaran çocuk Asrın'dı, yani sevgilim." dediğimde abimin bileğimdeki eli yavaşça çekilmişti.

Annemin gözleri dolarken kendimi yavaşça koltuğa bırakıp, gözümdeki yaşları sildim ve kısık bir sesle konuşmaya çalıştım.

"Eğer o olmasaydı, eğer beni kurtarmasaydı ben şu ana kadar kendimi asmış olurdum büyük ihtimalle." dediğim sırada Cihat abim ve babamın kapıda  olduklarını görmüştüm ama aldırmadan devam ettim.

"Ben bugün buradaysam o çocuk sayesinde buradayım ama siz gidip bir teşekkür etmek yerine hala dövmekten bahsediyorsunuz. Bu arada için rahat olsun diye söylüyorum. Selim abim çoktan dövdü onu." diyip kapıya doğru ilerledim.

Çıkmadan önce Cihat abim ve babama bakarak "Özür dilerim." diye fısıldadıktan sonra kapıyı çarparak evden çıktım.

Sinirleri yatışıp hepsi uyuyana kadar eve gitmeyecektim. Şu an hiçbirine bir şey açıklayacak ruh halinde değildim çünkü.

Çıkmadan önce son anda alabildiğim telefonumu cebimden çıkartarak Asrın'ın numarasını buldum ve arayıp kulağıma götürdüm. Telefon bir iki çalıştan sonra açıldığında Asrın'ın neşeli sesini duydum.

"Efendim güzelim ?" dediğinde gözlerimi kapatarak kabaca burnumu çektim.

"Asrın, sana çok ihtiyacım var. Yanıma gelebilir misin ?" dediğimde Asrın'ın endişeli sesi kulaklarımı doldurmuştu.

"Balın sen ağlıyor musun ?"

"Boş ver onu. Lütfen yanıma gel." dediğim sırada gelen kapı çarpma sesiyle evden çıkmış olduğunu anladım.

Bal / Texting  (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin