Duman - Senden Daha Güzel
Multi : Asrın
Birkaç sabahtır olduğu gibi yine beni uykumdan uyandıran mide bulantısıyla kendimi zorlukla banyoya atmıştım.
İğrenç dakikaların ardından elimi yüzümü yıkamış ve ağzımı çalkalamıştım. Asrın işe gitmişti ama benim gelmeme şu anlık izin vermiyordu dolayısı ile şu an evde tektim.
Kendimi bir şeyler yemeye zorladıktan sonra baş dönmem yüzünden tutuna tutuna odaya çıkıp telefonumu alabilmiştim.
Sevde'nin numarasını bulup aradığımda ikinci çalışta açılmıştı telefon.
"Sevde bize gelsene midem çok fena." dediğimde Sevde'nin kıkırdamasını duymuştum.
"Hamilelikte olur öyle şeyler annem, rahat ol." dediğinde gözlerimi devirmiştim.
"Çok konuşma da gel. Eren'i de getir." dedikten sonra telefonu kapatmış ve beklemeye başlamıştım.
Yarım saatin ardından kapı çaldığında yavaş hareketlerle kapıyı açmıştım.
"Biz geldiik !" diyen Sevde'nin neşeli sesiyle ben de gülerken kucağındaki Eren'i kendi kucağıma almıştım.
Sevde'nin elindeki poşet dikkatimi çekerken, kaşlarım çatılmıştı bile.
"Sevde o elindeki ne ?" diye sorduğumda haince sırıtmaya başlamıştı.
Poşetteki küçük kutuyu çıkardığında hala anlamsızca ona ve elindeki şeye bakıyordum.
"Biz buna gebelik testi diyoruz. Çok sihirli bir şeydir kendisi. Üstüne işiyorsun ve sana hamile olup olmadığını söylüyor." O kendi söylediği şeye kahkaha atarken ben havaya bakıp sabır çekmekle meşguldüm.
"Kızım sen manyak mısın ? Üşenmeyip aldın mı gerçekten ?"
"Çok konuşma hadi. Al şunu çık tuvalete hemen. Hamile olana kadar da çıkma oradan." dedikten sonra elini çenesine yaslayıp birkaç saniye düşünmüştü.
"Gerçi onun için Asrın'a da ihtiyacımız var ama onu da siz şey edin canım. Ben mi öğreteceğim koskoca insanlara şey yapmayı." dediğinde derin bir nefes alıp kafamı olumsuz anlamda sallamıştım.
"Eren senin bu anan manyak." dediğimde kahkaha atarak öndeki iki küçük dişini gözler önüne sermişti.
"Balın tuvaletin yerini bilmiyor musun kuzum ? Bilmiyorsan ben göstereyim. Az kusmadım sizin tuvalete." dediğinde yüzümü buruşturmuştum.
"Pisleşme Sevde." dediğimde elindeki testi benim elime tutuşturmuştu.
"Hadi naş naş ."
Homurdana homurdana banyoya girdiğimde ne yapacağımı bilmediğim için birkaç dakika elimdeki çubukla bakışmıştım.
"Ne oldu kız ? Bak değilsen de üzülme. Yapmak çok kolay valla." dediğinde gözlerimi devirmiştim.
"Daha yapmadım bile Sevde. Nasıl kullanıldığı hakkında en ufak bir fikrim yok."
"Kızım işe işte, onu da mı göstereyim ?" dediğinde ne yapılması gerekiyorsa yapmış ve bakmadan Sevde'ye vermiştim.
"Sen bak ben şimdi anlamam etmem. yoksa bile var sanıp kafayı yerim." dediğimde elimdeki testi kapıp birkaç dakika beklemişti.
"Balın..."
"Değilim dimi ?" ellerimle yüzümü sıvazlarken yere bakıyordum.
"TEYZE OLUYORUM LAN TEYZE !" şaşkınca Sevde'ye bakarken elim istemsizce karnıma gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bal / Texting (TAMAMLANDI)
ChickLitKapak tasarımı : çok özel biri Bilinmeyen Numara : Aynı sokaklardan , aynı okuldan ,aynı koridorlardan geçiyoruz... Bilinmeyen Numara : Bazen göz göze geliyoruz, Bilinmeyen Numara : Kibarlık olsun diye gülümsüyorsun belki de bilmiyorum ama, Bilinmey...