Multi : Balın
Bölüm Şarkısı : Pera - Ağla
Üniversite sınavı gelip çatmıştı ve ben bahçede oturmuş kendimi sakinleştirmeye çalışıyordum.
İnanılmaz derece heyecanlıydım ve bunun beni kötü etkilemesinden oldukça korkuyordum.
Konu eksiğim yoktu, bunun bende farkındaydım ama şurada oturup zamanın geçmesini beklemek ölüm gibiydi
Çalan telefonuma gözlerimi sınav giriş belgemden çekip abimin elindeki telefonuma çevirmiştim.
"Al , seninki arıyor ." dediğinde elinden telefonu alıp açmıştım.
"Bal'ım."
"Efendim ?"
"Şans dilemek için aramıştım. Unutma heyecan yok , deneme sınavındaymış gibi rahat ol. İnanıp da yapamayacağın hiçbir şey yok. Ben sana güveniyorum sevgilim . " sözleri gülümsememe sebep olurken derin bir nefes almıştım.
"Teşekkür ederim Asrın. Çok iyi geldi." dediğimde görmesem bile tebessüm ettiğini hissedebiliyordum.
"Hadi kapat . Geç kalıp da sıkıntıya girmeyelim."
"Tamam , görüşürüz."
"Görüşürüz sevgilim ."
Telefonu kapattığımda Baran abim homurdanmaya başlamıştı bile.
"Kızım o rakibin senin. Ne diye şans diliyorsun. dediğinde gözlerimi devirmekle yetinmiştim .
Nihayet sınav girişi için anons yapıldığında oturduğum yerden kalkmıştım.
Hepsiyle teker teker sarıldıktan sonra içeri girmiş ve sırama oturmuştum.
Derin bir nefes alıp gelecek olan kitapçığı beklerken ellerim heyecanla titriyordu.
Kitapçık önüme bırakıldığı andan itibaren kendimi bütün dünyadan soyutlamıştım .
****
Sınavın ilk basamağını atlatmış olmanın rahatlığıyla gülümserken , kendimi kuş kadar hafif hissediyordum.Yarın ki basamak aslında beni daha çok korkutuyordu ama şu saatten sonra yapabileceğim hiçbir şey yoktu.
Biz konuşa konuşa arabaya binerken Asrın'nın koşarak bize doğru geldiğini görmüştüm.
Bende gülerek ona koştuğumda anın stresiyle mi bilmiyorum ama ne abilerim ne de babamı düşünmeden Asrın'a sarılmıştım.
Asrın başını boynuma gömdüğü sırada gülümsemiştim ama abilerimin homurtularını duyabiliyordum.
"Nasıl geçti güzelim ?"
"İyiydi aslında, beklediğim kadar zor yapmamışlar . Senin ki nasıldı ?" diye sorduğumda gülümsemişti .
"Benimki de gayet iyiydi . Bak sende gördün korkulacak bir şey yokmuş." dediğinde dudaklarını büzmüştüm.
"Ama daha yarın var ." dediğimde yanağımı okşamıştı.
"İkinci basamağı da aynı şekilde atlatacağından hiç şüphem yok Bal'ım. Hem unutma, açacağımız ofisi düşün." dediğinde gülümsemiş ve bir anlığına bizi kendi ofisimizde düşünmüştüm.
"Balın gel artık hadi. " diye bağıran Cihat abim yüzünden ayrılmak zorunda kalmıştım.
"Gitmem gerek."
"Ben bugün biraz vakit geçiririz diyordum ? " diye sorar başına konuştuğunda kısa bir an abilerime bakmıştım.
"Ben bu akşam son kez çalışacaktım." dediğimde yüzünü buruşturmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bal / Texting (TAMAMLANDI)
ChickLitKapak tasarımı : çok özel biri Bilinmeyen Numara : Aynı sokaklardan , aynı okuldan ,aynı koridorlardan geçiyoruz... Bilinmeyen Numara : Bazen göz göze geliyoruz, Bilinmeyen Numara : Kibarlık olsun diye gülümsüyorsun belki de bilmiyorum ama, Bilinmey...