12.Bölüm

6.5K 383 158
                                    

Bölüm Şarkısı : Sagopa Kajmer- 366. Gün

Bugün provamız olduğu için Asrınla okul çıkışında aşağıdaki dans salonuna inmiş ve Aydan hocayı beklemeye başlamıştık.

Asrın birden bire "Hiç ağaçtan düştün mü ?" diye saçma sapan bir soru sorduğunda şaşkınca ona baktım ama bozmadan cevap verdim.

"Evet zeytin ağcından düşmüştüm. Ama sen hiç ağaçtan düşmedin." dediğimde şaşkınca bana baktığını gördüğümde çok büyük bir pot kırdığımı farkettim. Daha önce ağaçtan hiç düşmediğini sadece bana anlattığını söylemişti telefonda. Toparlamam gerektiğini düşünerek korkarak da olsa konuşmaya başladım.

"Y-yani sadece tahmin benimkisi." dediğim sırada Aydan hocanın içeri girmesiyle derin bir nefes aldım.

"Evet çocuklar yapacağınız dans tahtada var. Bunu yapacaksınız ve haftasonları hariç her gün okul çıkışı gelip prova yapacaksınız. Umarım anlaşıyorsunuzdur. Gerçi çok da umrumda değil ama işimiz kolaylaşır." dediğinde Asrın da bende kendimizi gülmemek için zor tutuyorduk.

"Şimdi prova vakti." 

(/)(/)(/)

"Hocam lütfen acıyın artık bize." diye yorgunca mırıldandığımda Aydan hoca bana burun kıvırmış ve müziği kapatmıştı. Gözleri Asrın ve benim üzerimde gezindikten sonra sanki dalga geçiyormuş gibi.

"İyi acıdım gidin hadi ." demişti. Gözlerimi devirerek ayağa kalkarken yerde duran çantamı almış ve omzuma takmıştım.

Okulun çıkışına doğru ilerlerken cebimden kulaklıklarımı çıkarmış ve çok sevdiğim Bal şarkısını dinlemeye başlamıştım.

Aniden sol kulaklığımın çekilmesiyle yerimde sıçrarken Yanımdaki kişinin Asrın olduğunu görmemele derin bir nefes almıştım.

"Bakalım ne dinliyorsun ?" diye sorarcasına konuştuktan sonra kulaklığı kulağına takmış ve takmasıyla beraberinde yüzü değişmişti.

Şarkı büyük ihtimalle beni yani Bal'ı getirmişti aklına. Bunun düşüncesi bile beni gülümsetirken yüzünün aldığı şekli izledim. O etrafa bakınırken ben gizlice mesajlara girip yazmaya başladım.

Bal : aynı kulaklıktan müzik dinlemeler

Bal : şakalaşmalar

Bal : gülüşmeler falan

Bal : ne güzel iş ya

Bal : ne güzel anlaşıyorsunuz Balınla

Sevdiğim : yapma Bal

Sevdiğim : arkadaşız sadece

Sevdiğim : haftanın beş günü okul çıkışında beraber olacağız

Sevdiğim : sevmesem bile anlaşmak zorundayım

Bal : olabilir benden başkasına gülmeyeceksin

Bal : istemiyorum

Tam bir mesaj daha atacakken kolumdan dürtülmemle telefonumu hemen kapatıp arkama saklamıştım. Asrın anlamsızca bana bakarken korkuyla yutkundum.

"Balın, neden bilmiyorum ama konuşma şeklini ona çok benzetiyorum." dediğinde toparlamaya çalışarak konuştum.

"Yani olabilir, insan insana benzer değil mi ?" dediğimde Asrın tek kaşını kaldırarak bana bakmıştı.

"Kimden bahsettiğimi ne biliyorsun ?" dediğinde gözlerimi kaçırarak cevap verdim.

"Can söylemiş olabilir ." diye mırıldandığımda söylediğim yalanların hesabını yapıyordum. Hiç günahım yoksada şu çocuğa söylediğim yalanlar yüzünden cehenneme gidecektim.

Bal / Texting  (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin