Multi : İsteme şeyleri
Bölüm Şarkısı : Yaşlı Amca - Giderdi Hoşuma
"Balın kalksana kızım artık."
"Beş dakika daha !" diye bağırdığımda aniden kapı açılmış ve içeriye annem girmişti.
"Balın, beni değil seni isteyecekler. Kalk artık dedim sana !" Annemin söylediği şeyle elektrik yemiş gibi doğrulurken şaşkınca duvara bakıyordum.
Beni istemeye geliyorlardı lan !
Yataktan yuvarlana yuvarlana kalkıp banyoya koşarken annemin arkamdan güldüğünü duyabiliyordum.
Elimi yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçalamış ve tuvaletten yine koşarak çıkmıştım.
"Anne temizlenecek , hazırlanıcak ne varsa söyle yapayım. İki kişi daha çabuk bitiririz." dediğimde annem gülerek ellerini belinin iki yanına koymuştu.
"Hayırdır Balın hanım? Başka zaman olsa parmağını dahi sürmezdin." dediğinde yaptığı imayı takmadan heyecanla bağırmıştım.
"Beni istemeye geliyorlar anneyy!"
Üç saat içinde bütün evi silip süpürmüş ve her yerin tozunu almıştım. Buna kardeşim Demir de dahildi.
Annem ikramlıkları hazırlarken heyecanla yerimde tepiniyordum.
Aniden aklıma gelen şeyle kaşlarım çatılırken anneme seslenmiştim.
"Anne bunlar sadece salonda oturacak, sen bana niye bütün evi temizlettin ?" dediğimde mutfaktan annemin kahkahası duyulmuştu.
Hain karı !
Aniden kapının çalmasıyla korkuyla yerimden kalkmıştım. Lan ben daha giyinmedim bile.
Kapıyı açmadan delikten bakacaktım, eğer Asrın ve babası gelmişse hiç kusura bakmasınlar orada beklerlerdi.
Delikten baktığımda teyzem ve Sevde'yi görmemle derin nefes alırken gülümseyerek kapıyı açmıştım.
Teyzem kapıyı açtığım gibi boynuma atlarken bende ona sarılmıştım.
"Benim güzel yeğenim gelin olup gidiyor muymuş ?" diye ağıt yaparken Sevde ve ben gülüyorduk.
"Evet teyzem yuvadan uçuyorum." dediğimde annemin burun çekme sesini duymamla kaşlarım çatılmıştı. Ağlıyor muydu gerçekten ?
Teyzemden ayrılıp anneme döndüğümde eliyle ağzını kapatmış ağlıyordu. Teklifi aldığımdan beri ilk defa içim burkulmuştu.
"Annem, niye ağlıyorsun ?"
"Dört tane oğlanın arasında tek kızımdın sende gidiyorsun şimdi." dediğinde gülümseyerek saçlarını öpmüştüm.
"Annem ben zaten her akşam yemeğine gelirim. Benden kurtulabilir misin sanıyorsun ? Ben buna mı ağladım dersin." dediğimde gülerek benden ayrılmıştı
"Ayy tamam git hazırlan hadi." dediğinde gülerek banyoya koşmuştum.
Vaktim olduğu için uzun bir banyo yapmış ve dolaptan giyeceğim elbiseyi çıkarmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bal / Texting (TAMAMLANDI)
Literatura FemininaKapak tasarımı : çok özel biri Bilinmeyen Numara : Aynı sokaklardan , aynı okuldan ,aynı koridorlardan geçiyoruz... Bilinmeyen Numara : Bazen göz göze geliyoruz, Bilinmeyen Numara : Kibarlık olsun diye gülümsüyorsun belki de bilmiyorum ama, Bilinmey...