Merhaba arkadaşlar bu benim ilk kitabım. Beğenmenizi umuyor, iyi okumalar diliyorum💜💜💜
Merhaba ben ribi, 17 yaşındayım ve türküm. Güzel sanatlar lisesi müzik bölümünde eğitim alıyorum ve değişim öğrencisi olmaya karar verdim. Bu isteğim üzerine direkt işlemleri başlatıp en yakın arkadaşım dilaranın yanına koştum. Ve olanları anlattım
Sonra birkaç arkadaşımla daha vedalaştım. Ve gideceğim günün gelmesini beklemeye başladım.
(bir aylık bir süre sonra)
O gün gelmişti. Sonunda gidicektim.bavulumu aldım ve ailemle vedalaştım. Babam beni hava limanına bıraktı ve uçağa binene kadar başımdan ayrılmadı. Son bir kez sarıldım ve bavulumu alıp uçağa bindim. Telefonumu açtığım anda dilaranın mesajıyla karşılaştım. "bak sakın unutma uçaktan inince aramayı yoksa küserim hıh... Bide selfie çekilip gönder hemen tamam mı?"
Tam cevap vericektim ki hostesin "telefonlarınızı uçak modunda tutun" cümlesiyle geri bıraktım telefonu
Uçuşa geçmiştik ve bu benim ilk uçuşum olduğu için çok heyecanlıydım. Kulaklığı taktım ve camdan dışarıyı izlemeye başladım. Çok farklı ve güzel görünüyordu. Müzik te bu güzelliğe eşlik ediyordu. (camilla-cabello_consequences... dinlemenizi tavsiye ederim)
12 saatlik bir uçuşun ardından hava limanına ulaştık.sonunda güney koreye gelmiştim,hayallerimin gerçekleşeceği yere. Uçaktan iner inmez telefonu uçak modundan aldım ve navigasyonu açtım. Gideceğim lisenin ismini yazıp oraya doğru yol almaya başladım. Önce liseye gidip kayıt işlemlerini tamamladım. Onlarda beni bekliyorlarmış tabi.
İşim bittikten sonra liseden ayrıldım ve bir otel aramaya başladım. Sonra 4 yıldızlı bir otel buldum ve giriş işlemlerini yapıp oda anahtarını aldım ve odaya gittim. Eşyalarımı yerleştirip dışarı çıktım. Ve hemen dilarayı aradım
"ben geldim... Oğlum bura harika bir yer lan"
"Knk hemen atıyorsun çekip selfie"
Aramayı bitirip anneme geldiğimi haber verdim. O da bana dikkat et kızım başına bir iş açma, orda annen yok tamam mı? Dedi.
"Ufff tamam annee dikkat ederim tamam mı ben kapatıyorum baaayy" sonra seoul u gezmeye başladım ve fotoğrafları attım dilaraya.
Uçağa saat 17. 00'da falan binmiştim, indiğimde saat 11.00 dı. Bir Restoranda gidip öğle yemeği yedim. İnsanlar sıcak kanlı ve yemekleri çok lezzetliydi. Yemeği yedim ve biraz daha gezdikten sonra akşama doğru otele döndüm. Üzerime rahat birşeyler giydim ve akşam yemeğini yedim. Biraz dinlendikten sonra bilgisayarımdan seoulün güzel yerlerini araştırmaya başladım. Tabi öncedende araştırıp ne yapıp ne yapmamam gerektiği öğrenmiştim. İşin iyi yanı da seoul geceleri çok daha harika oluyordu...nefes kesici bir yerdi.
Burası açıklama bölümüydü arkadaşlar. İnşallah hoşunuza gider. Alt köşedeki beğeni tuşuna basıp yorum yazarsanız minnettar olurum.Bu yazarlık işinde daha yeniyim. Bir hatam olduysa özür dilerim ve beğeni, yorumlarınız için de şimdiden teşekkür ederim💜💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Parantez
RomanceÖzgür ruhlu bir çocuk ve rahat bırakmadığı bir kız. Birlikte yaşadıkları tehlikeler ve gittikçe büyüyen bir aşk hikayesi💜💜