🔹 B.10🔹Korkutma Oyunu

78 6 0
                                    

Ribi ağzından;
Yoongiyi zorla da olsa ikna etmiştim.
Üzerime giymek için birşeyler istedim.
Bana 10 beden büyük gelen bir tişort verdi. Birde şort verdi ama o da bana 10 beden büyük geldiği için düşüyordu. Bu yüzden şortu giymedim. Zaten tişort benim dizime kadar geliyordu.
Kapıyı kilitledim ve yatağa girdim. Ama ışığı kapatmadım. Çünkü karanlıktan korkuyorum. Tam yatağa girip üzerimi örttüm. Kapıdan sesler gelmeye başladı. "kim var o-oradaa?"
Işıklar bir anda kapandı, elektrikler gitmişti. Korkuyla kafamı yorganın altından çıkarıp telefonuma uzandım. Telefonun flaşını açıp çekmecelerden elfeneri yada mum gibi şeyler bulmaya çalışıyordum. Elime bir mum ve çakmak geçti. Hemwn mum'u yakıp kapıyı açtım ve yoongiyi aramaya başladım. Ona yerde yatmasını söylemiştim ama o koltukta yattı. Merdivenkerden aşağı indiğimde yoongiyi koltukta bulamayınca korkum 100 katına çıktı. Mutfaktan bir cam kırılma sesi gelince kendime şunu söyledim. "şimdi yoongi nin evinde kalmanın ne bokuna yaradığını öğrendin ribi" tam olarak bunu söyledim.
"k-kim var o-ordaa?" çok kırkuyordum.
"lanet olsun yoongi neredesin..lütfen yanıma gel lütfen lütfen lütfen. Aah tanrım bu çok korkutucu. Yoongi sana ihtiyacım var."
Omzumda hissettiğim dokuyla yerimden sıçradım ve depar ata ata yukarı çıkarken yoonginin aptal kahkasıyla olduğum yerde dikildim." yinemi yoongi yine mi? Aah ağlicam şimdi"diyerek yere diz çöktüm. Bana yaklaştı ve

"sen beni oda dan kovarsın hıı? İşte sana en uygun ceza bu"

"çok kötüsün biliyoesun değilmi?" piç smile suratını takındı ve boş boş bakmaya başladı.

"ne bakıyorsun doktor korku uzmanı?"

"ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ"

Bana baktı ve aynı anda kahkaha atmaya başladık. Çok güzel gülüyordu. Lanet olsun yoongi, neden bu kadar tatlısın hıı?

"odaya çık ve uyu hadi. Başka oyun yok söz veriyorum."
Ve yine piç smile...

Odaya çıktım ama açıkçası çok korkuyordum. Işığı açık bırakmış olsamda, oda çok sessiz ve sinir bozucuydu. Her an kafayı yiyip tımarhaneye transver olabilirdim. Dayanamayıp aşağı inmeye karar verdim. Yoongi uyumuştu ve ışıkları kapatmıştı. Uyanmasın diye ışığı açmadım.Onun yerine mutfaktan aldığım
Mumu yakıp masanın üzerine koydum. Asıl amaç onu uyandırmaktı ama neyse, o iş biraz bekleyebilir.
Yoonginin başucuna oturdum ve yüzhatlarını incelemeye başladım. Bi yarım saat falan sonra yoongiye seslendim ama kış uykusuna yatmış ayı gibi uyanmadı bir türlü. Mutfağa gidip biraz su aldım ve yüzüne serptim.
Ve sonunda uyanmıştı. Ama keşke uyanmasaydı. Hemen azarlamaya başlamıştı.

"ne yapıyorsun sen be? Dopru düzgün uyandırsana! Hem srn neden hala uyumadın? Çok meraklı değilmiydin yatakta yatmaya, git yat zıbar sinir etme beni!"

Tabi benim kulağıma sadece "ne yapıyorsun" bölümü. Gerisi şöyleydi
"vzzzz jzzz bla bla bla drrr drrrr" herneyse
Bana aptalca bağırdı çağırdı, git uyu dedi. Bende "uyuyamam" dedim.

"nedenmiş o?"

"çünkü korkuyorum. Çünkü teklifini bi gözden geçirmeye karar verdim. Çünkü ben uyuyamazsam sende uyuyamazsın. Çünkü benimle uyurmusun?"

En sonda biraz yanak kızarması olmuş olabilir... Ne kadar mı? Belki domates değil ama bir çilek kadar pembeydi.
Güldü ve

"emin misin bak? Sonradan pişman olma... Şaka şaka, geliyorum hadi kaldır beni"

"kaldırmıyorum sen kalk"

"kaldırma. Kalktım zaten. Hadi gideli de BİRLİKTE UYUYALIM ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ"

ParantezHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin