🔹 B. 20🔹

27 2 0
                                    

Yoongi ağzından
Ben nasıl bir salaklık ettim böyle yha. Kendimden ölesiye nefret ediyorum. Ve beni hayatta tutan tek şeyi kendi ellerimle parçaladım attım. Belki de şimdi benim yüzümden kendine zarar verecek.
Elim ayağım titrerken heryerde deli gibi ribiyi arıyordum. Sadece hoşçakal dedi ve gitti. Eğer benim yüzümden ona birşey olursa kendimi asla affetmem. Ona birşey olursa ben dayanamam ki, yaşayamam, nefes alamam.

Ribi ağzından
Şu an son dakikalarımı geçiriyorum. Bu şekilde bitmesini istemezdim ama bu kadarı benim için bile fazla. Yaptığı herşeye dayandım. Ama buna daha fazla dayanamam ki. Üzgünüm hayat, üzgünüm yoongi ben kaybettim. Hoşçakal...

Ribi son dakikalarında bunları düşünmüş ve kendisini HANNehrinin köprüsünden aşağı bırakmıştı. Suya girdiğinde birkwz olsun çırpınmadı. Nefesi yettiği kadar tuttu, ve sonrasında ciğerlerine su girmesine izin verdi. Kalbindeki acı artık yoktu. Yarım kalan o işini tamamladığını düşünüp, o beyaz ışığa doğru yürüdü. Ve ikinci hayatına başladı, sonsuz ahirete gitti...

ribinin cesedi 5 saat sonra sudan çıkarıldı ve uygun bir şekilde gömüldü. Cenazeyi yoongi üstlendi. Bu sırada haber tüm ülkede duyuldu. Haberler, gazeteler hep bu haberi yayımlamışlardı.

26 Eylül sabahı HAN Nehrinde bulunan cesedin kimliği belirlendi. Kimliğinin de bulunduğu çantadan bir de mektup çıktı. Mektubunda şunlar yazıyordu.

Öncelikle herkesten özür dilerim. Yaptığım şeyin kaçmaktan bir farkı yok biliyorum. İnsanlar ikiye ayrılır bazıları kendi için yaşar, bazıları ise başkaları için. Ben başkaları için yaşamaktan yoruldum. Kendimi fazlasıyla yıprattım. Güvendim, ama güvenmekle hata ettim. Şimdi kalbimin dayanamayacağı kadar büyük bir yükü var. Bu şekilde ayrılmak istemezdim ama gerçekten başka çarem yoktu.
Ben üzgünüm yoongi. Lütfen benim için endişelenme. Ben burada iyi olacağım, senden uzakta, herkesten uzakta. Lütfen affet beni. Hoşçakal..

ParantezHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin