"kalktım zaten, hadi gidelimde BİRLİKTE UYUYALIMㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ"
"yapma şunu!"
Kollarını açarak, diz çöken futbol oyuncuları gibi "evvet bebeğim. İşte bu... Uuuhu" diye bağırdı. Ama diz çokmemişti.
Ona baktım. Aslında bu kızmam gereken bir durumdu. Ama bir çocuk kadar masum ve sevimli görünüyordu. Ve ben çocuklara kızamazdım.
Gülünce gözleri kısılıyordu ve bu çok tatlıydı. "Herneyse... Hadi gidelim."Odaya çıktık ve ben bişiler unutmuştum.
"çantam nerede benim?"
"aşağıda koltukta. Git ve al."
Aşağı indim ve çantamı aldım. İçinden dudak balmını aldım ve kullandım. Vanilyalıydı. Biraz daha oyalandıktan sonra odaya girdim...yoongi üzerini değiştiriyordu. Hemen dışarı çıktım.
"üzerini değiştirirken haber verebilirdin."
"içeri girmeden önce kapıyı çalabilirdin."
"herneyse... Giyindin mi?"
"giyindim. Gel."
İçeri girdim. Yatakta bağlaç kurdum ve telefonumla uğraşmaya başladım. Yoongi de telefonuyla birşeyler yapıyordu. Daha doğrusu telefonuyla uğraşıyormuş gibi yapıp benim telefonumu gözetliyordu. Ben bunu fark etmiştim. Arkamı dönüp ona baktığımda sanki hiç beni izlememiş gibi yaparak etrafına bakınmaya başlamıştı. Bana döndü ve
"ne bakıyorsun sen öyle" dedi.Tek kaşımı kaldırarak onu sorgularcasına baktım ve
"hiç" dedim. Ve önüme döndüm. Telefonumdan bir müzik açtım ve uzandım. Yoongi de uzandı ve ışığı kapattı.
Arkamı döndüm ve yoongi yi ittirdim.
"ışığı aç seni sersem"
"olmaz"
"ama ben böyle uyuyamam ki"
"umurumda değil"
"ışığı açıcam" kalkıp ışığı açıcaktım ki yoongi kolumdan tutup beni tekrar yatağa çekti. Gözlerim kocaman olmuştu.
"n-ne oluyor. Neden bana engel oluyorsun? Işığı açmalıyım."
"sus ve uyu"
"ama ama b-ben"
"şşt"
Üzerimizi kapattı ve bana sımsıkı sarıldı. Aah dostum bu harika bir his.
Kalp ritmini ve nefesini hissediyordum. Gözlerimi kapattım ve bende ona sarıldım.Telefonumun zil sesiyle uyandım... Odada yalnızdım. Önce duş aldım. Sonra yoongi nin gardırobundan üzerime giyecek birşeyler aramaya başladım.
Uzun bir gömlek yiydim ve kollarını yukarı doğru biraz kıvırıp aşağı indim. Yoongi yemek hazırlıyordu... Bende yardım etmek için yanına gittim."günaydın prenses"
Gülümsedim ve bende ona günaydın dedim.
"ee ne var kahvaltıda?"
"gel ve bak"
Ne hazırladığına bakmak için ona yaklaştım ve kafamı kaldırıp baktım. Cidden enfes bir kahvaltı hazırlamıştı.
Kahvaltıyı yaptık. Ve benim sorumla masadaki sessizlik bozuldu.
"ee okulu ne yapıcaz? Çoktan 2 ders geçmiştir bile."
"boşver okulu. Bu gün seninle biraz eylenmek istiyorum."
"eylence?"
"görüceksin"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Parantez
RomanceÖzgür ruhlu bir çocuk ve rahat bırakmadığı bir kız. Birlikte yaşadıkları tehlikeler ve gittikçe büyüyen bir aşk hikayesi💜💜